Zvuk iz mjenjača ili diferencijala pri brzini od 70-80 km/h

žex1

New member
Već godinu dana posedujem C5 2.0HDI 100kW 2012 godište, manuelni mjenjač. Na satu ima 165000km, nisam siguran da li je originalna kilometraža, po svemu sudeći da nije.
Automobil proizvodi čudan zvuk u rasponu brzine od 70 km/h pa do nekih 80 km/h. Liči na neki rezonantni zvuk iz diferencijala ili mjenjača.
Zvuk se javi kada se da gas, nezavisno od brzine 4 ili 5 ta. Kad nema vuče nema ni zvuka.
Èitao sam na stranim forumima i našao isti slučaj, auto sa relativno malo kilometara. Èovjek kaže da su mu rekli da je to normalan zvuk mjenjača i da se ne može popraviti.
Ali ovo je poprilično iritirajuće.
Ima li iko sličan problem.
Ili ideju šta raditi.
Ja BiH išao čak do toga da zamjenik kompletan mjenjač ako bi to riješiti problem.
Ako bude Zainteresovanih sa diskusiju mogu objaviti i neke snimke zvuka.
Izvinjavam se na dugom postu.
 

visaluteju

Well-known member
Ja nesto tako cujem na c4 2012(mada tesko je precizno opisati zvuk) ali najvise cujem u 1 i 2 brzini, sad mislim da u ostalim brzinama ili toga nema ili ga prigusi vanjska buka tockova itd...
Krece od nekih 1500 pa do 1800 obrtaja otprilike i sto su veci obrtaji ubrzava zvuk. Pocne sa dn dn dn dn dnn ddnn itd :) i bas tako dok ima vuce, cim pustim gas ili stisnen kvacilo nestane. Cuje se po izuzetno glatkoj cesti, unace taj zvuk priguse ostali zvukovi. Neko mi je govorio da je normalno, neko da sam umislio zvuk, neko mjenjac a neko i poluosovina itd. Ugl kako se ne pogorsava vremenom sam naucio da ne slusam mada tu i tamo cujem i zanima me isto sta je
 

žex1

New member
Hvala na odgovorima.
I ja sam planirao zamjenu ulja u mjenjaču.Javiću rezultat.
Zvuk nije vezan za broj obrtaja već za brzinu kretanja. Tako da mislim da je dio u mjenjacu negdje na izlazu ili u diferencijali.
Identičan zvuk možete vidjeti na linku: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DySvALuV8AG0&ved=0ahUKEwiUt9LPzujkAhXH-qQKHU2NA8YQo7QBCCkwAQ&usg=AOvVaw2T74thp_l4eZ8CeMX2SAo5
 
Posljednje uređivanje:

visaluteju

Well-known member
Eh ipak nismo u istom problemu, moj zvuk nije ovako konstantan vec se isprekidan i ubrzava i usporava ponavljanje u zavisnosti od obrtaja iskljucivo
 

Cutac

Prèkaroš
Ovaj uuuuaaaaaa?

To se meni na c4 cuje na nekih 2000 okretaja u svim brzinama. Ganjao garanciju, dali jos par auta da probam, na svima tuli.

Ili lager ili kut nareza zupcanika(u sto sumnjam).
 

žex1

New member
Danas sam zamjenio ulje u mjenjaču.
Nažalost nisam uspio riješiti problem, što sam i očekivao, ali vrijedilo je pokušati.
Izgleda da nema druge nego rastavljati mjenjač ili možda bolje naći korišten i zamjeniti.
Koga sam god pitao, nije nikad sreo takav problem. Baš sam baksuz.
Usput sumnjam da je majstor usuo pravu količinu ulja a i tip je diskutabilan. 😒
 

Memphis

Active member
Jel bilo špene u ulju?

Po meni ti je najbolje dat na reparacijju ako se odlučiš to riješavat
Najsmjesnozalosnije je sto kad na youtube ukucate citroen strange noise izadje milion snimaka
Da imat toga dosta, slabi su im mjenjači. Meni je na Peugeotu 125000 km se počeo tak čut ali je bilo već i bronce u ulju.
 

žex1

New member
Nismo primetili špenu.
Ulje je bilo potamnilo ali nije bilo baš crno.
Ma nisam zadovoljan majstorom.
Otišao u stari servis a tamo nema onih majstora.
Na kraju je usuo 2,5l ulja a ja čitam ovdje da ide 1,8l. Da li je presuto i hoće li to biti problem?
Htio je da uspe neko domaće nepoznate proizvodnje pa sam tražio da uspu Total, našli su sintetičko Dual 9 FE 75W90.
Vozio sam tako 60ak km i čini mi se da je sve isto.
 

visaluteju

Well-known member
Ja bi to vozio tako osim ako se ne bi pogoršavalo i koliko sam razumio sem zvuka ne pravi problem? Mjenjac je poskup da ga mjenjas ako nema pravog kvara(lako je promjeniti ako se ispostavi da moras) nego ti sprzi dobar cd i odvrni mjuzu dok vozis :)
 

Dalibor

Dado Tornado
sam tražio da uspu Total, našli su sintetičko Dual 9 FE 75W90
nadam se da si provjerio ide li stvarno ovo ulje, jer najčešće u citroenpežo ide 75w80.
zbog 75w90 mjenjač može početi ružuti kod prebacivanja rikverc, teško se prebacivati po zimi...
ali bilo bi gore da je 80w ili 85w, najbolje se strpiti jer možda neće biti problema.
ako ćeš ići izvaditi višak ulja, može se ovdje zakačiti sliku mjenjača i označiti šaraf za višak ulja, kojeg odšarafiš i ispustiš kroz njega, a kada sve iscuri imaš točnu količinu ulja. ako se radi o takvoj getribi
 

žex1

New member
Hvala Memphis. Pogledj slike, da je ovo "obični" ili sa "rebrima"?
Slike nisu nešto jer je teško uslikati kad je sve montirano.


 
Posljednje uređivanje od moderatora:

žex1

New member
Uslikao sam mjenjač s donje strane. Ima rebra za hlađenje. Znači da je majstor sipajući 2,5l usuo previše.
Ima li gdje oznaka na mjenjaču, oznaka modela, po kojoj bi se moglo biti sigurno za količinu ulja.



 
Na vrh