Upozorenje "the risk of filter clogging" i filter čestica dizela

La Marche

Iskreni optimist
Molim ako tko možda zna odgovor na pitanje vezano uz ovu temu.

Èitam drugdje da vlasnici diesela drugih firmi i te kako primijete na otvorenoj cesti povećanje trenutne potrošnje i poruku na ekranu kad se radi regeneracija.

U ovih 70.000 nijednom to nisam uočio, a vrlo se koncentrirano vozim prateći potrošnju (dok su bile manje kazne, pratio sam štopericu, sad pratim potrošnju... a valjda ima veze i što sam bio mlađi).

I dvojica taksista (baš se voze, dakle, po gradu) koje sam pitao sa novim HDI su mi rekli da nisu nikad to primijetili.

Zašto drugi (Opel, VAG) to primijete, a mi ne?

Da li su vlasnici njemačkih automobila ipak obdareni posebnim moćima, ili je to kod naših auta civiliziranije riješeno, ili nešto treće?
 

Vedran

New member
Ja imam na nesposobnom Paji iljadusesto taj dpf i nisam nikad skuzil tak nesto...
Iskreno, ne pratim potrosnju u voznji, ali bi sigurno vidio neke poruke negdje.:thinking:
 

gogo

New member
Vidim da spominjete paljenje ventilatora nakon gašenja, pitanje za benzinca - kod mene se relativno često nakon gašenja pali vnetilator (po zimi i ne toliko kao kad je toplije), odradi nekih 15 sekundi i ugasi se, to sam smatrao pod normalnim, a vidim da ovdje napominjete da se palio ventilator pa reko možda i ne treba da se pali nakon gašenja?

posto na ovo nitko nije odgovorio, ja totalni laik cu probat bit bar malo koristan.

u mojim uputama za C4 pise da ventilator prilikom regeneracije (ciscenja filtera krupnih cestica iliti FAPa, kojeg imaju HDI motori) zna vrtiti i nakon gasenja. Posto je to tako naglaseno rekao bih da nije pre ocekivano da se ventilator vrti kad nije bila regeneracija. Bar na HDI :confused:


a u istrazivanju ovog mog slucaja s HDIjem po netu, naisao sam na nekakav problm u softwareu kojeg su imali neki peugeot HDI vlasnici. svakih par voznji bi ventilator radio nakon gasenja i to tolko da bi znao pocuclat akumulator.
Navodno neki bug rijesen updateom softwarea
 

Mrèela

New member
u mojim uputama za C4 pise da ventilator prilikom regeneracije (ciscenja filtera krupnih cestica iliti FAPa, kojeg imaju HDI motori) zna vrtiti i nakon gasenja. Posto je to tako naglaseno rekao bih da nije pre ocekivano da se ventilator vrti kad nije bila regeneracija.
Na to sam ti skrenu pažnju.A kako znaš da nije radio regeneraciju? To se zna desiti i na drugim autima,meni nikada nije,a baš sam ga terao čak na 4500 obrtaja 5km.Negde sam pročitao da ako se čačka oko ventilatora da se može uključiti nakon nekog vremena nakon gašenja auta, te da se obrati pažnja.:D
 
Posljednje uređivanje:

gogo

New member
^neznam :hmmm:

ja pretpostavljam da je u mom slucaju radio regeneraciju i servis mi je (preko telefona doduse) potvrdio da je to vjerojatno to

i tu pretpostavku su temeljili na tome sto nakon tog događaja vise nije bilo paljenja ventilatora ni mirisa paljevine ni cudnih simptoma, te se lampice upozorenja nisu palile.


al da, poslusat cu savjet i radit periodicno ispuhavanje na obilaznici.
fora je kaj bas od kad sam kupio C4 dobio sam i bebu i nemam bas previse prilike vozit zesce :)
 

Mrèela

New member
A ti simptomi koje sam nabrojao? Ventilator i miris paljevine? Jel itko imao isto iskustvo ciscenja FAB-a?
Evo 2 dana bez ikakvih daljnjih simptoma
Meni se jednom zapalio na ulici izlazi bjeli dim i grize za nos i oči,strašno za videti pogotovo za nekog ko ne zna šta se dešava. Neće on tebi to ponoviti dugo,on na 60-70 km na sat za 3-4 minuta odradi kompletnu regeneraciju,problem je grad i pali gasi,stani,kreni on započne regeneraciju a ti staneš ili ugasiš auto i tako nekoliko puta e onda nastaje problem kada se filter napuni. Kada imaš radnu temperaturu motora slobodno dodaš gas naglo mora sa lakoćom da prima i da ide u visoke obrtaje lagano ,to je znak da je filter čist. Kod mene ide do 5000 bez problema,ali ja sam ga izvdio zbog gradske vožnje.
 

