Veliki servis!

andelko

Member
Kako nemam povijest održavanja vozila po VIN broju na 180 tisuća je predviđeno mijenjanje seta zupčastog remena i vodene pumpe skupa sa pratečim dijelovima....naravno da ču promijeniti i set kanalnog.
Trenutno stanje na kilometraži je 181 tisuća. Zbog dogovorenih poslova ne stignem u servis a morat ču prijeći još 3 tisuće prije servisa. Strah me je da mi remen ne pukne...
Uglavnom vozilo je 90 posto vremena na autocesti.
Radi se o motoru 2.0 EAT 6, 2017 god.

Da li da otkazem poslove dok ne odradim servis ili da ipak odradim tih 3 tisuće km???
 

szahtila

Well-known member
Kako nemam povijest održavanja vozila po VIN broju na 180 tisuća je predviđeno mijenjanje seta zupčastog remena i vodene pumpe skupa sa pratečim dijelovima....naravno da ču promijeniti i set kanalnog.
Trenutno stanje na kilometraži je 181 tisuća. Zbog dogovorenih poslova ne stignem u servis a morat ču prijeći još 3 tisuće prije servisa. Strah me je da mi remen ne pukne...
Uglavnom vozilo je 90 posto vremena na autocesti.
Radi se o motoru 2.0 EAT 6, 2017 god.

Da li da otkazem poslove dok ne odradim servis ili da ipak odradim tih 3 tisuće km???
Nije taj remen tempiran da pukne baš na 180000 km. Možda može izdržati još 50000, a ima ih koji pucaju i daleko prije servisnog intervala. Svakako pogledaj je li vizualno u redu, bez pukotina. Ako ih nema svakako će izdržati još tih par hiljada km
 

andelko

Member
Nije taj remen tempiran da pukne baš na 180000 km. Možda može izdržati još 50000, a ima ih koji pucaju i daleko prije servisnog intervala. Svakako pogledaj je li vizualno u redu, bez pukotina. Ako ih nema svakako će izdržati još tih par hiljada km
Promijenio ulje, filter ulja, filter goriva jučer prije puta... Odradio Zg - Pula - Split a sutra Split - Dubrovnik. A gle, vozim i lagano molim u sebi krunicu da sve prođe ok... Ovak tjedan stižu set zupčastog i set kanalnog.
Da li je netko mijenjao amortizere na C4 Grand Picasso! Zna li netko čija je prva ugradnja tj. koje marke su amortizeri? Na dosta kataloga mi stoji da su Bilstein B4 OEM replacement, tj da su po specifikaciji najbliži originalu!
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da li je netko mijenjao amortizere na C4 Grand Picasso! Zna li netko čija je prva ugradnja tj. koje marke su amortizeri? Na dosta kataloga mi stoji da su Bilstein B4 OEM replacement, tj da su po specifikaciji najbliži originalu!
Original je vjerojatno Sachs, ali i Bilstein B4 će biti više nego u redu!
Koliko km ima C4 Grand Picasso? Ja sam nedavno, na 154.000 km, promijenio sva 4 na mom DS5 (opet Sachs) i auto se preporodio! Doslovno se vozi kao novi...
 

Pankoz

Active member
Promijenio ulje, filter ulja, filter goriva jučer prije puta... Odradio Zg - Pula - Split a sutra Split - Dubrovnik. A gle, vozim i lagano molim u sebi krunicu da sve prođe ok... Ovak tjedan stižu set zupčastog i set kanalnog.
Da li je netko mijenjao amortizere na C4 Grand Picasso! Zna li netko čija je prva ugradnja tj. koje marke su amortizeri? Na dosta kataloga mi stoji da su Bilstein B4 OEM replacement, tj da su po specifikaciji najbliži originalu!
Ja sam letos na 241 t km menjao prednje amortizere zato što je na prednjem desnom bilo malo lufta,tj čulo se pri laganom kretanju pri prelasku preko neravnina.
Montirani upravo Bilstein i oba prednja su koštala oko 150 E + ruke majstora su bile 50 E.
Tada mi je zamenio i ulje u menjaču,a zaboravio sam ga pitati iz kog razloga je to bilo,al svakako ne može da škodi :).IMG_20230621_150331.jpg
 

Hummer0

Member
Donator foruma
Ja sam na 151000 km. Mijenjao sam ulje pa sam tražio da provjere zupčasti remen rekao mi je čovjek da je izlizan, ali da nije ispucan ili oštećen.
Neki servisi kažu da treba mijenjati na 150000 km u uputama je mislim 180000 km tko će ga znati.
Vjerojatno ću slijedeći mjesec promijeniti da sam miran.
 

