V6 24V, '93.

Taz86

Sanjar
Pokusaj, imaju danas konektore razne pa preko b.t. kao na mobu "ulaze" u racunalo i rade dijgnostiku..
Znam da ima i "dizanja mrtvih", ali dvopinskih dijagnostika baš i nema.
Zvao sam par njih, nisu imali, pitao svakoga zna li možda ikoga tko ima i nisu znali. Èak ni Citroenov servis nema tu dijagnostiku, niti znaju ikoga tko ima. Blesavo...

Meni nije bilo jasno da nisi dalje komentirao kada sam ti napisao sto je rekao i cijenu, gotovo je sada.. Nikada ne vjerujem obavjestima, bas sam ti htio i napisati da mozda on ili ti nisi dobio mail ako si i pisao..Mene ljudi za apartmane prozivaju isto da kako im neodgovorim na mail, a nedobijem ga!
Znaci moglo je biti i to, ali sada gotovo..
Obavijest mi je kao alarm kad si navijem ili podsjetnik na kalendaru...šviknuo bi kad bi stalno mislio o svemu :D
A taj put je govno zakazalo i eto...sranje

Moguće da i nije dobio mailove, tko će ga sad znati...možemo samo "misliti" da je bilo ovo ili ono...a na kraju, nije ni bitno :)

Moja trenutna krstarica je Laguna I Ph.II 2.0.-8v f3r, sistem plina klasika i sve funkc.perfektno evo prijedjenih 4000km.na plinu, potrosnja 9l.plina komb.voznje..
Eh, sad kad vidim koji je auto, onda normalno da sve radi kako treba. Nije to XM pa da zeza i izmišlja bijesne gliste :grin: hehe
 

Dujo

New member
Eh, sad kad vidim koji je auto, onda normalno da sve radi kako treba. Nije to XM pa da zeza i izmišlja bijesne gliste :grin: hehe
Pitao sam ja na dosta mjesta, svi su htjeli samo direktni ugraditi, kao to je ipak renault, treba flashlube, injekcion plin radi duge i kontra okrenute grane i sl.
Nije to bas klasicni motor kao sa monopointom, prvog sam pitao onog kod kojeg sam uvijek i ugradjivao, kada sam sam obisao sve ostale "pametnjakovice" vratio sam se njemu i rekao da zelim klasicni plin i pristajem na cijenu (4oookn.) kako je bila pred/ponuda..
Puno na Renault forumu je reklo da to nece radit bas idealno, medjutim mislim da su govorili oni bez iskustva i pokazalo se da je sistem perfektan za ovaj motor.. :D
 

Taz86

Sanjar
Pitao sam ja na dosta mjesta, svi su htjeli samo direktni ugraditi, kao to je ipak renault, treba flashlube, injekcion plin radi duge i kontra okrenute grane i sl.
Nije to bas klasicni motor kao sa monopointom, prvog sam pitao onog kod kojeg sam uvijek i ugradjivao, kada sam sam obisao sve ostale "pametnjakovice" vratio sam se njemu i rekao da zelim klasicni plin i pristajem na cijenu (4oookn.) kako je bila pred/ponuda..
Puno na Renault forumu je reklo da to nece radit bas idealno, medjutim mislim da su govorili oni bez iskustva i pokazalo se da je sistem perfektan za ovaj motor.. :D
Hm...da :grin:

Nego, moj plin baš i ne radi kako treba. Upalim ga danas, on kašlje, zatrzava kao blesav, ne prima gas pa ga odere, pa opet mrtav i ne reagira...
Vozio sam se ostatak dana na benz.
Sad ga utjeram u garažu, ugasim sva svjetla i u mraku...vidi, ispod haube malo božićno drvce. :D
Kabel 6. cilindra cijeli svjetluca (tinja), a kad ga uhvatiš u ruku onda samo tu se sve sjati i svijetli oko prstiju...super uzemljenje dajem, bar nešto korisno.
Iz kutije di je rotor također "light show", tamo svjetluca kao u disku :D

Svaki dan neka iznenađenja, kao da imam divovsko, zeleno kinder jaje :whistling:
 

Dujo

New member
Gledaj svako auto tih godina moze ocekivat probleme kakve ti imas.. Pogotovo ako si kupio bas kinder jaje, znaci auto bez poznate ti povijesti..
Nisi prvi, imao sam i ja takav slucaj..Svakog treba nesto naucit, mene je na srecu davno pa i na hladno pusem, tebe ce sada i sve ce se to prezivit i proci..
Taj auto uz sve to je je "specijalac" po ovjesu i po makini, imat ces ti svako malo kinder jajcadi.. :D
Ako to nemozes podnijet ne mislim samo na financijski, vec i karakterno onda ga se rijesi.. Mogu kolege komenitarati suprotno, ali eto ako netko zeli preuzeti "kinder jaje" neka ti ga i "otplati" pa nastavi rijesavat situaciju..

Ono sto bih ja napravio, sredio sve na benzinu da radi perfektno..Znaci kablove i sve drugo dovedi u red.. Ovo iz kutije di je rotor nisam bas razumio?? Ako i dalje zelis bas to auto za sebe!
Kada sve to bude radilo i dijagnostika napravljena i sanirane greske i kvarovi, tada se posveti plinu.. Ovako samo situacija se zamrsava i to klupko tesko ce se sredit ako se ne pocne rijesavat od reda..
Zelim ti puno srece i da imas jake zivce jer osobno nisam optimistican da ce ici "glatko"..
 

jurapz

New member
Svi problemi su nastali nakon ugradnje plina, prije toga auto je radio kao sat, bio na eko testu prosao samo tako, nikakve greške ni ništa išao kao lud :grin:
Fora je svaki puta kada ode na štelanje plina izgore kablovi i svjecice :( i možeš misliti kako je auto u bogatoj smjesi, mislim da nebi smio upaliti upaljac pokraj njega da sve ne odleti:shock: , fino taj plin van i nema greške:grin:
 

Dujo

New member
Vjerujem jura jer auto i izgleda kako si ga opisao..
Ako plin ide van dovoljan je i taj kabel da sve odleti u p:cenzura: m:cenzura: ...
Zato oprez..
Slazem se problem je u instalaciji plina koja nije napravljena kako spada.. Na plinu bi trebao raditi jos ugladjenije i smirenije, medjutim to nije slucaj kod kolege jer problem negdje postoji od kada je otisao na ugradnju plina..
To se moze sredit ako zna instalater..
Zao mi je Taza i volio bi da ima takvu makinu urednu i moze se povoljno vozikati do mile volje, pokazivati svijetu da ima jos ocuvanih primjeraka.
Tesko je biti pametan tu, ali moja sugestija ja da instalateru da rok (mislim da je ga vec svakako prekoracio) da napravi plin kako spada ili nek vadi sve van i prizna da nije uspio napraviti posao!
Poslije ako zelis odvezi ga nekomu tko je sposoban tu napraviti ili vozi na benzu..
Drugo mislim da moram ponoviti da nisam optimistican uz tog plinskog mestra da ce ici naprijed..
 

Taz86

Sanjar
Ovo što sam rekao da iz kutije svijetli, bilo je kao na slici - ovo u narančastom kruigu i kako sam našarao bijelo.

Èuo sam se upravo sa majstorom, rekao mu da je progorio još jedan kabel, da je očito i rotor, da auto zahebava i ne radi na plin kako treba, da se meni više s tim ne zahebava, da nije kako treba i da ne vidim pomaka pa želim da ide sve van jer ne radi kako treba.
Naravno, on je za sve okrivio auto i rekao da nikako neće vaditi van bez par tisuća kuna...

Eto, to je najnovija informacija... :hm:

Znači, sad trebam fino sve raskopat i izvadit plin van sam.
Ima nešto na što trebam pazit?
 

Prilozi

Dujo

New member
Ovo na slici posto se nevidi a neznam toliko taj v6 motor pretpostavka je da je to razvodnik paljenja??
Mozda te cijelo vrijeme on :cenzura: , provjeri dobro kapu na njemu i ako imas drugi pokusaj zamijeniti samo treba to elektro/mehanicar da ga ufazi.. Pokusaj jos to napraviti jer moguce da i razvodnik rasipa struju ako je iz njega iskrilo!

Vezano za plin, rijesi prvo ovo sa stujom.. Ako bude opet bude zjb. (osim lampice koja gori) vadi to van ili stvarno nadji nekoga tko ce to posloziti kako spada.. Ne znam koja je boca, pa najbitnije ti je zatvoriti ventili ne njoj! Znaci da plin koji je pod pritiskom u boci ne ide van, na nekim bocama su 2 venitila, 1 za ulaz a 1 za izlaz (imaju i strelice na njima) lako ces ih razaznati.
Ima i boca samo sa 1 ventilom koji je zajednicki za ulaz/izlaz plina, znaci kao jedna "matica" ventilic i zavrces tako da vidis kako se ventil upusta unutra, kada izlazi van tako se otvara..
Kada zatvoris bocu (ventil/e) onda ga samo malo prebaci na plin da potrosi iz "sistema" sto je ostalo i kada se auto sam ugasi mozes sve komponente povaditi sasvim sigurno..

Sto se tice instalatera, ako mu nisi platio jos bolje.. Nego reci sve ok, meni plin ne smeta, neka stoji u autu zatvorit cu ventile od boce i vozit na benzinu..
Novce necu dati jer nemam auto koji vozi na plin a vi ste taj koji je instalirao plin u auto, spomeni da ces zvati i novinare, da ces na tehnicki otici prijaviti za atest da vide kako ugradjuje plin koji nije siguran itd,itd ako ti bde stvarao prbleme.. Raci da ti auto treba svakodnevno, da ces u tuzbi traziti troskove ma sve..Ali ako zasluzi da to napravis, naravno ovo sve navedeno mozes sprovesti i u djelo ako stvarno se pokaze "gad" a ne to sto si cuo za njega.. Mada si sada skontao da to sve sto si cuo nema veze sa istinom..
 

Taz86

Sanjar
Kapa i rotor su novi stavljeni prije ovog svega.
Èuo sam se sad s jednim koji je samo rekao da ne zna šta bi moglo biti ako ni ovaj moj ne zna riješiti jer je genijalac. Znači, čovjek je na dobrom glasu...
Prvo meni treba riješiti tu cijelu struju, a čudno mi je što su nova kapa i rotor otišli, koji klinac...
 

Dujo

New member
Nista nije cudno ako nije dobro spojeno i upareno!
Cijela struja je pre/spojena sada i ecu, tako da i on moze vrisnuti ako nije sve uredno, ne treba te nista iznenaditi..
Onda nek genijalac zasuce rukave i rijesi problem ako je tako, jer ne smije se kvar za kvarom redati nakon napravljenog posla..
Znam ja lika kojem je i Pug 605 izgorio zbog mestra koji je prckao gdje netreba,nakon par km.sto je izasao iz garaze dim, plamen i sve u oblak...
 

Automatic

Well-known member
Možda senzor detonacije šalje podatak pa se auto pokušava podesit a ne može jer ga zeza plin.Možda je odpojen ili jednostavno plin na njemu ne funkcionira.Vadi ti to napolje i vozi ga kak treba bit.Pogledaj sad koliko košta plin i jeli je ispltiv.Auto možda popraviš ali živce si neš tak brzo.Šteta auta ,pila a ne radi kak treba.
 

sina xx3

New member
Ovo što sam rekao da iz kutije svijetli, bilo je kao na slici - ovo u narančastom kruigu i kako sam našarao bijelo.

Èuo sam se upravo sa majstorom, rekao mu da je progorio još jedan kabel, da je očito i rotor, da auto zahebava i ne radi na plin kako treba, da se meni više s tim ne zahebava, da nije kako treba i da ne vidim pomaka pa želim da ide sve van jer ne radi kako treba.
Naravno, on je za sve okrivio auto i rekao da nikako neće vaditi van bez par tisuća kuna...

Eto, to je najnovija informacija... :hm:

Znači, sad trebam fino sve raskopat i izvadit plin van sam.
Ima nešto na što trebam pazit?
........čekaj jel se ti šališ ili je on tebi stvarno rekao da plin neće vaditi van bez par tisuća kuna?:shock:

Ako ti je stvarno to rekao ja neznam šta se ti više misliš i ponavljaš kako je čovjek "na dobrom glasu"...pa ta izjava dovoljno govori o njemu ...a ja osobno mislim da ćeš ti još s njim imati ohoho glavobolja :(

....eh kad se samo sjetim svih onih "genijalaca" koji su mi izbili svu silu novaca iz džepa....a popravak auta kod svih je išao tipa :
vjerojatno je ovaj dio u pitanju...promjenimo ga...ah nije to?,...e onda zamjenimo još ovaj,...pa još bi trebalo ovaj i ovaj,...i naravno na kraju:
pa neznam stvarno zamijenili smo sve što bi moglo biti vezano uz Vaš kvar.....a auto i dalje pokvaren,...novčanik ispražnjen a živci potrgani:D
 

Taz86

Sanjar
Najnovije vijesti: :)

Od kad je ono sve na plinu bilo onakvo trzavo i nikakvo, vozim se stalno na benzin.
I, kablovi su čak i na benzinu postali loši (plin ih je samo načeo...), počeo je zatrzavati i na benzinu...a u mrklom mraku u garaži sve fino polagano tinja.
Danas sam, uz pomoć par ljudi kojima sam neizmjerno zahvalan, uspio doći do novih kablova, na kojim čak i piše da su LPG kompatibilni - dupli silikonski.
Osjeti se već kod paljenja da auto radi finije i mirnije. Taman sam ih montirao i samo napravio krug, razlika se osjeti u odazivu na gas i samom radu motora.
Plin još nisam palio i probavao...strah me :hm:

U četvrtak ćemo Jura i ja napraviti dijagnostiku, vidjeti kako stvari stoje...i vjerujem da će sve to proraditi kako treba. :grin:

Išao sam po drugo mišljenje. Èovjek je pogledao, no nažalost mi nije mogao puno reći jer ovaj moj majstor jedini ima taj novi program Oscara pa se čovjek nije mogao spojiti na elektroniku, ali je rekao jednu, meni bitnu, stvar:
"Ovo je radio Mišić? I čak i on se muči? To mi je čudno...on je inače vrhunski majstor i radi posao kako treba. Èudno mi je ovo sve..." To su bile riječi, čovjek ne vjeruje da moj majstor ima toliko problema s autom.
Ali, rekao mi je istu stvar koju sam više puta čuo: "Ako te struja imalo zeza - stari kablovi, kapa, bobina - računaj da će sigurno biti problema na plinu. Svakako si riješi instalacije i vrlo je vjerojatno da će raditi normalno na plinu."

Tako da, novi kablovi su gore...idemo vidjeti kako će sada biti...više nema izvlakuša kad su novi dijelovi gore :D
 

Dujo

New member
Kolega dragi nek je bolje sa novim kablovima i nek radi bar na benz kako spada to mi je drago i da imas auto koje vozi..
Preduvjet ugradnje plina jeste ispravna struja..Taj mestar ti je rekao sto i svi instalateri, jedni druge ipak moraju pokrivati..

Kratko i jasno da neduljim svaki post, neispravna el.instalacija prouzrokuje detonacije kojih se najvise plase instalateri zbog moguce stete koju mogu napraviti.. Tako da 99% nus pojava lose ugradjenog plina su upravo detonacije..
Kablovi, svjecice i kapa nemogu stradati tako lako za redom.. Nesto ih "siluje" i spaljuje ocigledno..

Dakle dok god taj tvoj mestar (kojeg i dalje opravdavas iz nepoznaih razloga) ponovno ne pregleda cijeli sistem kao da ga upravo ugradjuje mislim da nece/s rijesiti problem..
Negdje je pogrijesio, on ili radnik, nebitno ali on je nadlezan da ti "kvar" i otkloni..
Bilo kakve price da sada taj motor ne podnosi i ne trpi plin ili slicno da ne nabrajam su suvisle i suvisne, toliko ih je radilo i radi na plin idealno a ako je nesto zabrljano nek pravi ili vadi i prepusti drugome tko zna.. Naravno ako i dalje budes zainteresiran za plin!! :D :D
 

Taz86

Sanjar
Vijesti iz besvijesti:

Nakon sve nateguše, plin radi.
Obje lambde skaču, prima gas kako treba, fino radi na leru...za lambde je stvar bila u 2% u smjesi, nisam mogao vjerovati :shock:

Ostala je još greška na benzinskim injektorima kad prebaci na plin. Injektori javljaju da su isključeni, a plinska elektornika ne može poništiti grešku.
Treba li me to brinuti, utječe li to ikako na motor u ikojem pogledu? (osobno ne vidim kako bi to moglo smetati, ali ipak pitam...)

Isto tako, trebat će ići ili veći isparivač s dva izlaza ili 2 odvojena isparivača - po jedan za prednje i zadnje cilindre (jer prva 3 i zadnja 3 i jesu neovisni), jer ovaj izgubi tlak kad se otvori varijabilna poslije nekih 4.000 i plin se ugasi jer ne može podnijeti.
Tomasetto, deklariran je za 250kW (čini mi se, ili 250 konja), ali očito ne za ovu mašinu...


Što se vožnje na plinu tiče, ljepše mi radi nego na benzinu :weeabooface:
Prešao već nekih 900km
Normalna vožnja po AC (~120kmh) - 11,5l
Žešća vožnja po AC - (120-150kmh, nagla ubrzanja, deranje po uzbrdicama u Gosrkom Kotaru) - 14l
Èisti grad - 17l


Zahvaljujem puno svima na korisnim savjetima i nadam se da ih neću više toliko trebati...iako ovo još nije gotovo dok ne stavimo taj drugi isparivač iza Nove godine i onda sve poštelamo :D
 

Dujo

New member
Drago mi je da si okusio kako je voziti na plin ugodno a i povoljnije.. :D
Da na plin inace bi svaki neznatno ali ipak primjetno trebao raditi ugladjenije/tise..

Vezano za injektore nije mi jasno sto govoris koje javlja da su isklj? Benz. ili plin?
Benz.injektore i treba iskljuciti, samo ostaviti pumpu da radi kako bi ih hladila i "vlazila".. To je normalno, tako treba..
Napominjem te za benz.injektore je vaznije prije gasenja ih "ovlaziti" prebaciti na benz, znaci kada ulazis u dvor ili parkiras prebaci na benz samo da ih otvori i ovlazi kako nebi "spekli" i imao problema sa njima..
Ujutro svakako ce sam upaltiti na benz a ti stisni da prabaci na plin, pa on kad god postigne temp.ce to sam napraviti za tebe..

Hmm.. Isparivac bi trebao biti dovoljan, bio on 250 ks ili kw on mora biti dovoljan jer tvoj auto ima ispod 200ks.
Po meni je nepotrebno stavljati isparivac kakve stavljaju na klasu vece i/ili jace aute.. Problem bi mogao biti u "malom" promjeru/dimenziji dovoda (instalaciji cijevi) plina do ili iza isparivaca, a ne u njegovoj maloj dimenziji,mislim ispariaca..
Razlog zasto ne veci je i potrosnja, jer ipak direktni sistem i nebi trebao/smio trositi toliko plina, pogotovo jer je hladnije vrijeme (zima) i radi uvijek po nekoliko km.na benzu pa kada to zbrojis potrosnja je ipak velika..
Moj Scorpio V6-2.9 je imao znatno manju potrosnju, jos "stari" sistem koji danas vidis nece ti niti ugraditi vise u auto..
Da se podsjetim/o price instalatera zasto ugraditi direktni plin??
"" Jer je potrosnja identicna onoj na benzinu""
Ti imas ustedu svakako na otvorenoj voznji, moze i bolje ali ju imas..
Grad 17l plina + benza (jer je hladno vrijeme) mislim da postizes cca.20l. potrosnju a to je previse.. Neznam, nek kaze netko potrosnju tko ima V6.
Znam da je onda Ford "dizelas" medju V6 makinama.. :D
Mada mislim da mestar je na pravom putu i napravit ce sve kako treba..
 

Taz86

Sanjar
Da podijelim i s vama svima...

Evo jedan od razloga zašto sam se odlučio baš za ovaj auto :weeabooface:
U ijednom drugom, osim možda u DS-u, ovaj put jednostavno ne bi bio kakav je bio :hello:

Video je malo duži, no bilo je toliko toga, a stavljao sam u njega samo najosnovnije...bili smo u pokretu cijelo vrijeme pa ima puno toga - 4.500km u ukupno 11 dana, a ovo je dio s Francuskom :eek:dlicno:


jurapz, hvala ti još jednom, neizmjerno!!! :stovanje:

 

dejan

New member
Bok, znam da se kod psa v6 24v motora mora ugadit drugi tip lpg računala, kak bi rekel na kontra ima komande za gas na loputi gasa na motoru ak se ne ne radi na plin.
 
Na vrh