Uvoz i registracija uvezenog auta

Franz

Well-known member
a) Ostati kod kuće
b) Glasati za dokazane imbecile, nesposobne i nedomoljube, alias. SDP
c) Glasati za new-age političke klošare, šta tobože niti yebu niti primaju, "samo pošteno", alias. MOST, Pametno, Naprijed, Spremni, i ostale treće-četrvto putaše i prevarante.
d) Iseliti, možda? E, to neću.
a - glupo. b i c - ni pod razno. d - optimalno, tko može. ako ništa od navedenog onda, e - namazati usne i natrag na koljena. :)

Inače, da se vratimo on-topic, gdje postoji relevantan kalkulator izračuna tih davanja pri uvozu iz EU? Ovo što sam uspio izguglati su "okvirni" izračuni.
 

vborovic

C5 modifikator
Ajmo dogovor, da ne ulazimo previše u politiku (u smislu naši, Vaši, ničiji i slično), ali raspraviti o demokratskom pravu svakog građana, mislim da bi se moglo tu svašta reći, no to budem prebacio u općenite razgovore, samo da završim misao ... :)

U postojećem izbornom sustavu (gdje nema zakonske obaveze da svi registrirani birači moraju glasati ili poništiti listić - ili plaćaju 1000 kn kazne npr.), a posljedično tome i izbornom/biračkom mentalitetu nas hrvata, nekakve svijetle budućnosti nažalost nema ...

Uz pretpostavku kada bi na izbore izašlo 80% ili više birača i da su svi glasovi važeći, tada bi onaj (ili oni) koji dobiju većinu, imali podršku barem 40% biračkog tijela, a ne ko sada da imamo tragediju da je to u najboljem slučaju 25-30% ... onda nam nitko drugi ne može biti kriv, jer, tko je glasao za ove ili one ... pa netko je morao glasati ...

Dalje u tom tonu, kada bi se zabranile predizborne i postizborne koalicije (znam, zvuči neizvedivo, ali ne i nemoguće), onda bi se prije ili poslije, nakon makar 5-6 izbornih ciklusa iskristalizirala 2-3 pravca/smjera/struje/uvjerenja ... kako Već želite ... što bi bilo relativno slično američkom ili britanskom izbornom sustavu, lijevo-desno-sredina i bok ... a ne kao kod nas, gradacija stranaka je kao raspn boja u grafičkoj obradi ... a najbolje mi je dok koaliraju "prirodni neprijatelji" po uvjerenju, uvjeravajući narod kako njihovi programi imaju dodirnih točaka ...

Razmišljanje na način da se nema što odabrati od ponuđenog (što nažalost nije daleko od istine, jer se velika većina poštenih drži privatnog biznisa ili struke, u kojem mogu u tišini napraviti puno više dobroga i pozitivnog za društvo nego ovi na Markovom trgu ... koje narod masno plaća, ove druge ne nužno, odnosno, rijetko takav slučaj) je pogrešno ... to je kao da si gladan, uđeš u restoran, imaš na jelovniku 40 jela, i izađeš van jer ti se ništa ne sviđa ... na pragu češ se srušiti od gladi, i netko drugi će ti biti kriv ... biraj nekog, makar i krivog, ako ništa drugo, barem da se zakomplicira izborna utakmica, pa da vidimo kako će se onda "veliki" formirati ... zamislite situaciju da je u saboru npr. distribucija stranaka da svaka ima 10 mandata, to bi bilo 14-15 stranaka u saboru ... e pa, onda vi formirajte vladajuću većinu ako možete ... ne ide? Idemo još jednom na izbore ... Belgija je funkcionirala par godina bez Vlade, pa im je bilo bolje nego s njom ... dakle, može se i bez "mozga", ako operativa radi ...

Eto, sad ste dobili svoje ... :D
 

Brruno

Well-known member
Jel se promijenilo sta u vezi trosarina na automobile? Frend gleda jedan slican mom vani ali exklusive s jakom opremom. Co2 pise 153 a cijena je 10200e 125000km 2012. Kakve su sada trosarine ili nema.promjena?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ima ima, dosta je skuplje... oko 25-30tkn davanja ide na to, + dostava, osiguranja i ostalo.
 

