V6 24V, '93.

Taz86

Sanjar
Nakon svog posla, radova i zabavljanja, sjele su tablice i beba je odradila svoje prvo duže putovanje. Ovaj puta, ostali smo unutar granica lijepe naše i stukli nekih 1.500km :D
Vožnja je bila posebna, dani su bili prelijepi, a ovdje je par slika s našeg prvog (od brojnih) putovanja.

Ovim putem se želim i iskreno zahvaliti svima koji su doprinjeli ostvarenju ovog dječačkog sna
-turboneno, hvala za buđenje ovog sna prije 8 godina :weeabooface:
-jurapz, velika hvala za sav trud i vrijeme uloženo u ovaj predivan auto :)
-svim majstorima koji su mi pomogli, dali preporuke, olakšali stvari i učinili ovaj san starnošću :D
 

Prilozi

Dujo

New member
Izgleda skroz uredan autic...
Vidim da si bio do naseg plavog jadrana.. Sto bi sa pogonom?? Ostao izvorni ili jos razmisljas o plinu??
 

Taz86

Sanjar
Izgleda skroz uredan autic...
Vidim da si bio do naseg plavog jadrana.. Sto bi sa pogonom?? Ostao izvorni ili jos razmisljas o plinu??
Plin je u ugradnji...ima problemčića s montažom, baca stalno "check engine lampicu". Nisam našao nikoga tko zna u čemu je caka s plinom na 24V, odn. nisam našao nekoga tko je ugradio uspješno plin u 24V mašinu. :hm:

Ipak, nema nerješivog problema :D

Stvarno prelepo, ako imaš vremena daj koju sličicu enterijera i naravno agregata...
Hoću, samo da sve fino očistim i ulickam. :angel:
Ovo je bilo praktički "iz radione na cestu i tuci kilometre" pothvat :D
 

Dujo

New member
Plin je u ugradnji...ima problemčića s montažom, baca stalno "check engine lampicu". Nisam našao nikoga tko zna u čemu je caka s plinom na 24V, odn. nisam našao nekoga tko je ugradio uspješno plin u 24V mašinu.

Ipak, nema nerješivog problema
Skontao sam ja da nesto ne stima dok si "pobjegao" nakon onoliko pitanja..
Nadam se da ces rijesit probem, naravno i da nisi platio uslugu pa sada drzi/nedaj..
Ima ih masa voza se i nemaju problema, tu nesto ne stima tko ti je ugradjivao nek se malo zapita..
Lijep je auto, ne dozvoli i nepriznaj kao nemoze,to je tako na plin i slicno, zasto su onda uopce se upustili u taj posao ako ne znaju napravit..
Zelim da to rijesis sto prije i uzivas u voznji sa makinom.. :D
 

milosxm

New member
Ako on lepo radi na plinu a pritom i normalno troši onda možeš slobodno ignorisati to što pali check lampicu jer on to radi zato što lamba senzor na očitava prave vrednosti kada auto radi na TNG. Hoću reći da lamba senzor u između ostalog kontroliše kvalitet smeše benzina i vazduha što naravno nije slučaj kada voziš na plinu. Postoji poništavač greške ako baš imaš para za bacanje.
 

Taz86

Sanjar
Ako on lepo radi na plinu a pritom i normalno troši onda možeš slobodno ignorisati to što pali check lampicu jer on to radi zato što lamba senzor na očitava prave vrednosti kada auto radi na TNG. Hoću reći da lamba senzor u između ostalog kontroliše kvalitet smeše benzina i vazduha što naravno nije slučaj kada voziš na plinu. Postoji poništavač greške ako baš imaš para za bacanje.
Radi tako da se osjetio plin podosta, pa smo probali štimati smjesu...pa su mi izgorile nove svjećice (od bogate smjese vjerovatno), pa su probila 3 kabla...

