Mislim da je to previše obrtaja. Dovoljno je voziti na nekih 2000 obrtaja/min. 15-20 minuta. Meni se isto zna upaliti zimi, jer je relacija uglavnom kuća-pos'o (cca 5-10 minuta gradske vožnje). Nakon toga odem na autocestu, napravim krug po zaobilaznici i nema više upozorenja.Ako se misli na dpf, vozi 130-140 na preko 3500 okretaja nekih 20 minuta.
Ili maksimalna brzina nekih 20 minuta.
U C4II motor je prilicno tih tako da buka motora nije uopste ni preglasna ni losa za slusati gora je buka od tockova sa zimskim gumama po starom i ispucalom putudizelaša na 3500 okretaja bih mogao slušati ravno 1:48 min
Onda jedino da ideš na dijagnostiku. Imaš kakav kineski skener, možda očita nešto?senzor poblesavio
Nije dovoljno, koliko znam regeneracija tek krece iznad 3000 ili 3500 obrtajaMislim da je to previše obrtaja. Dovoljno je voziti na nekih 2000 obrtaja/min. 15-20 minuta
Nekako logično se postavlja pitanje zašto bi neki "normalan proces" regeneracije dpf filtera uslovili "nenormalnom" vožnjom sa 3000 i više obrtaja!?Citat:
Jose:
Mislim da je to previše obrtaja. Dovoljno je voziti na nekih 2000 obrtaja/min. 15-20 minuta
Nije dovoljno, koliko znam regeneracija tek krece iznad 3000 ili 3500 obrtaja
Sta je bolje ne znam ali znam da bas tako pise i u prirucniku onom njegovom, da se vozi minimum 40 milja ili 60 KM/h dok obavijest ne nestane....mada mislim da malo veci obrtaji nesto ne mogu naskoditi ako je zagrijano auto i sve normalnoZa regeneraciju je potrebno da postoji konstantna vožnja od nekih 20-tak minuta