Jovan Avramovic
Well-known member
Pozdrav momci, gledam pored CX-a razne automobile, nista drugo osim Citroena hidraulicara mi se ne namece i ne mogu da se zainteresujem, to je neka opasna bolest izgleda
Naime, iako rizican, voleo bih neki model sa ozloglasenim V6 2.7 HDi motorom, jer sam uspeo da saznam sta je zapravo greska tog motora.
U pitanju je fabricki jako mala kolicina ulja u toliki motor (5.7L), pa usled sipanja ulja manje viskoznosti (5W-30 npr.) dolazi do habanja lezajeva radilice, zatim i njenog pucanja.
Upravo zbog tog problema pokusavam da nadjem primerak sa full servisnom istorijom i, po mogucnosti, da pise koje je ulje sipano u taj neki primerak. S obzirom da sam uporan i dosadan nasao sam jedan C5 iz 2008., a sa tim motorom u Exclusive opremi, sigurna mi je kupovina u tom smislu sto je kupljen kao nov u Srbiji, u Beogradu i postoji kompletna servisna istorija do danasnjeg dana. U fabrickoj servisnoj knjizi pise da je u njega sipano "Total 9000" ulje, a s obzirom da danas postoje ulja raznih gradacija, a sa istom tom oznakom, moje pitanje je koju gradaciju je imalo to ulje, sa tom oznakom (9000), tih godina (2008, 2009, 2010....).
Takodje, zanima me jos jedna stvar. Mnogi majstori i, hajmo reci strucni ljudi, kazu da jedan od pokazatelja, za "istrosen" motor, moze da bude sam cep ulja na motoru. Naime, kada se cep odvrne da li "skace i odskace" ili je miran. Kod spomenutog primerka C5-ice sam cep ulja kada se odvrne DOSLOVNO ne mrda ni milimetar, sto nisam nikad do sada video, uglavnom su mi na svim autima cepovi barem malo "skakutali", pa je moje pitanje u vezi sa tim da li je to, da tako kazem normalna pojava ?
Mozda i najbolji video na temu ovog motora, pa koga zanima..
Naime, iako rizican, voleo bih neki model sa ozloglasenim V6 2.7 HDi motorom, jer sam uspeo da saznam sta je zapravo greska tog motora.
U pitanju je fabricki jako mala kolicina ulja u toliki motor (5.7L), pa usled sipanja ulja manje viskoznosti (5W-30 npr.) dolazi do habanja lezajeva radilice, zatim i njenog pucanja.
Upravo zbog tog problema pokusavam da nadjem primerak sa full servisnom istorijom i, po mogucnosti, da pise koje je ulje sipano u taj neki primerak. S obzirom da sam uporan i dosadan nasao sam jedan C5 iz 2008., a sa tim motorom u Exclusive opremi, sigurna mi je kupovina u tom smislu sto je kupljen kao nov u Srbiji, u Beogradu i postoji kompletna servisna istorija do danasnjeg dana. U fabrickoj servisnoj knjizi pise da je u njega sipano "Total 9000" ulje, a s obzirom da danas postoje ulja raznih gradacija, a sa istom tom oznakom, moje pitanje je koju gradaciju je imalo to ulje, sa tom oznakom (9000), tih godina (2008, 2009, 2010....).
Takodje, zanima me jos jedna stvar. Mnogi majstori i, hajmo reci strucni ljudi, kazu da jedan od pokazatelja, za "istrosen" motor, moze da bude sam cep ulja na motoru. Naime, kada se cep odvrne da li "skace i odskace" ili je miran. Kod spomenutog primerka C5-ice sam cep ulja kada se odvrne DOSLOVNO ne mrda ni milimetar, sto nisam nikad do sada video, uglavnom su mi na svim autima cepovi barem malo "skakutali", pa je moje pitanje u vezi sa tim da li je to, da tako kazem normalna pojava ?
Mozda i najbolji video na temu ovog motora, pa koga zanima..
Posljednje uređivanje: