Zamjena 1.4 vti 95 i 2.0 hdi 150

Cutac

Prèkaroš
Radio je 8k, zarulje 1500 kuna, rucna oko 2000, far 8000, bocno staklo 1500-2000,...
Na VTi ak redovno mijenjas ulje i lanac svakih 10 godina, nema sto skupo otici. Nema turbo, dvomaseni, VT pumpu, DPF...
 

njakopic

Member
Po dodatnim info koje sam skupio, lik je taj auto platio oko 10, mozda je spustio na 9,5 tisuca eura, a godinu nakon toga i 15 tisuca km trazi 9 tisuca eura. Mislim da je previse to.
preko 7.000 EUR za Citroena benzinca starog 9 godina? Bez uvrede, ali onda onaj drugi vrijedi i preko 9.000.
To su zelje samo, realno vjerojatno nece nitko dati.
 

szahtila

Well-known member
Po dodatnim info koje sam skupio, lik je taj auto platio oko 10, mozda je spustio na 9,5 tisuca eura, a godinu nakon toga i 15 tisuca km trazi 9 tisuca eura. Mislim da je previse to.

To su zelje samo, realno vjerojatno nece nitko dati.
Moje mišljenje :ja bi radije zadržao svoj auto sa svim potencijalnim, budućim problemima nego kupio, možda, bolji auto od nepoznate osobe. Izuzetno, od nekoga koga dugo poznajem
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Moj isto ima 2 seta, 18 i 17 (ds4 i c4) plus panoramu koju jako volim (replika na raniji post), pa bih mozda mogao dobiti 50-55. Zato volim svoj auto, ali ovaj je isto krasan!
Jel to znači da ti Newport ne treba? 😁 u slučaju da uzmeš dizla..ofc. 🤗
 

njakopic

Member
Jel to znači da ti Newport ne treba? 😁 u slučaju da uzmeš dizla..ofc. 🤗
Vratit cu se na ovaj post ako ga kupim. :)
Inace i ds4 izgledaju bajno.
Moja računica kaže da se kupnja polovnog modernog dizela isplati ako je:
a) godišnja kilometraža barem 15.000 (s tim da ja idem i na 20+)
b) vožnja uglavnom po otvorenoj cesti
c) prosječna brzina barem 40 km/h
Ovako, godisnje radim oko 9 tisuca, 70% otvorene ceste ali u zadnje vrijeme vise po gradu. Citao sam da je grad problem za fap/dap filter, koji god da taj ima.
 
Posljednje uređivanje:

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ahaa, te su mi isto top, i u biti su na istu foru napravljene, ali te su uže za pola jota.
DS4 7,5J
Newport 8J
Mislim da im je to jedina razlika, uz estetiku.
 

njakopic

Member
Nove info nakon sto sam ga zvao.
Auto cipiran na 190 konja, ali ima neki eco cip pa manje trosi na autoputu. Pali se nakon 100 km na sat.
Zvuci mi malo pretjerano.
Kako tuning motora djeluje na auto? Znaci 40 konja je dobio i prolazi na tehnickom kao 150.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jes, to se može posložiti na milijun načina. Meni je na Alfi remap recimo bio napravljen samo na dijelu okretaja, u ''najopasnijim'' okretajima je radio po tvorničkim postavkama.
Na novijim autima di biraš modove rada se može po njima ubacivati mape. Pa jedna ostane normalna, sportsku digneš u tri pm i slično.

Za tehnički nema problema ako je motor ispravan i održavan. Isto tako i za pouzdanost... Dalje ovisi o tebi kako i koliko ga gaziš. Ima brdo remapiranih auti sa +200tkm.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam imao chip na Renault Scenic 1.9dci, meni je značilo to povecanje snage. Narocito jer je fabrički imao 104ks, i na tu težinu dosta trom
 
Na vrh