Ne vidim ništa posebno na mjenjaču na C4II. NIt' smrdi nit' miriši.
Služi tome da bi se prebacivale brzine i to i radi, glatko, mekano i bez problema. Otkako više nema karting staze na Mičevcu, ne idem autima i motorima tamo ganjati se s društvom, pa nisam imao potrebu provjeravati kako radi kad se natjeravaš sa štopericom, pa ti je svaka desetinka bitna, iako mislim da bi se ovaj atuo tamo cijelo vrijeme mogao držati u 2. pa opet ne bih ništa bio pametniji.
A za cestu, za ići na posao i na ljetovanje... pa još za puzajuće i nemarno odvijanje prometa u Hrvatskoj... tako je svejedno kakav je mjenjač.
Jedino što sam primijetio da ne valja mom na C4II je kad ubacim u petu i u taj čas se nešto promijeni ispred mene u prometu, ne mogu vratiti izbaciti iz pete dok prvo ne pustim kuplung, pa ga opet stisnem i promijenim. U skoro 100.000 to mi se dogodilo ne više od dva ili tri puta. Smatram to sasvim nebitnim. Ubacivanje u rikverc ide glađe nego što mi je išlo na Opelu Astri.
Peugeotovog mjenječa iz 307 se uopće ne sjećam više, znači da isto nije bio u mojim očima ni dobar ni loš.
Kvare se? Ako nešto želiš uništiti - sigurno će ti to uspjeti.
Za kraj, moje mišljenje o toj temi:
Kad sam bio na nekom testiranju Peugeota 208, ubi me suvozač novinar, valjda mi je deset puta u deset minuta sugerirao da moram reći da je mjenjač neprecizan, jer, to se... eto... zna i ako tako ne kažeš ispadneš bezveznjak.
Nije mi uspio objasniti niti pokazati kako se ta nepreciznost manifestira i kad je izašao test, jasno, pisalo je da je mjenjač neprecizan kod ubacivanja u 6.
Pa tako novinar nije ispao bezveznjak.
(tko sam ne osjeti - u zadnjoj rečenici je fina ironija)
To testiranje mi je uštedjelo u kasnijem životu puno novaca, jer sam na svoje oči vidio kakvi su ti novinari i kako ti novinari vrednuju i ocjenjuju aute, pa sam sasvim odustao od kupovanja auto-moto tiska.