Runner

Member
Prema ovom novom zakonu jedino što se donekle još isplati uvesti su 1. i 2. skupina vozila prema onim tablicama vezanim za CO2... Sve iznad toga je bolesno skupo... Dakle samo do 120 g CO2, iznad je apsolutno pljačkanje...

Ako sam ja dobro shvatio, za 153 g CO2 ide osnovna naknada (ON) u iznosu od 30.135kn + 16.250kn za svaki gram CO2 + cca 760kn postotak od prodajne cijene... Što daje cifru od cca 47.000kn...

Ne znam jel griješim, ali ako je ovo istina, ovo su nebuloze...

Ako je netko drugačije shvatio, molim da me uputi, prihvaćam svaku kritiku :)
 

vborovic

C5 modifikator
Nisu nebuloze, potiče se domaća autoindustrija ... :weeabooface: ... ja bi među prvima naručio Rimčev Concept One, samo kaj mi ga država treba 95% sufinancirati, i to je to ... :D ... ono mini čudo od Dok-Ing-a je ipak premalo/preslabo za moje potrebe
 

vborovic

C5 modifikator
U smislu da bi starija vozila prilikom uvoza bila jeftinija od novijih (ne mislim na oldtimere, oni su jasno definirani Zakonom)? Mislim da je nešto bilo govora u medijima oko toga, ali nisam skužio kaj bi to trebalo značiti
 

Brruno

Well-known member
Covjece ne znam tko ce vani sada uzeti rabljen par godina star auto. na 75000 30000kn trosarina. Poticanje domace industrije. Daj mi cijenu 1:1 i nitko nece uzimati vani. Croatia,full of idiots.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Prema ovom novom zakonu jedino što se donekle još isplati uvesti su 1. i 2. skupina vozila prema onim tablicama vezanim za CO2... Sve iznad toga je bolesno skupo... Dakle samo do 120 g CO2, iznad je apsolutno pljačkanje.
problem je u tome što su trošarine porasle i za osnovnih 89 g-120g. co2 znači za sve. a ne samo za one starije od 10g. i sa preko 145g kako su prvotno govorili.
Ne znam jel griješim, ali ako je ovo istina, ovo su nebuloze.
Ne grješiš dobro si shvatio.
Prvo su rekli da hoče potaknuti ljude da kupuju nova i novija vozila a stara opteretiti trošarinama a oni su digli na sva vozila trošarine u različitim postocima.

dok su na vozila ispod 120g co2 trebali smanjiti trošarine a ne i na njih povečati.
Država snova svi odoše van i onda sanjaju da će jednom kad s probude ovo postati ozbiljna država možda i hoće dok se sanja :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Koliko košta off-shore tvrtka u, recimo, Cookovom otočju? Neki su spominjali da se dobije za 1500-2000 USD upis u sudski registar, PO box adresa, fiksni telefon i - registarske pločice za automobil. :) Plus ne treba ići na tehnički niti plaćati umobolne naknade na njemu.
Eto, tko već ima neki uhodan posao, a planira i uvesti neki autić, ovo se čini kao elegantno rješenje.

Prvo su rekli da hoče potaknuti ljude da kupuju nova i novija vozila a stara opteretiti trošarinama
Sanader je, čini mi se, bio običan džepar prema ovima.
 

Runner

Member
Da, kako Zlatko kaže poskupile su sve skupine... Prije je na ove do 120g CO2 bilo troškova cca 2000-3000kn maksimalno (vezanih za CO2), sad je i to oko 7000-8000kn...

Èak je i famozni Bluemotion sa 109g poskupio u odnosu na 31.12.2016 :whistling:
 

Brruno

Well-known member
Nisam siguran. Jel ide trenutna vrijednost auta po katalogu ili koja. Ja sam stavio cijenu u De ali po katalogu je cca 95000 koju sigurno spustis sa sudskim procjeniteljem ako se ne slazes s poreznom procjenom.
Ako se upisuje nova cca 240000kn onda je trosarina oko 26000kn
 
Na vrh