Lambda je na plinu stalno u bogatoj smjesi, a na benzin radi kao urica sve. Lambda na benzinu radi prva liga. Èim prebacim na plin, auto pozvjeri i ostane takav čak i kad vratim nazad na benzin. Treba mu da dođe sebi poslije plina.
Na dijagnostici izbacuje grešku otvorenih injektora.
Majstor je lud od svega kao i ja...ništa neće na automatiku da radi :hm:
 

misa

Active member
Onda treba da ti ugradi emulator koji ce da vara ecu da dizne rade a ustvari ne rade.Tj.da iskljucuje dizne(injektore)dok auto radi na plinu.
To se moze resiti i relejem za gasenje injektora.
Ako ima bogatu smesu na plinu onda ce naravno i vise da trosi a uz to i lose da ide.Prava smesa je vrlo bitna za rad na plinu.Ako je prebogata lose ide i vise trosi a ako je presiromasna isto ce lose da ide ali ce manje trositi...mada ne mora da znaci.
I prebogata i presiromasna ce dovesti do detonacija.Mora se naci neki optimum.
Ako je venturi plin...gubitak snage je neizbezan ali moze da se napravi da ne bude veliki uz adekvatan uredjaj i adekvatno stelovanje.
Sto se tice kablova...mozda su jednostavno pri kraju svog veka.Na benzinu to nekad i ne osetis ali plin trazi mnogo bolju struju i varnicu.Cak iako na benzinu radi extra na plinu ces zbog losih kablova,svecica i bobine imati mnogo problema ako nisu u odlicnom stanju.
 

Dujo

New member
misa pises kao neki instaleter plina koji se opravdava.. Tako i kolega milosxm.. :D
Ne smije to sve otkazati na plinu, isto tako ne smije niti goriti indikator greske..
Da je sve uredno napravljeno nebi bilo problema, detonacija ni u kom slucaju ne smije biti jer koliko znam direktni je plinski sistem ugradjen??
Prema svemu se "zakrala" greska u instalaciji ili mapiranju.. Treba ju pronaci, ici po redu jer sada da ne nabrajam sto sve moze biti uzrocnik..
Po svemu navedenom od autora teme na prvu ide da su injektori losi ili ono sto njima upravlja!!
Da ne govorim ako nije vodjeno racuna o uparivanju rada dizni ili o duljini plinskih crijeva, gdje su postavljeni injektori od plina??
Sto nepoznanica sto problema ili rjesenja..
Nadam se samo da nije placen rad i sve to lijepo kolega vodi kod nekoga tko ce ti napraviti posao kako treba a racun ispostavi svom instalateru i oduzmi od cijene ugradnje..
Nazalost u prijasnjoj temi smo ti sve pojasnili o cemu trebas voditi racuna, dnevnice i tvoje zivce ti nitko nece nadoknaditi.. Nazalost!!
 

Taz86

Sanjar
a
misa pises kao neki instaleter plina koji se opravdava.. Tako i kolega milosxm.. :D
Ne smije to sve otkazati na plinu, isto tako ne smije niti goriti indikator greske..
Da je sve uredno napravljeno nebi bilo problema, detonacija ni u kom slucaju ne smije biti jer koliko znam direktni je plinski sistem ugradjen??
Prema svemu se "zakrala" greska u instalaciji ili mapiranju.. Treba ju pronaci, ici po redu jer sada da ne nabrajam sto sve moze biti uzrocnik..
Po svemu navedenom od autora teme na prvu ide da su injektori losi ili ono sto njima upravlja!!
Da ne govorim ako nije vodjeno racuna o uparivanju rada dizni ili o duljini plinskih crijeva, gdje su postavljeni injektori od plina??
Sto nepoznanica sto problema ili rjesenja..
Nadam se samo da nije placen rad i sve to lijepo kolega vodi kod nekoga tko ce ti napraviti posao kako treba a racun ispostavi svom instalateru i oduzmi od cijene ugradnje..
Nazalost u prijasnjoj temi smo ti sve pojasnili o cemu trebas voditi racuna, dnevnice i tvoje zivce ti nitko nece nadoknaditi.. Nazalost!!
Potkrala se blesavoća da se samo možeš uhvatit za glavu i smijati: cilindri iza idu "6 5 4" i tako su bili uštekane kontrole injektora, a kad sam mijenjao svjećice i stavljao ove za plin (boschove su izgorile kao barut...i čuo sam da nisam jedini kojem gore) napipam crijeva injektora i skužim da crijeva od 5 i 6 idu u križ. Samo sam zamjenio štekere na injektorima (sad je "5 6 4") i proradilo kako treba. (Majstor je crijeva spajao navečer i napravio ovakvu blesavoću...)
I, danas plin proradio "normalno".
Pod normalno mislim na to da je automatska kalibracija sistema napravljena do kraja, lambde rade normalno kao i na benzin (šaraju stalno), ne smrdi plin, auto reagira na gas normalno i vozi bez trzanja i čudnog rada motora.
Jedina stvar koju je javljao na automatskoj kalibraciji je to da dobiva previše plina, ali je onda majstor ručno promijenio...uf, ne znam više ni što točno, ali jedan parametar, nekakvo vrijeme za sve cilindre...i onda je lambda proradila normalno i normalno je primao gas.
Ono što je ostalo je to što svijetli ta prokleta lampica...a greška koju javlja na dijagnostici je za benzinske injektore.

