Zašto vozite upravo Citroën?

Kizokc

Active member
Vozim Citroen zato jer se sad mogu mirno smijati VW što se konačno vidi da nisu tako savršeni kak svi misle ;-)
 

byLOEB

New member
Zasto vozim Citroen? Eh,Ljubav na prvi pogled vjerovatno...Inace pratim rally dogadanja diljem svijeta,i kad sam vidio da je izasao model C4 by Loeb, bio sam ljubomoran na one koji su ga imali...A onda je dosao dan kad sam prodao stari auto,i sta sam isao gledat,naravno,C4 by Loeb:) I nasao sam ga, i to jos u crnoj boji...Ocu samo rec da svi auti imaju nekakve boljke,ali ovom sve oprostim,jer kad se sjednem u njega izmami odmah osmijeh na licu :D
 

La Marche

Iskreni optimist
Kako je rekao moj stari susjed, strojar starog kova, vidjevši prije puno godina moju novu Astru:

OPEL (s obaveznim naglaskom na E!) su najbolja KOLA!

Vjerojatno i jesu, ali Citroen je najbolji AUTO.

I zato...
Moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS.
 
Ovo mi je prvi citroen(c4).Voznja je nesto neopisivo.Poslije peugeot 205 gti(kao mlad) dodad nisam uzivao ovako u voznji.Vozio sam dosta vozila ali ovo je savrseno.Moje sljedece auto je citroen😄
 

La Marche

Iskreni optimist
Jupiii!!!
Već smo dvojica!!!!
Ajmo sad svi zajedno, ruke gore!

Moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS.

Inače, još uvijek me nitko nije nazvao iz Citroen Hrvatska. Njima je i dalje vrhunac reklame napisati na auto Medveščak i staviti nisku cijenu u novine.
 

putnik

New member
Jednom Citroen, uvijek Citroen

Citiram jednu simpatičnu opasku koju sam malo prije pročitao na Forumu:
"citroen je kao javna kuća, sramota vas dok uđete, a kad jednom to uradite više vam se ne izlazi"
 

heconja

New member
Evo da ja malo iznesem iskustvo sa citroenom i zasto sada u narednim danima kupujem citroena.Ovako u firmi sva službena vozila su mi citroen i mogu rec da nikada,ali bas nikada ni jedan nije ostavio na cesti.Najstariji su nam citroeni berlingo 2005 god ak se ne varam 2.0 hdi meni najdrazi teretni berlingo na satu broje cca 250 000km i do sada nikakav problem osim potrosnih stvari i redoviti servisi.
Kombi Citroen Jumper 2.2 hdi 2007 hdi na satu 180 000km otisao jedino erg ventil,ostalo potrošno.Najnovije citroen 1.6 hdi multispace 2012 god 185 000 na satu od kvarova također ništa dosipao se aditiv i ležaj poluosovine je mjenjan.To su vozila koja se voze puno ide se na put po Hr i van Hr i vozi nas vise iz firme a svatko ima svoj način vožnje.Zato šta imam sva pozitivna iskustva odlučio sam se uzeti citroena.
 

charllie

Active member
Vec sam jednom pisal zasto Citröen,tam negdi na pocetku mojeg clanstva.Citraci su mi od negda bili posebni,u dane moje mladosti,krstarile su limuzine,DS,CX-ovi i GS te sam na putu v srednju skolu svaki dan vidjal tri spustena DS-a.
Pored stojadina,ficeka,skodi i raznih kanti to je bil drugi svijet,jos se zmislim prve voznje v CX-u taxi tam negdi krajem 70-ih.
Slucajno mi prvi auto bil francuz,renault Fuego(vatreni)ferari crvene boje,nakon udesa dugo neprezaljeni,pa lada a nakon nje prvi BX zbog izgleda i sjecanja na Fuego.
Od tada sam hidraulicari i poneka kanta sa strane al iskljucivo ko drugo auto,svabo sam jedan opel,das reicht-nie mehr.
Prozivel sam lepa sexi:wub: iskustva v XM-ima,to je komocija ko dnevna soba,bil snjim i na samom vrhu otoka Vira i raznim drugim bespucima zahvaljujuci hidraulici.Izlazil iz oranice i snijega zbog izlijetanja s ceste,drugi bi tu strunuli,boril se z gremlinima i glupim mehanicarima(mestrima).
Kaj da velim,usla mi v krv hidraulika i miris hlm-a te citronova filozofija posebnosti bilo v izgledu ili unutrasnjosti,biti drukciji AVANGARDE.
Pisal bi vam do jutra, no bilo bi to ugodnije negdi uz casicu i prave ljubitelje ovih ... ponekad endema,nazalost sve ih je manje jer novac polako melje sve pa i vrijednosti koje odlaze u zaborav.
No inat je najjaca snaga jaca i od ljubavi pa bum ostal C ITROENAS dok me nedu usutkali.
 

