Visoka temp. motora

sir.Oliver

Well-known member
I da u vodi nema ulja ni ulja u vodi .... zar to nije jedno te isto ? trebalo je stajati ... nema ulja u vodi , niti vode u ulju . ako griješim , slobodno me ispravite ....
 

Memphis

Active member
Mislim da nije do kilera.

Kada sam išao iz Zadra za ZG na Velebitu se temp nije dizala, nego se digla ajmo reć pred čvor Bosiljevo.

Sve mi smrdi da bi mogao bit termostat, samo da on tako rikne to mi je čudno.

I da u vodi nema ulja ni ulja u vodi
Ne znam baš.
Ako ti se temperatura na autoputu počne dizat iznad 110/120 kmh onda je to kiler, eventualno da termostat ne otvara do kraja ali onda bi te se grijao i pod uspon velebita i u gradu.

Možeš probat zamijenit termostat pa vidjet onda ... jer ona ima onaj stari tip termostat koji nije toliko skup.

al ja bi rekao prije da je kiler ... zamjensko smeće ... jel znaš koji si kiler stavio?
 

zacko

Member
Da je kiler sto se to nebi i ranije dogadalo? Mjenjao sam ga negdje oko 2 mj ove godine. Isao autoputom iz zupanje ni tada nije dizao temp.
Kiler sam kupio u Demi u Gorici, odgovara za vise tipova auta peugeot itd.
Volio bih znati sto pali 2 brzinu ventilatora i na koliko stupnjeva se pali?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ne treba nagadat sta je, treba ispitat: pumpu vode (ispustit antifriz, skinut donje crijevo sa bloka, blokirat pumpu nekom polugom i probat okrenut motor na radilici. Ako se motor okrece a propeler stoji onda je pumpa u banani), hladnjak (pogledat sa vana da nema smeca u njemu i isprati u obrnutom smjeru) termostat ( skinut, zagrijat vodu na tempersturu na kojoj se otvara, ubacit ga u vodu i vidit otvara li do kraja), termoprekidac ( sacekat da se temperatura digne do razine kad bi trebao ukopcat ventilator. Ako ukopca ispravni su i ventilator i prekidac. Ako ne ukopca skinut dzek i spojit kontakte nekom zicom i sl. Drzat ruke dalje od ventilatora. Ako se ventilator pokrene prekidac ne valja. Ako se ne pokrene moze bit i jedno i drugo. Ventilator se eliminara tako da ga se direkt spoji). Ispitat ozicenje termoprekidac i ventilator. Ako je sve to ispravno posumnjat na probijanje kompresije u rashladni sustav ( brtva glave, glava). Drugu brzinu pali bsi mozda ne znam tocno za to auto. I da, to sto nema vode u ulju i obrnuto ne znaci da kompresija ipak ne probija.
 

niko33

Member
Novi senzor,novi termostat sa senzorom,nova pumpa,novi ventilator sa relejima,novi antifriz. Cijelo proljece,ljeto i jesen ide ko avion. Nema greske,nicega. Vozi se od gradke voznje pa cak i autoputom u Slovacku i nazad,sve super.....
I onda dolazi vanjska temperatura u minusu i cim dostigne radnu temp(otvori termostat-temp nekih 86stupnjeva ak se dobro sjecam)javlja previsoku temperaturu.
Tolko imam ja za rec o c3 i temperaturi....
 

Lakii

Well-known member
A da brtva glave nije?
ono, da miješa ispuh u rashladni sustav?

Da li imaš tlak na čepu vode? Da li su cijevi prema kileru tvrde od tlaka?
 

Memphis

Active member
Da je kiler sto se to nebi i ranije dogadalo? Mjenjao sam ga negdje oko 2 mj ove godine. Isao autoputom iz zupanje ni tada nije dizao temp.
Kiler sam kupio u Demi u Gorici, odgovara za vise tipova auta peugeot itd.
Volio bih znati sto pali 2 brzinu ventilatora i na koliko stupnjeva se pali?
U drugom mjesecu je bilo 10-15 stupnjeva hladnije i koliko si se tad vozio? Jel ti se to događa samo na autoputu?
Ventilator ti nema veze sa time ako ti se to događa u vožnji.
Ne treba nagadat sta je, treba ispitat: pumpu vode (ispustit antifriz, skinut donje crijevo sa bloka, blokirat pumpu nekom polugom i probat okrenut motor na radilici. Ako se motor okrece a propeler stoji onda je pumpa u banani), hladnjak (pogledat sa vana da nema smeca u njemu i isprati u obrnutom smjeru) termostat ( skinut, zagrijat vodu na tempersturu na kojoj se otvara, ubacit ga u vodu i vidit otvara li do kraja), termoprekidac ( sacekat da se temperatura digne do razine kad bi trebao ukopcat ventilator. Ako ukopca ispravni su i ventilator i prekidac. Ako ne ukopca skinut dzek i spojit kontakte nekom zicom i sl. Drzat ruke dalje od ventilatora. Ako se ventilator pokrene prekidac ne valja. Ako se ne pokrene moze bit i jedno i drugo. Ventilator se eliminara tako da ga se direkt spoji). Ispitat ozicenje termoprekidac i ventilator. Ako je sve to ispravno posumnjat na probijanje kompresije u rashladni sustav ( brtva glave, glava). Drugu brzinu pali bsi mozda ne znam tocno za to auto. I da, to sto nema vode u ulju i obrnuto ne znaci da kompresija ipak ne probija.
Treba ispitat ali masu toga možeš već isključit. Pumpa vode ili dihtung glave bi se javili već kod uspona na velebit. Hladnjak je čist jer je nov a termoprekidač je eliminiran jer mu je u gradu temp ok. Eventualno tu može biti još do senzora da krivo pokazuje ili termostata, senzor je najjeftinije i najjednostavnije što može pokušat.