Dizne su Hana, a plin je Oscar-N sa 5 godina jamstva (sve se vidi na slikama).

Rad još nije plaćen...plaćam samo gotovu stvar :D

Da stvar bude lakša, evo slike motora, injektora i elektronike koje (valjda) govore tisuću riječi pa se može vidjeti gdje je što :)
Jedino se isparivač ne vidi jer je on ispod kutije za akumulator.

Dujo, hvala ti puno na odličnom odgovoru!
Sasvim je logično da ako nešto svijetlo znači da nešto ne valja.
Znaš li za nekoga tko bi to znao riješiti, ali ne na način da samo "ugasi lampicu" relejom, kao što mi predlaže majstor?
 

Prilozi

Dujo

New member
Predpostavka je bila da nisu uparene, dobro si to skuzio i rijesio problem ili dio problema..
Ako sada radi ok, parametri su podeseni onda neznam dali ste pobrisali greske??
Jer ako je smjesa sada uredna, rad isto, znaci dijagnostika brisanje pa ako i dalje svijetli (navodis da benziske injektore javlja) pogledaj/pregledaj i njih, sve spojeve, jer dovoljan je samo jedan slab kontakt i lampica svijetli a ti "ludis" kako si naveo.. .Provjeri svaki kontakt benz injektora, svaki je morao on pre/spjiti pa samo predpostavljam da je i tu greska..
To sto je radio po noci govori toliko o radu.. To su osjetljive stvari, te motore ne radi svaki dan, nije mu to klasicni 4cilindras koji ugradjuje svakodnevno.. S ovom makinom ako je vec ugradjivan direktni plin onda treba napraviti posao kako spada pod tu klasu..
Da nepametujem, pobrisi greske, ako se upali ponovo provjeri navedeno pa onda cemo dalje..
Vec sam ti rekao tko je mogao ugraditi to kvalitetno i za koju cijenu, ne znam zasto si eksperimentirao?? Shvacam da je mozda daleko ali nazalost uvjerio si se za pricu..Ako stvarno zagusti toliko javi se pa cemo pitat covjeka hoceli htjeti rijesiti neciji nemar i nerad..
Svaki dan izlaze komponente za plin, nove marke itd.Ne znam ja se drzim starijih koji su jos uvijek na trzistu (valjda i vrijede cim se jos ugradjuju) to ludiranje sa softverima razlicitih el.brendova ja ne razumijem, mehanicke komponente lako uklopis/uparis jedne sa drugima ali te stvari znam npr.po senzorima/selonidima ako su razliciti brandovi razlicite parametre salkju/citaju i auto blesavi na benzu a kamoli ne na plinu..
Bojim se da sam/mo ti pokvarili temu ali moras rijesit problem u takvoj "limuzini".. ;)
 

Taz86

Sanjar
Predpostavka je bila da nisu uparene, dobro si to skuzio i rijesio problem ili dio problema..
Ako sada radi ok, parametri su podeseni onda neznam dali ste pobrisali greske??
Jer ako je smjesa sada uredna, rad isto, znaci dijagnostika brisanje pa ako i dalje svijetli (navodis da benziske injektore javlja) pogledaj/pregledaj i njih, sve spojeve, jer dovoljan je samo jedan slab kontakt i lampica svijetli a ti "ludis" kako si naveo.. .Provjeri svaki kontakt benz injektora, svaki je morao on pre/spjiti pa samo predpostavljam da je i tu greska..
Da nepametujem, pobrisi greske, ako se upali ponovo provjeri navedeno pa onda cemo dalje..
Lampica se pali samo kad se prebaci na plin, inače ne gori. Onda stoji stalno upaljena na čemu god auto da radi. Onda kad ga ugasim i ponovno upalim je opet ugašena i stoji tako ugašena dok god se ne prebaci opet na plin.
Nije li kod XM-a sistem takav da on greške otklanja automatski čim se riješi uzrok greške? Ako je, onda ne znam kako ću pobrisati tu grešku...kad se stalno sama "briše i vraća", odn. lampica se pali i gasi kako sam ranije napisao.

Vec sam ti rekao tko je mogao ugraditi to kvalitetno i za koju cijenu, ne znam zasto si eksperimentirao?? Shvacam da je mozda daleko ali nazalost uvjerio si se za pricu..Ako stvarno zagusti toliko javi se pa cemo pitat covjeka hoceli htjeti rijesiti neciji nemar i nerad..
Znam da jesi, da...ali točno to što kažeš je i bilo...
Ovaj što si ti rekao em nije blizu i nije mi baš "usput", em nisu odgovorili na mail, em su tražili minimum 3.000kn više. I još servisi, ikakvi popravci i štelanja, za sve bi morao do tu jahati. To me najviše odbilo.
A kod ovog me privuklo što nigdje nisam našao neke kritike, obično se govorilo da je čovjek korektan i to mi je najviše značilo.

Bojim se da sam/mo ti pokvarili temu ali moras rijesit problem u takvoj "limuzini".. ;)
Lako za to, samo nek on proradi kako treba... ;)
 

Dujo

New member
Gresku sto izbaciva samo kada prebacis na plin moze biti povezano sa prije sto sam ti govorio, jer sada kompl.upravljanje benz i plina je pre/spojeno tako da gresku instalacije moze ocitati... Ako i ima taj sistem zar nebi trebao brisati samo trenutne greske?? Negdje greske trebaju i ostati spremljene, kako bi inace ocitala dijagnostika uzrocnika!?

Nemoj me shvatiti pogresno, ali kako ti nije toliko "smrdila" ta ugradnja plina kada za 5500kn.jedino mozes u klasicnog 4cilindrasa ugraditi direktni plin?? Naravno opet neki od povoljnijih sistema, ne neki brand name. Nisi se smio hvatati na odgovor koji nisi dobio putem maila, taj koji ti nije odgovorio na mail ne radi na ugradnji plina i nema veze sa poslom "prljavih" ruku.. Ocito i ne mari za poslodavca (a ovaj to i nezna) i nije mu briga kako ce mu ovaj osigurati platu..
Te 3000kn. razlike ce se brzo istopiti bojim se, ako vec i nisu..

Proradit ce on naravno, makar to sve izbacio pa stavio sistem koji valja... :D
 

Taz86

Sanjar
Gresku sto izbaciva samo kada prebacis na plin moze biti povezano sa prije sto sam ti govorio, jer sada kompl.upravljanje benz i plina je pre/spojeno tako da gresku instalacije moze ocitati... Ako i ima taj sistem zar nebi trebao brisati samo trenutne greske?? Negdje greske trebaju i ostati spremljene, kako bi inace ocitala dijagnostika uzrocnika!?
Greške ću pokušati onda obrisati...iako, kad sam ih pokušavao ranije brisati s Jurom, nije htio ništa obrisati, samo se zblesirao cijeli program.


Nemoj me shvatiti pogresno, ali kako ti nije toliko "smrdila" ta ugradnja plina kada za 5500kn.jedino mozes u klasicnog 4cilindrasa ugraditi direktni plin?? Naravno opet neki od povoljnijih sistema, ne neki brand name.
Odakle sad tako mala cijena? :D
Svi su me drugi tražili preko 11.000, ovaj će napraviti za oko 3.000 manje.

Nisi se smio hvatati na odgovor koji nisi dobio putem maila, taj koji ti nije odgovorio na mail ne radi na ugradnji plina i nema veze sa poslom "prljavih" ruku.. Ocito i ne mari za poslodavca (a ovaj to i nezna) i nije mu briga kako ce mu ovaj osigurati platu..
A na što drugo sam se trebao hvatati? :confused:
1. Ako ne odgovaraš na 2 maila, to mi nekako govori da nisi baš odgovoran prema klijentima, da ne brineš za komunikaciju.
2. Ako me tražiš za ugradnju toliko, logično mi je da se samo radi o velikoj zaradi (kao npr. cijena nekog laptopa u linksu ili mikronisu i identičnog modela u nekoj manjoj nepoznatoj prodavaonici koji je nekad i po više od 100€ jeftiniji, samo zbog toga jer su marže niže, "ne prodaje se ime")
3. Budući da nikad prije nisam imao ikakvih sličnih iskustava, nisam si ni zamišljao da u toj razlici možda leži i iskustvo majstora (iako ne mora značiti...).
Opet, kad sam pitao zna li itko ikojeg majstora koji je ugrađivao u 24V da je radio, nisam dobio odgovor...pa sam bio najviše vođen sa prve dvije stvari.

S druge strane, ako na netu s više strana nalazim da si korektan instalater, zvučiš ljubazno i korektno, i još si mi cjenovno povoljniji, naravno da si mi privlačan.

To su bili logični faktori odluke kod odabira...druge baš nisam ni imao :thinking:

E sad, "plakati oko prolivenog mlijeka" nema smisla. Zašto nisi ovo, zašto nisi ono...mislim da je to potpuno nebitno sad kad je napravljeno tako kako je

Idemo se baciti na rješenje problema, a to je da auto proradi kako treba i da se fino svi negdje podružimo, pojedemo i popijemo razliku od goriva :D
 

Dujo

New member
Greske mora pohraniti u komp.od auta, ako se nemogu pobrisati ili nije adekvatan uredjaj/program ili neispravan racunal.dijagnostike ili tvoj komp.od auta..

Imas moj cijeli post o tvom pitanju, sto je odg.sto preporuca i cijenu od 8500kn.Rekao sam ti da za kes ide i nize!
Dalje necu komentirati..
Znam da je svatkom kada ima problem bilo kakvo proturjecje sol na ranu, nije mi interes te provocirati vec ako mogu/znam pomoci..
Ako se on toliko varao sa autom a ugradjuje plin, meni samo na tvoje napisane info. je indikacija bila da su dizne ne uparene.. Kakav je on to instalater plina??
Hebes ljubaznost, napisao sam ti za karakter ovoga lika, vise volim da mi "prgav" karakter uradi dobar posao nego neki "super" karakter od covjeka na pamet radi oko auta.. Kazem ja nisam mestar, ne ugradjujem plin, ali znam toliko o tome bas iz iskustva i sve to sam napisao u prijasnjoj temi..
 

Taz86

Sanjar
Greske mora pohraniti u komp.od auta, ako se nemogu pobrisati ili nije adekvatan uredjaj/program ili neispravan racunal.dijagnostike ili tvoj komp.od auta..
Brisali smo prije greške, sad je nešto bio blesavio... Vidjet ću još jednom za to svakako. Problem je i naći nekog električara koji ima tu staru dvopinsku dijagnostiku.

Imas moj cijeli post o tvom pitanju, sto je odg.sto preporuca i cijenu od 8500kn.Rekao sam ti da za kes ide i nize!
Dalje necu komentirati..
Znam da je svatkom kada ima problem bilo kakvo proturjecje sol na ranu, nije mi interes te provocirati vec ako mogu/znam pomoci..
Ako se on toliko varao sa autom a ugradjuje plin, meni samo na tvoje napisane info. je indikacija bila da su dizne ne uparene.. Kakav je on to instalater plina??
Hebes ljubaznost, napisao sam ti za karakter ovoga lika, vise volim da mi "prgav" karakter uradi dobar posao nego neki "super" karakter od covjeka na pamet radi oko auta.. Kazem ja nisam mestar, ne ugradjujem plin, ali znam toliko o tome bas iz iskustva i sve to sam napisao u prijasnjoj temi..
Bem ti sunce i mail obavještenja o odgovorima...uopće nisam ništa dobio da ima novih odgovora u temi, tek sad vidim ovaj tvoj odgovor za direktni od 8.500kn.
Još gledam, spominješ neke cifre, pričaš kao napisao si...ja si mislim "ma o čemu čovjek govori"...i tek sad vidim post i sve skupa :hm:

Pod "svojom krstaricom" misliš na ZX-a (iako sam vidio u tvojoj temi da si ga prodao...)?
 

Dujo

New member
Pokusaj, imaju danas konektore razne pa preko b.t. kao na mobu "ulaze" u racunalo i rade dijgnostiku..

Meni nije bilo jasno da nisi dalje komentirao kada sam ti napisao sto je rekao i cijenu, gotovo je sada.. Nikada ne vjerujem obavjestima, bas sam ti htio i napisati da mozda on ili ti nisi dobio mail ako si i pisao..Mene ljudi za apartmane prozivaju isto da kako im neodgovorim na mail, a nedobijem ga!
Znaci moglo je biti i to, ali sada gotovo..

Moja trenutna krstarica je Laguna I Ph.II 2.0.-8v f3r, sistem plina klasika i sve funkc.perfektno evo prijedjenih 4000km.na plinu, potrosnja 9l.plina komb.voznje..
 
Na vrh