Zamjena 1.4 vti 95 i 2.0 hdi 150

njakopic

Member
Ekipo, razmisljam o zamjeni c4 benzinca za dizelasa. U naslovu sam naveo razliku, kilometri tu negdje oko 75.000. Oba 2012. godina. Dizel ima vise opreme, ali vti ima panoramski krov.

Zasto? Jer citam da je 1.4 vti losiji motor, a hdi odlican. Iako moj 1.4 vti radi super bez vecih problema (zamjena 1 bobine do sada), bojim se da bi moglo nesto biti u buducnost. Da to ne znam za vti motor ne bih ga mijenjao.

1. Jesu li potencijalni buduci problemi (znani) za vti motor razlog za prodaju dok jos sve dobro radi? Za sada radi sve super.
2. Jeli hdi veca sreca od vti i jel problematican?
3. Koliko bi po vasem vrijedio 1.4 vti seduction sa pamoramom dvozonskom auto klimom i 75.000 km iz 2011?
4. Koliko bi dali za 2.0 hdi exclusive bez panome sa 70.000 km iz 2011?

Molim vas strucnjake za misljenje! Ja se ne razumijem previse, daleko manje od vas i zato trebam vasa razmisljanja.

Hvala.
Nikola
 

pokra89

Well-known member
Koliko godišnje prelaziš?
Kuda auto pretežito voziš?
Kolika ti je, dugoročno, prosječna brzina?

Moja računica kaže da se kupnja polovnog modernog dizela isplati ako je:
a) godišnja kilometraža barem 15.000 (s tim da ja idem i na 20+)
b) vožnja uglavnom po otvorenoj cesti
c) prosječna brzina barem 40 km/h

Ukoliko jedna ove tri točke nije zadovoljena, razmisli još jednom. Ukoliko dvije od ove tri točke nisu zadovoljene, razmisli još dvaput. Ukoliko nijedna od ove tri točke nisu zadovoljene, ne razmišljaj dalje, nego nastavi voziti to što već voziš.

Pozdrav!
 

Cutac

Prèkaroš
Ja baš ne volim dizele, ali 55 konja i 600 kubika više i Exclusive naspram Seductiona je no brainer. Plus što ćeš dizela kod nas uvijek lakše prodati.

Exclusive oprema kod Citroena uvijek donosi bolji auto. Bolje materijale, više zvučne izolacije, bolju opremu koju ne vidiš, dupla stakla, ...
Po meni, Exclusive i ne Exclusive Citroeni nisu baš usporedivi.

Sad, druga je stvar što uzimaš. Pretpostavljam da si VTi-ju prvi vlasnik. Želiš li promijeniti svoj poznati auto za nekog koji je možda bio na krovu, na dnu rijeke, do pola u drugom autu, ...?
Koliko bi po vasem vrijedio 1.4 vti seduction sa pamoramom dvozonskom auto klimom i 75.000 km iz 2011?
5-5500 Eura.

Koliko bi dali za 2.0 hdi exclusive bez panome sa 70.000 km iz 2011?
Ja ne bih dao ništa, ali mislim da je ok cijena 6-7 tisuća Eura.
 

dinko1981

Well-known member
Ja sam svojeg vti-a svojedobno platio 6500€ sa 54tkm, isto aut. klima i brisaci ali primjetio sam da je dosta dugo bio u oglasu, nije trazena roba. Dobit ces za njega onoliko koliko je netko spreman dati ili ga neces prodat. Dizel je druga prica sta se tice prodaje. Dali bi dao za isti auto duplo vise novaca samo zato sto je jaci dizel i sa vise opreme, ja osobno nebi ali netko drugi mozda i bi. Ja imam vecinom gradsku voznju i to nije za dizele ali za plin izvrsno.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Koliko godišnje prelaziš?
Kuda auto pretežito voziš?
Kolika ti je, dugoročno, prosječna brzina?

Moja računica kaže da se kupnja polovnog modernog dizela isplati ako je:
a) godišnja kilometraža barem 15.000 (s tim da ja idem i na 20+)
b) vožnja uglavnom po otvorenoj cesti
c) prosječna brzina barem 40 km/h

Ukoliko jedna ove tri točke nije zadovoljena, razmisli još jednom. Ukoliko dvije od ove tri točke nisu zadovoljene, razmisli još dvaput. Ukoliko nijedna od ove tri točke nisu zadovoljene, ne razmišljaj dalje, nego nastavi voziti to što već voziš.

Pozdrav!
Meni su sva 3 uslova ispunjena, pa sam zato uzeo dizel
 

markan1000

Well-known member
Trazi 9k.
To mu je zadnja cijena ili? Mislim, takvi su auti stvarno rijetkost kod nas, ali mi je to ipak mrvicu previše. Nekakvih 8000-8200 EUR. Ajde 8.500 ako si baš jako zapeo. I to bi po meni bilo uz uvjet da nije uvoz, da se može provjeriti povijest kilometraže. Ipak je sad to već auto od 10 godina starosti.
 