Novi senzor,novi termostat sa senzorom,nova pumpa,novi ventilator sa relejima,novi antifriz. Cijelo proljece,ljeto i jesen ide ko avion. Nema greske,nicega. Vozi se od gradke voznje pa cak i autoputom u Slovacku i nazad,sve super.....
I onda dolazi vanjska temperatura u minusu i cim dostigne radnu temp(otvori termostat-temp nekih 86stupnjeva ak se dobro sjecam)javlja previsoku temperaturu.
Tolko imam ja za rec o c3 i temperaturi....
Ovisi koji C3 ... stari tip otvara na 89 a noviji imaju map controlled termostat koji otvara na 103 C i koji je kontroliran od strane ECU-a.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Kod takvih ne bas tipicnih gresaka volim sve ispitat. Dihtung glave/glava trebaju bit ispitani na nacin da se mjere produkti izgaranja u posudi. Nema veze sto je hladnjak nov. Senzor se moze ispitat mjerenjem otpora pri razlicitim temperaturama. Utikaci mogu imat razne lose kontakte itd. Bez detaljnog pregleda sve je nagadanje.
 

Memphis

Active member
Kod takvih ne bas tipicnih gresaka volim sve ispitat. Dihtung glave/glava trebaju bit ispitani na nacin da se mjere produkti izgaranja u posudi. Nema veze sto je hladnjak nov. Senzor se moze ispitat mjerenjem otpora pri razlicitim temperaturama. Utikaci mogu imat razne lose kontakte itd. Bez detaljnog pregleda sve je nagadanje.
Slažem se da treba neke stvari ispitat ali opet ... neke stvari poput ovo što navodiš mjerenje otpora senzora i sl. je sve gubljenje vremena. Pogotvo ako nije skup a obično nisu. Kao prvo trebaš imat specifikaciju senzora da bi znao otpore i kad ju nabaviš opet ne možeš ti precizino izmjeri i znat da li je senzor 100% ispravan. Ja sam nekad to nadobudno mjerio, kuhao ... i na kraju od svega ništa ... moš imat 5 isith senzora svaki će ti drugačije očitavat otpor ima tu puno drugih faktora ... isto tako i termostat svaki drugačije radi (otvara). To možeš samo okvirno ispitat dal je to ok da nema nekih drastičnih razlika ali senzor ti može biti ispravan do jedne temp i onda može počet divljat tak da ...

Ja sam sve to prošao sa svojim autom. Promijenio sam sve živo ... nekoliko senzora, 3-4 termostata (čak i stavljao termostat koji ranije otvara), 2x pumpe vode, 3x termoprekidača ne znam što sve ne, sve vezano uz rashladni sistem a na kraju je bio kiler na kojeg sam odmah sumnjao ali isto misliš ono novi Nissens kiler (koji je koštao 200 eura) nemre bit nikako loš sve dok nisam kupio drugi ... samo meni se više pregrijavao u gradu i dok bi stajao ... jer je kiler imao slab protok vode ... i vruća voda je sporo dolazila do dijela di se nalazi termoprekidač.

edit; Ne kažem da je kod njega 100% isti slučaj, treba krenut od senzora i temrostata za početak ... ali meni to miriši na kiler.
 
Posljednje uređivanje:

zacko

Member
Nazalost, nije samo xsara zakuhala nego i ja pa nisam jucer prckao po njoj.
Danas sam se vozio po gradu i pratio. Dok se grije sve 5, vidi se kako radi termostat, tj digne se temp blizu 90 stupnjeva pa termostat otvori padne na nekih 75. Kad se ugrije dok je zesce vozim po gradu temp se digne na nekih 92-94 stupnja i tada se pali 1 brzina ventilatora. Sve ok, ohladi temp se spusti na 90 i ventilator se ugasi. Probao sam na mjestu cekat da se ventilator upali, pipao kiler on je topao na svim mjestima, crijeva nisu tvrda, sve mi se cini ok. Probat cu zamjenit senzor temp pa vidjet.
Inace prosli vikend kad sam isao u RI na uzbrdicama se temp dizala ali isao sam sporije i sve 5 dosla do nekih 97 i tu je bila dok se nebi popeo, a poslije se spusti. Inace, auto je stajao 3 godine, prosle godine sam ga kupio, promjenio sve, veliki servis, kilere unutarnji i vanjski, most, letvu volana. Nadao sam se da je svemu dosao kraj i da cu se napokon normalno vozit ali jok.
 

zacko

Member
Pozdrav ekipa!

Eto mene ponovo s pitanjima.
Temp. motora jednako stanje samo što sam išao za Zadar i natrag i sve 5, temp se nije dizala.
Ali eto mojih pitanja nakon očitanja:
1. P1544 greška motora
2. greška BSI-a, air pump reley ffault at control mode local

Da li netko zna što to znači i kaj je to uopće?
 

zacko

Member
Ok, ista greska. Jedna je ocitana u BSI a druga na motoru, to bi znacilo da je nekaj na BSI crklo pa moram zamjenit ili? Dali itko zna kaj bi moglo bit?
 

Milosh

Test
Nažalost, ne mogu ti pomoći. Pogledao sam ali service mi ne izbacuje nikakve podatke za taj kod greške. Izgleda da nema takvih informacija za starija auta. Npr. za C5 mi izbaci hrpu podataka o svakoj grešci (objašnjenje, uslovi nastanka i nestanka, dijagnostiku, moguće uzroke), ali za ovu ništa...
 
Na vrh