Mrèela

New member
Da,FAP sam izbio, saće iz njega sam izbio,egr zablokrao auto prede ko mačak:D
FAP je bio k'o nov 10% začepljen,aditiva četiri litra ostalo. Ima forumaša koji znaju šta pričam.:D
 

Mrèela

New member
Da, isključen softverski i izbio saće i sve izgleda kao da nije ništa rađeno,a to mi je sugerisao elektroničar koji je odradio softverski da se ne vari cev već sve se stavi nazad, ako bih išao na zapad znaju da pogledaju ispod auta. Auto radi ko sat.
 

AX-ja

èudo jedno
Mrčela jesi ga i softverski maknuo ili si stavio varalicu na senzor diferencijalnog tlaka?
sa softverskim uklanjanjem sam imao posla ali s tom se varalicom nisam susretao.
koliko kosta takva opcija,jel pouzdana?
 

deelux

New member
Molim ako tko možda zna odgovor na pitanje vezano uz ovu temu.

Èitam drugdje da vlasnici diesela drugih firmi i te kako primijete na otvorenoj cesti povećanje trenutne potrošnje i poruku na ekranu kad se radi regeneracija.

U ovih 70.000 nijednom to nisam uočio, a vrlo se koncentrirano vozim prateći potrošnju (dok su bile manje kazne, pratio sam štopericu, sad pratim potrošnju... a valjda ima veze i što sam bio mlađi).

I dvojica taksista (baš se voze, dakle, po gradu) koje sam pitao sa novim HDI su mi rekli da nisu nikad to primijetili.

Zašto drugi (Opel, VAG) to primijete, a mi ne?

Da li su vlasnici njemačkih automobila ipak obdareni posebnim moćima, ili je to kod naših auta civiliziranije riješeno, ili nešto treće?
ja imam u Seat Altei i u VW Polu DPF čistač (1.6 TDI-105 ks) i na njima se DPF pali otprilike svakih 1300 kilometara. Na VAG grupaciji vozila se to lako uoči. Simptomi čišćenja filtera su: povišeni okretaji motora u leru (1000 o/min), promijeni se zvuk motora, življi je na gasu, ako se izađe van osjeti se miris spaljevine. Kada se uoči da DPF radi čišćenje potrebno je samo nastaviti vožnju, po mogućnosti po otvorenoj cesti u manjoj brzini. (3. brzina - 100 kmh)

Kakva je situacija kod Citroena ne znam. Moj C4 HDi ima 9000 km i moram priznati da u toj kilometraži nisam ni jednom primjetio nešto čudno, ili nešto što bi upućivalo na rad FAP filtera (ukoliko ga uopće imam). Auto je 90% vožnje na otvorenoj cesti (autoput - svaki dan do 130 kmh) pa zbog toga možda nisam ni primjetio da se filter čisti.
 

Mrèela

New member
Kakva je situacija kod Citroena ne znam. Moj C4 HDi ima 9000 km i moram priznati da u toj kilometraži nisam ni jednom primjetio nešto čudno, ili nešto što bi upućivalo na rad FAP filtera (ukoliko ga uopće imam). Auto je 90% vožnje na otvorenoj cesti (autoput - svaki dan do 130 kmh) pa zbog toga možda nisam ni primjetio da se filter čisti.
Da baš zato što voziš na otvorenoj cesti.:D

Na tehnickom nema problema sa ispusnim plinovima?
Ne ,nema problema.;)
 

visaluteju

Well-known member
Pozdrav narode, nakon skoro dvije godine druzenja sa mojim C4II upalila mi se ta famozna poruka "the risk of filter clogging".

Precitao sam ovu temu ali niko posebno nije nista napisao kako rijesiti problem a zadnji postje od prije podosta godina pa pitam ponovo sta mi je ciniti.

U pitanju je 1.6 hdi 92KS 175 000 na satu. Ide jako dobro, vuče, nikakvih problema.
Da li da pokusam tu voznju na malo vecim obrtajima, da idem 60-70 km/h ili sta?

Ako je neko pokretao regeneraciju molio bi da mi detaljno napise sta kako koliko dugo da vozim i to, kakve dodatne poruke da ocekujem ako zapocne regeneracija da ne vozim bezveze i to. Nemam u blizini autoput ali imam nesto "pravca" za propuhati:)

Takodje prvi ozbiljniji servis je podaleko pa bi volio probati sam regenerisati
 
Na vrh