Jedina mu je prednost kaj si brz u gradskoj gužvi,niš drugo.
Deda , potpuno si u pravu. Vec sam rekao da sam imao ATX , zadni zubcanik za 2 zuba manji , veca glava , siri auspuh(rucno radjen, rastavljiv zadni lonac, spalis garez jednom godisnnje), termometar medju rebrima.Motor super , ali na MORU ,po plazi i po brdima i sumi.Ide uz svako brdo(na kumplugu i malo poguras nogama).Sve OK.
Sad je "ali" , imam skuter , kineski ?, tj neka Kimcova varijanta baotijanera 4t, u pocetku ih prodavao ingkart a kasnije nestali sa trzista(prej..li ih baotijaneri iz peveca, metroa ,...).
Skuter stvarno dobar , karb je neki japanski delorto pz 18 j (najjednostavniji, igla , plovak i valjak glumi leptir), za motore od 50 -120 ccm i 2t i 4t,manji kotaci 10-3 , boja sa efektom( postojana vec 7 god) , motor ok ali kad sam prvi put minja ulje skoro ogulija cep ulja.Krhki da boli, moras pazit da ga ponekad krivo ne pogledas .A 500 kn godisnje za teh i os je previse ako predjete prosjecno 400 km godisnje.Takvi skuteri 50 4t za po Zagrebu su krajnje opasni.Moze bit savrsen skutercic za manje gradove tipa Samobora ili Zapresica , ali ZAGREB ni slucajno!!!!Sluzi mi jedino do ducana po sitnice i ako idem negdi po centru da mogu parkirat .Na moru je vjerojatno drugi slucaj , dobro bi mi dosa tj bija bi taman za mene (4t ili jos bolje radi uzbrdica2t).
Deda , potpuno si u pravu.
