sir.Oliver
Well-known member
I da u vodi nema ulja ni ulja u vodi .... zar to nije jedno te isto ? trebalo je stajati ... nema ulja u vodi , niti vode u ulju . ako griješim , slobodno me ispravite ....
Ne znam baš.Mislim da nije do kilera.
Kada sam išao iz Zadra za ZG na Velebitu se temp nije dizala, nego se digla ajmo reć pred čvor Bosiljevo.
Sve mi smrdi da bi mogao bit termostat, samo da on tako rikne to mi je čudno.
I da u vodi nema ulja ni ulja u vodi
U drugom mjesecu je bilo 10-15 stupnjeva hladnije i koliko si se tad vozio? Jel ti se to događa samo na autoputu?Da je kiler sto se to nebi i ranije dogadalo? Mjenjao sam ga negdje oko 2 mj ove godine. Isao autoputom iz zupanje ni tada nije dizao temp.
Kiler sam kupio u Demi u Gorici, odgovara za vise tipova auta peugeot itd.
Volio bih znati sto pali 2 brzinu ventilatora i na koliko stupnjeva se pali?
Treba ispitat ali masu toga možeš već isključit. Pumpa vode ili dihtung glave bi se javili već kod uspona na velebit. Hladnjak je čist jer je nov a termoprekidač je eliminiran jer mu je u gradu temp ok. Eventualno tu može biti još do senzora da krivo pokazuje ili termostata, senzor je najjeftinije i najjednostavnije što može pokušat.Ne treba nagadat sta je, treba ispitat: pumpu vode (ispustit antifriz, skinut donje crijevo sa bloka, blokirat pumpu nekom polugom i probat okrenut motor na radilici. Ako se motor okrece a propeler stoji onda je pumpa u banani), hladnjak (pogledat sa vana da nema smeca u njemu i isprati u obrnutom smjeru) termostat ( skinut, zagrijat vodu na tempersturu na kojoj se otvara, ubacit ga u vodu i vidit otvara li do kraja), termoprekidac ( sacekat da se temperatura digne do razine kad bi trebao ukopcat ventilator. Ako ukopca ispravni su i ventilator i prekidac. Ako ne ukopca skinut dzek i spojit kontakte nekom zicom i sl. Drzat ruke dalje od ventilatora. Ako se ventilator pokrene prekidac ne valja. Ako se ne pokrene moze bit i jedno i drugo. Ventilator se eliminara tako da ga se direkt spoji). Ispitat ozicenje termoprekidac i ventilator. Ako je sve to ispravno posumnjat na probijanje kompresije u rashladni sustav ( brtva glave, glava). Drugu brzinu pali bsi mozda ne znam tocno za to auto. I da, to sto nema vode u ulju i obrnuto ne znaci da kompresija ipak ne probija.
Ovisi koji C3 ... stari tip otvara na 89 a noviji imaju map controlled termostat koji otvara na 103 C i koji je kontroliran od strane ECU-a.Novi senzor,novi termostat sa senzorom,nova pumpa,novi ventilator sa relejima,novi antifriz. Cijelo proljece,ljeto i jesen ide ko avion. Nema greske,nicega. Vozi se od gradke voznje pa cak i autoputom u Slovacku i nazad,sve super.....
I onda dolazi vanjska temperatura u minusu i cim dostigne radnu temp(otvori termostat-temp nekih 86stupnjeva ak se dobro sjecam)javlja previsoku temperaturu.
Tolko imam ja za rec o c3 i temperaturi....
Slažem se da treba neke stvari ispitat ali opet ... neke stvari poput ovo što navodiš mjerenje otpora senzora i sl. je sve gubljenje vremena. Pogotvo ako nije skup a obično nisu. Kao prvo trebaš imat specifikaciju senzora da bi znao otpore i kad ju nabaviš opet ne možeš ti precizino izmjeri i znat da li je senzor 100% ispravan. Ja sam nekad to nadobudno mjerio, kuhao ... i na kraju od svega ništa ... moš imat 5 isith senzora svaki će ti drugačije očitavat otpor ima tu puno drugih faktora ... isto tako i termostat svaki drugačije radi (otvara). To možeš samo okvirno ispitat dal je to ok da nema nekih drastičnih razlika ali senzor ti može biti ispravan do jedne temp i onda može počet divljat tak da ...Kod takvih ne bas tipicnih gresaka volim sve ispitat. Dihtung glave/glava trebaju bit ispitani na nacin da se mjere produkti izgaranja u posudi. Nema veze sto je hladnjak nov. Senzor se moze ispitat mjerenjem otpora pri razlicitim temperaturama. Utikaci mogu imat razne lose kontakte itd. Bez detaljnog pregleda sve je nagadanje.