Upozorenje "the risk of filter clogging" i filter čestica dizela

Jose

predsjednik države
Ako se misli na dpf, vozi 130-140 na preko 3500 okretaja nekih 20 minuta.
Ili maksimalna brzina nekih 20 minuta.
Mislim da je to previše obrtaja. Dovoljno je voziti na nekih 2000 obrtaja/min. 15-20 minuta. Meni se isto zna upaliti zimi, jer je relacija uglavnom kuća-pos'o (cca 5-10 minuta gradske vožnje). Nakon toga odem na autocestu, napravim krug po zaobilaznici i nema više upozorenja.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma kakvi, 2000 su okretaji koji spadaju pod normalno(ja niti jednog dizela nisam/ne vozim ispod 2000 okretaja, 2000-2500 smatram kao radno područje za normalnu vožnju.

Dao mi je lega Fiestu da napravim tzv. italian tuneup, 1.4 TDCI, autocesta, 5. brzina, gas do poda i udri pola sata:D
Vidi čuda, nema više dima i štopanja :whistling:

Taj od 92 konja ne može razviti neku brzinu pa bi ga se komotno moglo voziti na maksimalnoj nekih 30-40 kilometara.
Tada ako ne progori što ima, neće nikada :angel:
 

visaluteju

Well-known member
Evo ovako, isao na voznjicu od nekih pola sata vozio sam izmedju 3 i 4 i po hiljade obrtaja, najvise u trecoj brzini pomalo i u cetvrtoj. Cijelo vrijeme se svakih par minuta palilo obavjestenje risk of filter clogging na malom displeju i tamo pored kilometar sata bi se pojavila ikonica dpf filtera.

Zanimljivo je sto bi pistalo tako 2-3 sekunde i samo od sebe nestalo ( i lampica filtera kod kilometar sata), onda bi se opet za par minuta uplalilo na par sekundi i tako citavom tom voznjom. Ne obavjestava da nema aditiva ali niti pokrece regeneraciju....

Kada sam se vratio u grad i vozio normalno na oko 2000 obrtaja nije se opet tako cesto palilo obavjestenje ali kada sam ugasio auto i upalio ga i krenuo voziti upalilo se i ugasilo obavjestenje i onda se tokom kratke voznje nije opet palilo.... ugl mislim da nisam nista napravio :)

Auto ide, zvuci i vuce super....

dizelaša na 3500 okretaja bih mogao slušati ravno 1:48 min
U C4II motor je prilicno tih tako da buka motora nije uopste ni preglasna ni losa za slusati gora je buka od tockova sa zimskim gumama po starom i ispucalom putu :)
 

Cutac

Prèkaroš
Onda ili autocesta ili prisilna regeneracija. Ali prisilna regeneracija je poprilično loša za motor, to probaj izbjeći ako možeš.
 

visaluteju

Well-known member
Ovako to kod mene izgleda:

[ame]https://youtu.be/a4PE2XElyZU[/ame]

Ovo meni cak lici kao da je senzor poblesavio pa cas pali cas gasi poruku :)

Jel ima razlike kada pise
RISK OF FILTER CLOGGING i
RISK OF PARTICLE FILTER CLOGGING ? pretpostavljam da to varira od modela do modela jer je lampica ista
 

visaluteju

Well-known member
Cutac hvala :) malo mi se svidjaju u zadnje vrijeme te za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije sa fotografijom i videima :)

Imam onaj elm327 bluetooth, probacu.
 

visaluteju

Well-known member
Nisam vise pametan, čitam u njegovom uputstvu i kaze kad se pojavi to upozorenje voziti bar 60km/h dok poruka ne nestane :)

Večeras sam se išao provozati 2 puta kratko i nije se palilo nikako. Vidićemo u narednih par dana
 

Milosh

Test
Ako budeš baš imao problema s njim, a ne mogneš otići do BL, možeš ga kod svog majstora skinuti i poslati za BL na čišćenje, vjerujem da bi se to moglo dogovoriti bez problema.
 

Jose

predsjednik države
Citat:
Jose:
Mislim da je to previše obrtaja. Dovoljno je voziti na nekih 2000 obrtaja/min. 15-20 minuta
Nije dovoljno, koliko znam regeneracija tek krece iznad 3000 ili 3500 obrtaja
Nekako logično se postavlja pitanje zašto bi neki "normalan proces" regeneracije dpf filtera uslovili "nenormalnom" vožnjom sa 3000 i više obrtaja!?
Za regeneraciju je potrebno da postoji konstantna vožnja od nekih 20-tak minuta i da obrtaji ne padaju na neki nivo da se motor muči - 2000 obrtaja je sasvim dovoljno za to.
I ne govorim napamet, nego sam od nekih iskusnih ljudi u tom području dobio info da vožnja sa enormno visokim obrtajima (za dizela je to iznad 3000 obrtaja) može dati više negativnih nego pozitivnih efekata.
 

visaluteju

Well-known member
Za regeneraciju je potrebno da postoji konstantna vožnja od nekih 20-tak minuta
Sta je bolje ne znam ali znam da bas tako pise i u prirucniku onom njegovom, da se vozi minimum 40 milja ili 60 KM/h dok obavijest ne nestane....mada mislim da malo veci obrtaji nesto ne mogu naskoditi ako je zagrijano auto i sve normalno

Ja sam se danas vozao par puta i nije mi se nikako palilo upozorenje (da se pohvalim) pa mozda je ona voznja i pomogla....mada buni me to sto nije pisalo nista sto bi mi reklo da se regeneracija obavila
 

Jose

predsjednik države
Za regeneraciju je potrebno da prethodno motor dostigne radnu temperaturu. Vjerovatno ljudi kontaju da će se motor prije zagrijati ako bude visoka turaža, pa se to pomiješalo sa tim da treba stalno držati papučicu gasa do dna.
 
Na vrh