spaceman

New member
Ja sam godinama vozio Saxa 1.5 D i imam samo rijeci hvale za taj auto. Sada sam ga prodao jer je vec dottajao a i zelim ulagati u noviji auto. Pogađate koji je novi :p. Ostajem na Citroenu samo ovaj put c-elysee koji me privukao jos od kada je izasao na ceste. Potrošnja i udobnost je ono sto mene drži uz Citroen. Saxo je po tom pitanju bio vrh do sad. Nadam se da ce Elysee nastaviti pravdati ime.
 

Danko

Member
ja sam sasvim slučajno uletio u Citroen...stari ga je imao od 2008.ja sam u međuvremenu svašta vozio (Citroena se nisam niti sjetio). Zadnje što sam imao je bila Alfa 159SW,dakle, totalno drugačija filozofija auta u odnosu na Citroen...kad sam počeo trošiti ušteđevinu na popravke rekao sad je dosta, jedva je prodao ispod svih cijena samo da je se riješim...i dugo sam tražio što bi dalje uzeo.tada je stari rekao da bi on uzeo novi C5 i pitao zašto ja ne bi uzeo njegovoga,dobar i provjeren auto,znam sve o njemu...i tako i bi....eto,sad se družimo više od pola godine,bez ikakvih problema....sjedi i vozi. Sada sam tek spoznao "ono nešto" u tim Citroenima.plan je u budućnosti preći na noviji C5 2010+ godište,a da bi mi srce bilo na mjestu u pozadini misli mi se mota i DS4 Crossback :wub: ...eto...
 

Phantom

Drajver
evo zašto, zbog toga jer danas na autocesti sb-zg svaka :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a vozi ringove,bmw i ono baš sam zivčani faso kada mi se 10x prilijepi u mrtvi kut a hoću prestić auto ispred sebe a on sa bembijem se guzi...kao šta će ovaj sa citroenom a vozim 130 on 140 tempomat nezna gasa pritisnit :twisted:,
izađem na traku i gas,.. nije pobijego lijepio sam mu se sa 190 km na guzicu jer je bila gužva na cesti....seljačine diasporske još kad mi zalijepe M oznake lafo svi sportski :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
nije pobijego lijepio sam mu se sa 190 km na guzicu jer je bila gužva na cesti
Nemoj se dokazivati, tvojih 190 na nečijoj guzici može ne samo tebe i benbača zakopati, nego i još neku obitelj s djecom koja vozi 110 sa strane.

kada mi se 10x prilijepi u mrtvi kut a hoću prestić auto ispred sebe a on sa bembijem se guzi...kao šta će ovaj sa citroenom a vozim 130 on 140 tempomat nezna gasa pritisnit
To je sasvim normalno na autocesti. Da ne netko obilazi malo brže, onda ili ubrzaš ili usporiš.


Vozi 190 gdje ne ugrožavaš nikoga osim sebe.
I c4 nije auto za takve brzine, dosta je nestabilan na višim brzinama.
 

Phantom

Drajver
Nemoj se dokazivati, tvojih 190 na nečijoj guzici može ne samo tebe i benbača zakopati, nego i još neku obitelj s djecom koja vozi 110 sa strane.
Nisi skonto, sve je trajalo relativno kratko i ja sam imam obitelj tako da pazim seba a takoder i druge, taki nemoj prebrzo donosit neke zakljucke
Phantom::
kada mi se 10x prilijepi u mrtvi kut a hoću prestić auto ispred sebe a on sa bembijem se guzi...kao šta će ovaj sa citroenom a vozim 130 on 140 tempomat nezna gasa pritisnit
To je sasvim normalno na autocesti. Da ne netko obilazi malo brže, onda ili ubrzaš ili usporiš.
Oper grijesis, voznja na autocesti mora biti dinamicna da ne ugrozavas druge s time da vozis nekomeu mrtvom kutu 5 minuta ili da stisgnes ili ides za njime...



Vozi 190 gdje ne ugrožavaš nikoga osim sebe.
I c4 nije auto za takve brzine, dosta je nestabilan na višim brzinama.
Nisam nikog ugrozavao to je opet tvoje misljenje nisi bio tamo...
 
Na vrh