Xsara 1.4i LPG by Leo

Leo

Member
Ispunio sam "garažu" unutar profila, ali da napišem par riječi...

Kupio sam Xsaru 1.4i MkI iz '98 od kolege iz firme, savršeno očuvana sa jedva vidljivim tragovima korištenja.

Trenutna kilometraža je cca 152tkm, a od toga sam ja nappravio 27tkm u godinu dana.

prvi vlasnik je radio sljedeće na Xsari:

- potenciometar ventilatora kabine ili modul (nisam točno siguran)
- dva puta mjenjan zadnji lonac
- zamjenjena brtva glave na oko 90000 km
- promjenjeni prednji amortizeri na oko 100000 + optika

sa 125600 km Xsara je prodana meni

- na cca 144000 zamjenjno kompletno kvačilo (Valeo) sa korpom i potisnim ležajem jer više nisam mogao šaltati brzine, pojeli su se zubci na korpi
- na 150000 km ugrađen Lovato plin kod Boyskog, sve radi uredno, očekujem da se investicija isplati negdje sredinom ljeta 2014. do kada bi ovim tempom trebao preći 35000km, onda počinje ušteda
- nabavljen set čeličnih felgi na kojima imam ljetne gume

Primjetio sam neke sitnice koje me očekuju u budućnosti:

- zadnji lijevi kotač ima blagi negativni nagib, mala razlika u odnosu na desni, reparacija mosta nije nikada rađena, a trebao bi izdržati do 200tkm po mojoj procjeni
- lampica airbaga mi se pali kada na suvozačevo sjedalo sjedne osoba od cca 100kg, inače ne :D
- motor je od ugradnje plina nakon 2000 km potrošio cca 5 dcl ulja (Total 7000)
- motor malo slini ulja ispod poklopca ventila, ali to je onako lagano masno, nije da se cjedi.
- kada je vani vlažno, pada kiša a auto se jedan dan ne vozi, ujutro zna motor trokirati dok vlaga ne ispari (pretpostavljam da je izolacija na bobini), ali to me previše ne smeta - ne gazim auto pa ne trokira. Kada se zagrije i vlaga ispari, sve 5 !

Generalno se čini kao solidan auto sa sitnim nedostacima, mislim da će meni uz pažljivo održavanje trajati još godinama
 
Posljednje uređivanje:

Marko

New member
Fino! Neka si ti zadovoljan s kupljenim!
Remenje, vodenu pumpu i to je prijašnji vlasnik zamijenio?

lampica airbaga mi se pali kada na suvozačevo sjedalo sjedne osoba od cca 100kg, inače ne
:D

motor malo slini ulja ispod poklopca ventila, ali to je onako lagano masno, nije da se cjedi.
:weeabooface:
 

Leo

Member
Remenje je mjenjano (na 60000km), ali za pumpu vode nisam sliguran.
Èak bi prije rekao da nikada nije mjenjana, iako sa temperaturom vode u rashladnom sustavu nikada nisam imao problema, čak niti nakon dulje brže vožnje (130km/h nadalje). :cool:

Apsolutno sve na Xsari je funkcionalno i nakon 15 godina i to me oduševljava.




P.S. A gde je pečat ? :D
 
Posljednje uređivanje:

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Sve je to ljepo šta si ti nama napisao,ma ništa ti to ne vrijedi bez slika :p:D

Btw,sretno s autom :palac-gore:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Oplaa..pa ko iz dućana :wub::palac-gore:

Vozio sam xsaru 8g (mk2 iz 2003) i imam samo riječi hvale za auto..ni jedan jedini kvar nisam imao,samo redovni servisi :angel:
 

Leo

Member
Pa je, tako nekako, izvana je bila zavoskana pred cca mjesec dana.
Imam običaj čuvati stvari koje posjedujem, pa tako i aute.
Znaš i sam da imaš tipove koji imaju uvjek problem sa bilo kojim autom koji voze iz jednostavnog razloga jer su stoka za volanom.
Meni je i prije Xsare poljska varijanta Fiata Uno služila desetak godina manje više bezprijekorno. Xsara je ipak još bolji auto. :rolleyes:
 

Leo

Member
Mali update:

Zamjenjene gumice ventila i brtva poklopca ventila, jer kada se vozim na LPG-u, motor troši ulja više nego uobičajeno (5dcl na 2000km).

