voda u dizel filteru - bord comp.

radoznalko

New member
eto to mi se događa sa mojim c4..dakle, bord comp mi javlja da imam vodu u dizel filteru - koliko sam dobro vidio..inače auto je c4 1.6 hdi 92ks 2005 g. 95000km..
ovu poruku sam vidio prije nekih 2-3 dana i od tada se pojavi nekad a nekad ne..od prvog pojavljivanja sam prešao nekih 100-200 km..
e sad, zanima me koliko je to opasno i što to znači te kolika je hitnost popravka i opasnost za motor te koliko mogu još ovako voziti pošto sam što se tiče love nikakav..i ako netko zna koliko bi me došao popravak?..
hvala na savjetima..pozdrav
 

fullcool

New member
kod starih dizela je isto bio senzor za vodu u filteru, to je značilo da se na dnu filtera skupilo vode, kod svih je bio vijak ili sisica da se može ispustiti voda i prljavština sa dna. da je zima smrzla bi se ta voda pa bi bio problem, ovako vjerojatno neće stati auto ali bolj riješi to što prije, ako ne znaš kad je mijenjan filter onda ga promijeni.
 

radoznalko

New member
Sta ti tocno napise na ekranu? Kad si mijenjao filter goriva?
nezam dal je mijenjan, mada sam mijenjao ulje 2x i filtere ulja (neznam jel mi mijenjao filter goriva) i zraka odkad je u mene (zadnjih 35 000km - auto prešao 95)..
comp mi napiše -water in diesel filter- .. koliko košta to, jel može tko reć otprilike ? hvala..
 

fullcool

New member
obzirom na cijenu bivši vlasnik vjerojatno nije mijenjao filter, taman mu je došlo vrijeme za zamjenu kad je odlučio prodati auto. ko još ulaže novce u auto koje misli prodati.
 

radoznalko

New member
Ako ces trebat filter javi, dobijes 25% popust na cijenu
hvala puno laky..vidjet ću što ću no možda i zatrebam tvoju pomoć ako nešto neiskemijam ..
da li dolaze u obzir zamjenski ili neoriginalni djelovi ili bolje se ne igrat sa time?..
jučer sam ga malo natočio i vozio nekih 50-tak km i nije mi davao nikakve obavijesti - možda je bilo do toga što je prije bio pri dnu rezervoara ?
ako mi se prestane javljat signal dal sve jedno moram mijenjat taj filter?
sorry na pegli al nisam baš pri lovi pa gledam proć što jeftinije :whistling:
 

Matija

New member
Pa, filter bi svakako trebalo promijeniti. A još jedna stvar je da nije poželjno često voziti sa malo goriva.

Mislim, sipaš koliko trošiš, zar ne? Meni je uvijek pun rezervoar. Sipam tjedno po cca 200kn i skroz ga održavam punim. Sipam isto kao i da mi je prazan i opet tjedno nadosipam 200kn, jer toliko se vozim. Samo što ne vuče mulj sa dna i uvijek imam u rezervi cijeli tank za nedajbože (a nažalost bilo je već nekoliko takvih situacija da sam u noći hitno morao negdje otići na duži put). Isto tako, na taj način se najpreciznije mjeri potrošnja, tenkiraš do vrha, poništiš trip, odvoziš, tenkiraš do vrha i izračunaš prosječnu potrošnju.

Time što je rezervoar pun ja ne sipam ništa više nego da je cijelo vrijeme na rezervi. Jedino je frka kad kupiš auto i onda prvi put moraš sipat do vrha.
 

1587 VTS

New member
Mislim, sipaš koliko trošiš, zar ne? Meni je uvijek pun rezervoar. Sipam tjedno po cca 200kn i skroz ga održavam punim. Sipam isto kao i da mi je prazan i opet tjedno nadosipam 200kn, jer toliko se vozim. Samo što ne vuče mulj sa dna i uvijek imam u rezervi cijeli tank za nedajbože (a nažalost bilo je već nekoliko takvih situacija da sam u noći hitno morao negdje otići na duži put). Isto tako, na taj način se najpreciznije mjeri potrošnja, tenkiraš do vrha, poništiš trip, odvoziš, tenkiraš do vrha i izračunaš prosječnu potrošnju.

