Skuteri i cijena goriva

dmemagic84

New member
Skuteri su zakon,vozim beverly vec nekoliko sezona i prezadovoljan sam s njim.ima 200 kubika i jos sam ugradio variomat od mallosi-a i ko zmaj...kao i sa autom,redovni servisi koje napravim sam jel je toliko jednostavno da ne zelim da mi uzimaju lovu na servisima.
zalosno je sto te ne postuju vozaci automobila i moras dobro paziti.ali kada se sjetim one vrucine u gradu onih silnih kolona pretrpanih parkinga nervoze....a ti samo sjednes i laganini kraj svih njih sa smjeskom na licu....neprocijenjivo!:cool:
 

liberty

Well-known member
...uf malo ste me podsjetili na vremena kad sam sa skuterima prelazio cca 20.000 km godišnje..............sve zajedno sam na njima odradio preko 60.000 km

a bilo je tu svačega......u vlasništvu 3 skutera, a probao sam bio još barem 10-15 modela raznih marki od 50 do 800 ccm
piaggio liberty 50 2t
piaggio x9 250
piaggio beverly 250 i 500
gilera stalker
gilera runner 200
gilera gp 800
yamaha xmax
yamaha tmax
peugeot zaboravio sam mu naziv
vespa 50 2t
itd...........uglavnom ovi jači su mi ostali u najboljem sječanju

najdulje sam sa skuterom u 1 danu napravio (ako me sječanje dobro služi) oko 480 km, a za vikend 1.100 km....najdalja mi je destinacija bila Pula-Split (preko Boraje čini mi se oko 470 km)

bilo je tu vožnji pod kišom više od 300 km, vožnji po mraku (ne mislim gradom nego pustopoljinama lijepe naše), a i udes je bio kojeg se nerijetko sječam

uglavnom....sam sam zebi zabranio 2 kotača da me zdravlje posluži
a prošli vikend sam umalo odlučio kupiti jedan krasan motor hondu vtr sp 01............bolje da mi bolja polovica to ni ne sazna..........ne bi ga ni vozio, samo bi stajao pored njega i divio mu se
 

ante66

Active member
Jedina mu je prednost kaj si brz u gradskoj gužvi,niš drugo.
Deda , potpuno si u pravu. Vec sam rekao da sam imao ATX , zadni zubcanik za 2 zuba manji , veca glava , siri auspuh(rucno radjen, rastavljiv zadni lonac, spalis garez jednom godisnnje), termometar medju rebrima.Motor super , ali na MORU ,po plazi i po brdima i sumi.Ide uz svako brdo(na kumplugu i malo poguras nogama).Sve OK.
Sad je "ali" , imam skuter , kineski ?, tj neka Kimcova varijanta baotijanera 4t, u pocetku ih prodavao ingkart a kasnije nestali sa trzista(prej..li ih baotijaneri iz peveca, metroa ,...).
Skuter stvarno dobar , karb je neki japanski delorto pz 18 j (najjednostavniji, igla , plovak i valjak glumi leptir), za motore od 50 -120 ccm i 2t i 4t,manji kotaci 10-3 , boja sa efektom( postojana vec 7 god) , motor ok ali kad sam prvi put minja ulje skoro ogulija cep ulja.Krhki da boli, moras pazit da ga ponekad krivo ne pogledas .A 500 kn godisnje za teh i os je previse ako predjete prosjecno 400 km godisnje.Takvi skuteri 50 4t za po Zagrebu su krajnje opasni.Moze bit savrsen skutercic za manje gradove tipa Samobora ili Zapresica , ali ZAGREB ni slucajno!!!!Sluzi mi jedino do ducana po sitnice i ako idem negdi po centru da mogu parkirat .Na moru je vjerojatno drugi slucaj , dobro bi mi dosa tj bija bi taman za mene (4t ili jos bolje radi uzbrdica2t).
Deda , potpuno si u pravu.:)
 

Marko

Well-known member
Èuj, ak je veliki grad u pitanju ili neko primorsko naselje di su gužve pa nećeš čekat s ostalim turistekima u koloni nego ćeš prozujati skuterom između njih ili uzet prečac po pješačim stazama među zgradama. Kak na filmu... :)
Ja sam jedino vozil Puch-a i Tomosa (onaj stari, plavi), Pony Express - ali to nije bio užitak vožnje nego tuga kad sam vidio kak se motori muče! :D
 

Dalibor

Dado Tornado
od tomosa imao sam bt50, i mogao sam bez problema pratiti promet.
sa dobro napumpanim gumama 90kmh ko od šale...
5 brzina... prema skuterima, bil je to pravi motor, nakon što sam stavio slik gume...
mada kad imaš 15, onda je svaki motor dobar :palac-gore:
 

aquarius

New member
Ja sam nekoliko godina, sve do prošlog lita ima vespu et2 50 kubika. Za Zadar, pa čak i bližu okolicu i više nego dovoljno. Mala potrošnja 3l/100km, kantica ulja od 60kn svakih 1200km otprilike, reg+tehnički oko 100eura. U pet godina šta san je ima prominija san samo svićicu 50kn, remen 100kn i obje gume 2x200kn. E, i prednju žaruljicu kad je riknila. Svi ovi troškovi su zanemarivi u odnosu na prednosti skutera u gradu - ne tribaš misliti o parkiranju, u litnjoj gradskoj gužvi stižeš svugdi di triba u jako kratkon vrimenu + ne triba ti klima i još uvatiš sunca. Da mi nisu tribale pare u datom momentu, nikad vespu ne bi proda. Al' čin riješin nike stvari, uzeću opet vespu 50kubika, al ne skuter nego sa minjanjen brzina na timunu.
 

aquarius

New member
E tu san i ja trazija , pa nigdi naci.Bilo ih je malo po Hrvatskoj, one sa tri brzine .
Je, teško ih je naći, ka' djetelinu sa četri lista. Al' tu i tamo poneka iskrsne, još ih se ima za nabaviti samo treba biti strpljiv i njuškati. Moj frend je do prije 5-6 godina ima vespu od 70kubika, nisan ni zna da postoju takve.
 

ante66

Active member
vespu od 70kubika, nisan ni zna da postoju takve.
Nisam ni ja zna da ima takvih .Trazija staru vespu od 50 , nigdi nac , onda zapeja i kupija nesto slicno baotijaneru (kao da stane u auto) ,e sad je imam kako god znan ugurat u Picassa. Vidija sam jednu na tresnjevci u Zg i bila je jedna u Benkovcu na prodaju bez papira. Brat ima 200 ccm ali nemam dozvolu. Ovaj moj je dobar , ali di ga god primis moze puknut. Nisi to triba prodat kao ni ja ATX,dan dansa bi vozija.
 
Na vrh