Hard test ovaj vikend kada ću napraviti oko 1000km (Poreč - Zg - malo po graradu - Poreč). :weeabooface:
 

Leo

Member
Novi update: zamjenio sam gumice ventila pred kojih 15000km i motor više ne troši ulje, barem ne da bi ga između intervala izmjene (svakih 20000km) morao mjenjati.

Pojavio mi se novi problem - motor mi je izbacio svjećicu na skroz desnoj strani (gledano iz kabine), po drugi put u dva mjeseca.
Nisam ju nikako uspio ušarafiti, sutra idem do susjeda koji je mehaničar pa će mi valjda srediti problem.
Na 170tkm ide velki servis, pa ću opet pisati update da ostali forumaši koji postanu vlasnici rabljene Xsare vide što ih eventualno očekuje u eksploataciji vozila i kako riješiti koji problem.


Lp

Novi update: ni uz pomoć "pravog" alata nisam uspio zašarafiti svjećicu, izgleda da je otišao navoj. Sa istim alatom (jako dugačak ključ)sam bez problema izvadio i zašarafio svjećicu na jednom drugom cilindru. :mad::meh:
 

Mrèela

New member
Dok je kompresija izbijala svećicu,da otišao je navoj.
To je vći problem,nadam se da ćeš to efikasno rešiti,jedino da ti poželim,sreću.:D
 

Leo

Member
Hvala, hvala...
Prošlu noć sam se zaletio na self service praonu u Poreču i detaljno je oprao, stvarno je gušt voziti se u čistom i urednom autu, potpuno nebitno što je star 15 godina, kad ide i izgleda ko' nov. :cool:
 

Leo

Member
Napravljen servis na 195000km, promjenjena desna poluosovina, ulje u motoru, mjenjaču i servu, skupa sa svim filterima. Sve troškove održavanja prebijam vožnjom na plin što je super.
 

Leo

Member
Došao je trenutak kada je most na Xsari rekao pa-pa.
Gume lagano stružu po unutrašnjem rubu blatobrana i sljedeći tjedan će se i ta veća investicija konačno sređivati.

Također, napisati ću i što je sve rađeno od zadnjeg puta, zajedno sa troškovima održavanja.
Sada sam 223tkm. :whistling:
 

Leo

Member
Mali update:

Nabavljen rabljeni most od P306 u izvrsnom mehaničkom stanju.
Poskidao sam sve nepotrebne dijelove, mehanički ga očistio sa mesinganim rotirajučim četkama, tretirao Ferosanom (deoksidans) i prefarbao sa dve ruke crnog Hammeritea.
Nakon toga sam otišao do majstora da mi to ugradi.
Također, ugrađene su i mazalice, pa bi ovo trebalo držati neko vrijeme.

Troškovi:

most - 600kn
amortizeri novi, KYB uljni - 500kn par (poznanstva čine cijene nižima, ovo je ispod tržišne cijene)
ležajevi: 2x190kn

Sveukupno:1480kn

Xsara se opet vozi...:cool:
 

Leo

Member
Mali update:

Na 231000 napravljen mali servis i mjenjana brtva glave i očišćeni injektori benzina.
Brtva je izgorila po drugi puta, ovaj put nakon cca 140tkm vožnje.
Sada je gore nova od firme Victor Reinz, standardne debljine (navodno postoje u više varijanti).
Problem koji imam sa odzračivanjem sistema nakon ovog zahvata je na drugoj temi, pa slobodno komentirajte...
 
Na vrh