Time što je rezervoar pun ja ne sipam ništa više nego da je cijelo vrijeme na rezervi. Jedino je frka kad kupiš auto i onda prvi put moraš sipat do vrha.
I kod mene je uvijek takav obicaj i to je puno pametnije iz masu razloga, pa sve su to iste pare bio na rezervi il na cepu ;)
 

XSARA VTS

Member
Ma nije to ništa problem je u senzoru a ne u filteru meni na 307-hdi radi istu stvar WATER IN FUEL izađe na displayu i nekakav BEEP i to je to onda sam isto ispuštao vodu iz filtera ima ispod čep samo ga odvrneš jer sam mislio da je to ali na kraju je bio senzor koji je slao neke svoje verzije rada motora čak bi mi znao prebacit u SAFE MODE a to mi se desilo na autocesti kad sam iz zagreba išao doma u rijeku i onda je majstor stavio u taj safe mode i auto neće preko 60 na sat neovisno u kojoj si brzini ma katastrofa guraju u auto neke nepotrebne stvari di samo možeš popizdit a kako mi se to počelo dešavat sve češće i češće morao bi svaki put poslije toga na kompjuter da mi izbrišu grešku i nakon toga bi auto išao normalno a radi se ustvari samo o tom senzoru koji pošalje krivu informaciju u centralinu. Evo ako ti to nešto pomaže onda je to to meni je problem bio u senzoru!
 

Olaf

New member
Kad ti se zacepi filter upalit ce ti se stanovita narancasta lampica i greska tlaka, interval mu je 60tkm, ako ti treba javi na pm
 

Damirst

New member
Imam C4 i.6 HDI, i nakon turiranja na tehničkom pregledu se pojavila ista stvar, na displayu ponekad piše "water in diesel filter" uz onaj zvučni signal beep. Zvao sam Citroen i rekli su da se samo ispusti voda i da je onda sve ok. Pitao sam gdje se nalazi taj čep ili šta već, ali nisu mi htijeli reći. Zna li netko gdje se nalazi taj "čep" za ispuštanje vode iz tog filtera?

Hvala!
 

Dalibor

Dado Tornado
bok damir, vidim da si došao gdje se okuplja ekipa sa vodom u filterima ;) ;) ;)

probaj izbjeć skup novi filter nafte, tako što odpoji filter i pusti da iscuri što se nakupilo u njemu (s obje strane, i ulaz i izlaz!!!), i probaj prije skidanja pustiti da ti nafta malo procuri kroz filter...

ali ako je kilometraža za zamjenu filtera tada je najbolje zamjeniti filter.

teško da će filter imati na sebi neki "čep" ili inbus šaraf za odzračivanje, ali potraži
 

Damirst

New member
Ha ha..došao sam:)

Vidio sam da se spominje cijena od 560 kn, a u citroenu su mi rekli da je filter 200 kn, ali da se prije izbaci voda, i ako problem ostane da se tek onda mijenja filter.
Odveo sam auto kod mehaničara, ali on nije uspio naći nikakav čep ili nešto slično kako bi se mogla ispustiti voda. Pokušao bi izbjeći kupnju novog filtera ispuštanjem te vode, a ako ne ide onda bi ga kupio.

Hvala na savjetu !!
 

XSARA VTS

Member
Ma mora biti čep ispod, filter ide u posudu a na dnu te posude je čep koji se odvrne i ispusti višak vode koji se nakupi u filter zbog lošeg goriva tako je na 2.0 HDI a 1.6 nemogu tvrditi 100 posto možda je nešto drukčije jer je i motor nešto novije generacije pa možda ima neki drugi sistem. U najgorem slučaju skini komplet filter s kućištem i prolij sve van samo kad budeš vraćao ni slučajno nemoj vratiti prazan filter nazad nego nalij nafte da ti nebi povukao zrak jer onda si tek u problemima

A to da ti u servisu nisu htjeli reći ništa da govori samo jedno da se naši mehaničari u servisima drže kao da su nešto posebno neznam u čemu je tolika tajna da nebi rekli kako to napraviti ma nemam riječi pa nije to raskopati motor nego odvrnut čep ili šta već treba
 
Na vrh