Vidim da spominjete paljenje ventilatora nakon gašenja, pitanje za benzinca - kod mene se relativno često nakon gašenja pali vnetilator (po zimi i ne toliko kao kad je toplije), odradi nekih 15 sekundi i ugasi se, to sam smatrao pod normalnim, a vidim da ovdje napominjete da se palio ventilator pa reko možda i ne treba da se pali nakon gašenja?
Na to sam ti skrenu pažnju.A kako znaš da nije radio regeneraciju? To se zna desiti i na drugim autima,meni nikada nije,a baš sam ga terao čak na 4500 obrtaja 5km.Negde sam pročitao da ako se čačka oko ventilatora da se može uključiti nakon nekog vremena nakon gašenja auta, te da se obrati pažnja.u mojim uputama za C4 pise da ventilator prilikom regeneracije (ciscenja filtera krupnih cestica iliti FAPa, kojeg imaju HDI motori) zna vrtiti i nakon gasenja. Posto je to tako naglaseno rekao bih da nije pre ocekivano da se ventilator vrti kad nije bila regeneracija.
Meni se jednom zapalio na ulici izlazi bjeli dim i grize za nos i oči,strašno za videti pogotovo za nekog ko ne zna šta se dešava. Neće on tebi to ponoviti dugo,on na 60-70 km na sat za 3-4 minuta odradi kompletnu regeneraciju,problem je grad i pali gasi,stani,kreni on započne regeneraciju a ti staneš ili ugasiš auto i tako nekoliko puta e onda nastaje problem kada se filter napuni. Kada imaš radnu temperaturu motora slobodno dodaš gas naglo mora sa lakoćom da prima i da ide u visoke obrtaje lagano ,to je znak da je filter čist. Kod mene ide do 5000 bez problema,ali ja sam ga izvdio zbog gradske vožnje.A ti simptomi koje sam nabrojao? Ventilator i miris paljevine? Jel itko imao isto iskustvo ciscenja FAB-a?
Evo 2 dana bez ikakvih daljnjih simptoma
sa softverskim uklanjanjem sam imao posla ali s tom se varalicom nisam susretao.Mrčela jesi ga i softverski maknuo ili si stavio varalicu na senzor diferencijalnog tlaka?
ja imam u Seat Altei i u VW Polu DPF čistač (1.6 TDI-105 ks) i na njima se DPF pali otprilike svakih 1300 kilometara. Na VAG grupaciji vozila se to lako uoči. Simptomi čišćenja filtera su: povišeni okretaji motora u leru (1000 o/min), promijeni se zvuk motora, življi je na gasu, ako se izađe van osjeti se miris spaljevine. Kada se uoči da DPF radi čišćenje potrebno je samo nastaviti vožnju, po mogućnosti po otvorenoj cesti u manjoj brzini. (3. brzina - 100 kmh)Molim ako tko možda zna odgovor na pitanje vezano uz ovu temu.
Èitam drugdje da vlasnici diesela drugih firmi i te kako primijete na otvorenoj cesti povećanje trenutne potrošnje i poruku na ekranu kad se radi regeneracija.
U ovih 70.000 nijednom to nisam uočio, a vrlo se koncentrirano vozim prateći potrošnju (dok su bile manje kazne, pratio sam štopericu, sad pratim potrošnju... a valjda ima veze i što sam bio mlađi).
I dvojica taksista (baš se voze, dakle, po gradu) koje sam pitao sa novim HDI su mi rekli da nisu nikad to primijetili.
Zašto drugi (Opel, VAG) to primijete, a mi ne?
Da li su vlasnici njemačkih automobila ipak obdareni posebnim moćima, ili je to kod naših auta civiliziranije riješeno, ili nešto treće?
A daleko si mirniji sa softverskim uklanjanjam nego sa simulatoromsa softverskim uklanjanjem sam imao posla ali s tom se varalicom nisam susretao.
koliko kosta takva opcija,jel pouzdana?
Da baš zato što voziš na otvorenoj cesti.Kakva je situacija kod Citroena ne znam. Moj C4 HDi ima 9000 km i moram priznati da u toj kilometraži nisam ni jednom primjetio nešto čudno, ili nešto što bi upućivalo na rad FAP filtera (ukoliko ga uopće imam). Auto je 90% vožnje na otvorenoj cesti (autoput - svaki dan do 130 kmh) pa zbog toga možda nisam ni primjetio da se filter čisti.
Ne ,nema problema.Na tehnickom nema problema sa ispusnim plinovima?
tako sam si nesto i mislio,zato i pitam.A daleko si mirniji sa softverskim uklanjanjam nego sa simulatorom