andelko

Member
Ja sam na 151000 km. Mijenjao sam ulje pa sam tražio da provjere zupčasti remen rekao mi je čovjek da je izlizan, ali da nije ispucan ili oštećen.
Neki servisi kažu da treba mijenjati na 150000 km u uputama je mislim 180000 km tko će ga znati.
Vjerojatno ću slijedeći mjesec promijeniti da sam miran.
Dogovorio sam za sljedeći četvrtak izmjenu setova zupčastog i klinastog remenja a do tada moram još odraditi Zagreb - Venecija - Zagreb i Zagreb - Milano - Zagreb, valjda će sve proći dobro. Jedva čekam to riješiti i skinuti teret psihe.
Ja sam letos na 241 t km menjao prednje amortizere zato što je na prednjem desnom bilo malo lufta,tj čulo se pri laganom kretanju pri prelasku preko neravnina.
Montirani upravo Bilstein i oba prednja su koštala oko 150 E + ruke majstora su bile 50 E.
Tada mi je zamenio i ulje u menjaču,a zaboravio sam ga pitati iz kog razloga je to bilo,al svakako ne može da škodi :).Pogledajte privitak 8304
Da li vam se Bilstein čine bolji od prethodnih originala.?
 

Hummer0

Member
Donator foruma
Dogovorio sam za sljedeći četvrtak izmjenu setova zupčastog i klinastog remenja a do tada moram još odraditi Zagreb - Venecija - Zagreb i Zagreb - Milano - Zagreb, valjda će sve proći dobro. Jedva čekam to riješiti i skinuti teret psihe.

Da li vam se Bilstein čine bolji od prethodnih originala.?
Gdje si dogovorio servis i koliko će koštati? Ja sam isto u Zg.
 

andelko

Member
Gdje si dogovorio servis i koliko će koštati? Ja sam isto u Zg.
R. L. Servis na Slavici... Ne znam još za iznos ali tu servisiram sva tri vozila zadnjih 20 godina.
Dijelove sam nabavio preko AutoDoc stranice. Ukupan iznos za oba seta kanalni i zupčasti sa vodenom pumpom 207 eura.
 

Memphis

Active member
Kako nemam povijest održavanja vozila po VIN broju na 180 tisuća je predviđeno mijenjanje seta zupčastog remena i vodene pumpe skupa sa pratečim dijelovima....naravno da ču promijeniti i set kanalnog.
Trenutno stanje na kilometraži je 181 tisuća. Zbog dogovorenih poslova ne stignem u servis a morat ču prijeći još 3 tisuće prije servisa. Strah me je da mi remen ne pukne...
Uglavnom vozilo je 90 posto vremena na autocesti.
Radi se o motoru 2.0 EAT 6, 2017 god.

Da li da otkazem poslove dok ne odradim servis ili da ipak odradim tih 3 tisuće km???
To nije striktno da će puknut ili nešto se dogodit na 180 tk. Sve ovisi u kakvom je stanju. Ali da je bolje prevenirat to je.
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Očito mi je vrijeme za raniji veliki servis na 115k km, 2.0hdi 2018 godište. Prestalo mi radit grijanje u zadnje vrijeme, antifriza ima, reko unurarnji grijač je. Danas mi se drito pred Merkurom upalilo upozorenje na pregrijavanje motora. Doljnje crijevo od hladnjaka motora hladno, gornje toplo, ali ne kipuće. Ekspanziona također mlaka, reko nema druge nego pumpa vode. Tek guglajući vidim čest problem. Šta niti jedan proizvođač pumpi danas ne valja, ili samo oem(čije su)?!
 

andelko

Member
Očito mi je vrijeme za raniji veliki servis na 115k km, 2.0hdi 2018 godište. Prestalo mi radit grijanje u zadnje vrijeme, antifriza ima, reko unurarnji grijač je. Danas mi se drito pred Merkurom upalilo upozorenje na pregrijavanje motora. Doljnje crijevo od hladnjaka motora hladno, gornje toplo, ali ne kipuće. Ekspanziona također mlaka, reko nema druge nego pumpa vode. Tek guglajući vidim čest problem. Šta niti jedan proizvođač pumpi danas ne valja, ili samo oem(čije su)?!
Što ako je termostat? Ako je riknuo i ostao u zatvorenom položaju? Pumpa vode po planu održavanja bi trebala izdržati 180 tisuća za 2.0 hdi motor.
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Onda gonje crijevo nebi bilo toplo. Pun internet ovakvih videa, i to sve novija godišta. Očito su sve OEM pumpe 2018+ godišta šljam, baš me zanima čija su.

 

andelko

Member
Ja sam ju prije 2 mjeseca mijenjao na 180 tisuća, stavio sam Contitech pumpu koja je došla u kompletu sa remenom. Inaće na sva vozila stavljam Contitech.
 
Na vrh