Xsara 1.4i LPG by Leo

Leo

Member
Zadnji update:

Na 250000 napravljen redovni servis, a izmjenjeni su i prednji diskovi i pločice.
Sada, na 262000km, na redu je izmjena ili cijevi hladnjaka ili samog hladnjaka vode, jer mi negdje u doljnjem djelu gubi vodu.

Usput, mali savjet za forumaše - nedavno sam promjenio i termostat i umjesto zamjenskog koji je nakon godinu dana otkazao, stavio sam originalni. Razlika je drastična i motor se zagrije nakon cca 5-7,5km vožnje (u prosjeku). Topla preporuka.;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Eh da... termostat, jako krke konstrukcije. Meni je kineski crko isto u kratkom roku, sad je neki kvalitetniji zamjenski. Ali slažem se da je orginalni vjerovatno najbolje riješenje ;)
 

Leo

Member
Xsara je upravo na 295000 i planiram servis zadnjeg mosta.
Ostalo sve radi manej više super i vozim se stalno.
 

Leo

Member
Napravljens servis na 310000km.
Tokareni doboši, zamjenjen senzor brzinomjera, servisirana plinska instalacija.
Ostaje mi za riješiti vanjsku kvaku stražnjih vrata i odbojnu gumu prednjeg amortizera.
Auto ide super i troši ispod 7L plina na 100km.
 

Leo

Member
Update: napravio neki dan izlet na Mangart (cca 1661m, cca 50 serpentina) i ventilator hladnjaka je lagano prolupao. Na povratku u Hr, baš na graničnom prijelazu je zablokirao i temp. vode se popela na cca 100 stupnjeva, srećom skužio sam i ugasio motor, a onda ga ohladio laganom vožnjom na nizbrdici. Preko Silux.hr sam nabavio novi i kvaku zadnjih vratiju. Ventilator smotiran, kvaka još čeka.
321000km i peri dalje :whistling:
 

Leo

Member
Update: 330000 km i promjenjen zadnji most repariranim.
Malo je viša otraga nego što sam navikao, ali se vidi da zadnji kraj sad funkcionira kako treba, nema negativnog nagiba kotača.
Na sljedećem servisu ću još utegnuti i prednji trap i napraviti optiku. Onda je spremna za još 200tkm. :whistling:
 

Leo

Member
Novi update:

Napravljen mali servis na 340000km, uz servis motora su promjenjene odbojne gume amortizera, auto prošao tehnički kao od šale uz manju primjedbu da zadnja osovina ostvaruje pre malu silu kočenja.
Slijedi zamjena doboša koje sam već nabavio.
 

dinko1981

Well-known member
Ova storija me podsjeca na moju bivsu thaliju 1.4 takodjer sa plinom. Brtva glave otisla samo jednom isto na oko 90 tisuca i to je bio najveci kvar. Otisla je od mene sa 280t na satu i tvornickim kvacilom jos u punoj snazi, a najvecu borbu sam vodio sa skart zamjenskim dijelovima, mada su bili kakti od renomiranih proizvodjaca
 

Leo

Member
Da, neki dijelovi su škart, recimo nove odbojne gume amortizera su ili već popustile ili se nešto novo pojavilo na prednjem trapu jer mi lupka kod prelaska preko neravnina, ali Xsara i dalje dobro radi i ide.
Recimo, najjeftinija zamjenska bobina od nekog žnj talijanskog proizvođaća koju sam promjenio pred cca 7 godina još uredno radi...

Xsara je zapravo u fazi da estetski izgleda sve gore (ljušti se bezbojni lak), presvlaka na vozačkom sjedalu se potrgala, ali mehanika se uredno servisira svake godine i auto mi je i dalje pouzdan. Neka odradi još koju godinu ovako i vjerojatno ću tražiti neko drugo vozilo koje mogu voziti na plin...većina vozača koje poznajem ionako mjenja vozilo prije 200tkm...
 

dinko1981

Well-known member
Ja za se vozim na plin vec vise od 15g i primjecujem da je zbog trenda ugradnje direktnog ubrizgavanja benzina sve manje auta koji su kompatibilni sa plinom. Bas me zanima koji izbor cu imat za 6-7 godina kada planiram zamjenu.
 

Leo

Member
Isto pitanje si i sam postavljam, ali imam par favorita, potpuno neovisno o proizvođaću i klasi auta (naginjem na kompaktnu klasu, ali...):

Ford Focus 1.6 16v
Hyundai Accent 1.3-1.5
Hyundai i30 1.4 ili jači
Kia Ceed 1.4 - 1.6
Citroen C4 sa 1.6 16v
Škoda Octavia 1.6
Opel Astra Classic 1.4 - 1.6 16v
Reanult Megane 1.4 - 1.6 16v

Ukratko, to je neki moj izbor kada se kupuje sa idejom džabamobila za svaki dan, dakle nešto čega na cesti ima dosta, nije neka egzotika, ima dovoljno snage za duža putovanja i da izdrži 300 - 400tkm eksploatacije na plin.
Ovi noviji trocilindarski turbomotori me ne zanimaju uopće.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Bas me zanima koji izbor cu imat za 6-7 godina kada planiram zamjenu.
Mislim da će se za 6-7 godina komotno moći birati između solidnih rabljenih strujaša. Primjer: Hyundai Kona ili Mazda MX-30. :) Nisam ima plin, ali čitam pouno o njemu i izgleda mi prevelika komplikacija.
 

dinko1981

Well-known member
A jedno je citat o plinu a drugo je vozit, kao sto sam rekao ja se vozim na plin pun k. i nikad problema. Vjerovatno ima slucajeva da su neki fuseri slagali pa su ljudi imali problema. Struja bi bila jos bolja jedino me zanima kakve ce biti baterije stare preko 7g i xyz ciklusa punjenja i praznjenja.
 

szahtila

Well-known member
A jedno je citat o plinu a drugo je vozit, kao sto sam rekao ja se vozim na plin pun k. i nikad problema. Vjerovatno ima slucajeva da su neki fuseri slagali pa su ljudi imali problema. Struja bi bila jos bolja jedino me zanima kakve ce biti baterije stare preko 7g i xyz ciklusa punjenja i praznjenja.
Kod ovih hibrida više me zanima šta kad se pokvari? I ove "obične" najčešće popravljaju metodom pokušaja i promašaja, šta će tek biti kad počnu crkavati el. motori i inverteri?
 
Na vrh