Cutac

Prèkaroš
Moj je na 152 tisuće, bez greške. Prvih 80-ak tisuća sam svakih 10 mijenjao Total Quartz 9000, kasnije svakih 10 tisuća Shell Helix Ultra 5W-40.
Za 160 ću ga počastiti novim razvodom lanca jer ponekad na sekundu zarokće na hladnom startu.

To sam već rekao, dok god se redovno mijenja i dolijeva ulje i dok se reagira na roktanje lanca, motor će dugo trajati.
 

diegos

Well-known member
Pa zar vti moze imat skupljih kvarova od dizela u buducnosti? Ajde nema puno km pa ne bi trebalo biti problema uskoro. Oprema se cini uvjerljivo na strani dizela, tim vise sto nema panoramu (iako koliko sam skuzio tebi je to minus), a sto se tice performansi i voznje, vjerujem da bi se preporodio :D Slazem se s Cutacem da je 9k ipak previse :)
 

markan1000

Well-known member
Vas ne brine vti zbog svega?
Šta misliš da ćeš skupiti kvarova toliko da ti opravda razliku u cijeni? Koja će sigurno biti bar 2.000-2.500 EUR, uz svu dodatnu neizvjesnost da mijenjaš auto za kojeg znaš kakav je i koji te koliko sam shvatio dobro služi, za auto za kojeg nikad sa 100% sigurnosti ne možeš znati kakva mu je povijest (koliko vidim u oglasu prodavatelj je drugi vlasnik)

Samo za onaj caps lock u oglasu mu spusti cijenu 1000 eura.
A još 500 EUR mu skida što je napisao da je benzinac 😂
  • Tip:
  • EXCLUSIVE 2.0 HDi
  • Motor
  • Benzin
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
I to bi po meni bilo uz uvjet da nije uvoz
Zašto su svi toliko odbojni prema uvozu? Meni se čini kako je bolja oprema u automobilima za vanjsko tržište. Što se tiče kilometara, to je uvijek lutrija...
2.0 hdi exclusive bez panome sa 70.000 km iz 2011
Tu čovjek izgleda isključivo prodaje male kilometre, zato je viša cijena. Ali vrijedi ovo što su drugi forumaši rekli, to je već blizu 10. godina danas.

Obzirom na godište, realnije je 8-8,5k. A s druge strane, imaš i 2 seta felgi, od kojih bi ti vrlo rado uzeo ove 18"ke... 😁
 

markan1000

Well-known member
Zašto su svi toliko odbojni prema uvozu?
Koliko god sam put računao, kad uzmem u obzir neizvjesnost koja postoji kad kupuješ auto iz uvoza (postoji naravno i kod HR auta), ne vidim veliki benefit u kupnji auta iz uvoza vrijednosti do cca 15.000 EUR. A do 10.000 EUR da ne govorimo. Ušteda u cijeni ili plus u opremi meni osobno je premala da bi mi kompenziralo faktor neizvjesnosti što kupujem.
Na skupljim autima gdje se mogu ostvariti ozbiljnije uštede, to je druga priča.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Moj C4 picasso ima Business opremu, u poredjenju sa Exclusive, klot :). No, mene služi odlično i ne bih ga menjao ni za jedan drugi. Tako da, u tvom slučaju bih razmisljao o zameni, ako je postojeci auto odradio svoje
 

njakopic

Member
Gle slucajnosti. Izgleda da ipak znam povijest tog auta (koliko toliko). Neki od vas su cak pisali na tu temu. 99% da je to taj!
Imate sto dodatno komentirati za njega?
https://www.citroenforum.hr/threads/c4-2-0-hdi-exclusive.8332/Lik sa te teme je “smmania”, mogu li ga kako kontaktirati jer vidim da dosta dugo nije bio na forumu?
A s druge strane, imaš i 2 seta felgi, od kojih bi ti vrlo rado uzeo ove 18"ke...
Moj isto ima 2 seta, 18 i 17 (ds4 i c4) plus panoramu koju jako volim (replika na raniji post), pa bih mozda mogao dobiti 50-55. Zato volim svoj auto, ali ovaj je isto krasan!
Šta misliš da ćeš skupiti kvarova toliko da ti opravda razliku u cijeni? Koja će sigurno biti bar 2.000-2.500 EUR
Ne znam, to je problem. Kaze mi majstor da je stvar srece koja me do sada sluzila, a trosak moze biti 1000 eura na motoru ako ode to sto mu je kao boljka (on je meni objasnjavao ali nisam zapamtio).
Onda u tom slucaju 1000 eura razlike extra nije bas puno obzirom na paket opreme i motor koji je odlican?!?
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh