Ulja za 2.7 HDi

Jovan Avramovic

Well-known member
Pozdrav momci, gledam pored CX-a razne automobile, nista drugo osim Citroena hidraulicara mi se ne namece i ne mogu da se zainteresujem, to je neka opasna bolest izgleda 😁
Naime, iako rizican, voleo bih neki model sa ozloglasenim V6 2.7 HDi motorom, jer sam uspeo da saznam sta je zapravo greska tog motora.
U pitanju je fabricki jako mala kolicina ulja u toliki motor (5.7L), pa usled sipanja ulja manje viskoznosti (5W-30 npr.) dolazi do habanja lezajeva radilice, zatim i njenog pucanja.
Upravo zbog tog problema pokusavam da nadjem primerak sa full servisnom istorijom i, po mogucnosti, da pise koje je ulje sipano u taj neki primerak. S obzirom da sam uporan i dosadan nasao sam jedan C5 iz 2008., a sa tim motorom u Exclusive opremi, sigurna mi je kupovina u tom smislu sto je kupljen kao nov u Srbiji, u Beogradu i postoji kompletna servisna istorija do danasnjeg dana. U fabrickoj servisnoj knjizi pise da je u njega sipano "Total 9000" ulje, a s obzirom da danas postoje ulja raznih gradacija, a sa istom tom oznakom, moje pitanje je koju gradaciju je imalo to ulje, sa tom oznakom (9000), tih godina (2008, 2009, 2010....).
Takodje, zanima me jos jedna stvar. Mnogi majstori i, hajmo reci strucni ljudi, kazu da jedan od pokazatelja, za "istrosen" motor, moze da bude sam cep ulja na motoru. Naime, kada se cep odvrne da li "skace i odskace" ili je miran. Kod spomenutog primerka C5-ice sam cep ulja kada se odvrne DOSLOVNO ne mrda ni milimetar, sto nisam nikad do sada video, uglavnom su mi na svim autima cepovi barem malo "skakutali", pa je moje pitanje u vezi sa tim da li je to, da tako kazem normalna pojava ?

Mozda i najbolji video na temu ovog motora, pa koga zanima..
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Mislim da nije problem količina ulja već neadekvatno održavanje, kao sto sam naveo više puta, ali da se ne ponavljam, koliko ima km? Moraš biti svjestan da je to auto sa 10+ god i da ćeš morati napraviti određene preventivne preglede potencijalno i izmjene. Po pitanju količine ulja, meni npr piše preko 6L (za 3.0) ali kada sipam toliko, onda šipka bude cijela popravljena, a šipka mi je glavno mjerilo. U auto ide oko 5.5L ulja (ovisno kako se ispušta ulje). Moraš uzeti u obzir da je pumpa dizajnirana da motor opskrbi određenom količinom ulja i da ako sipas unutra litru više da će imati skoro 20% više ulja u cirkulaciji (pumpa radi jednako) što također može uzrokovati određene probleme. Ako te već toga strah, moj savjet bi bio da ulje onda drzis na gornjoj granici, koliko šipka pokaže. Ima na yt jedan lik koji ima preko 700k sa 2.7 hdi-ijem, a Jaguar i LR su imali neka loša riješenja, i njihovi izvedbe su se puno cesce kvarile. Oni nisu koristili Eolys već nego dizel i s vremenom je u karteru uvijek završavalo malo dizela do te granice (ako postujes njihove servisne intervale) da je ubrzano povecalo trošenje motora i onda zariba. Naravno, nije to jedini razlog, ali dosta sam surfao po netu i čini mi se da Jaguar i LR imaju osjetno više problema sa DT17 i DT20 motorima nego PSA grupacija.



Daj malo vise infa o autu, pored Exclusive-a, kakvu jos opremu ima, navi?

Npr, očev 2.7 hdi je također Exclusive, proizveden sredinom 2mj 2009, jedan od zadnjih, i EURO 5 je (po knjizici) mada svuda pise da su 2.7 EURO 4. Također ima odlicnu opremu za svoje vrijeme i više opreme nego moj 3.0 Exclusive, npr u pretincima od vrata ima senzore koji se nocu pale na pokret, samo stavis ruku i upale se ako nesto trazis, također ima i ambientalno svijetlo (tvornicki - kod mene je to predviđeno, ali nema te lajsne), imao je disc changer koji je vjeratno neki majstor ukrao jer prosla vlasnica nije ni znala sto je to, subwoofer, prednje/zadnje senzore i ostalo sto je islo. Moram uhvatiti vremena da ga malo poslikam, dobar je. Ja i stari smo u 4mj otisli na put, Bratislava, Prag, Berlin sa njegovim 2.7, i nismo ga mazili, napravili nesto manje od 3000km prosjecnom brzinom 150, nismo prelazili preko 170, ali ga nismo mazili. Nikakvih problema, voznja i u sport modu, nismo gledali na potrosnju. Put smo završili sa 7.6 prosjecnom, za naš stil vožnje i 1.76 tona auto to su odlične brojke.

U gradu možeš očekivati potrosnju 10-11L, ako si jako pažljiv, ići će i ispod 10L, međutim kod tih jačih motora uvijek te malo vuče da ga stisnes pa se teško othrvati potrebi...
 

Jovan Avramovic

Well-known member
ExOduS442xb ExOduS442xb Radilica je jako mala za toliki motor, lose konstruisana, nema podmazivanja u odredjenim delovima, uljne pumpe generalno lose, pogotovo u prvih godina proizvodnje itd., ne znam vise ni sam sta je sve ispricao covek na snimku koji sam okacio. Slazem se da su Jag i LR problematicniji dosta, barem po onome sto sam procitao i cuo, ali ne zbog aditiva, kako kazu u snimcima, vec zbog toga sto su Englezi od samog starta proizvodnje tog motora preporucivali 5W-30 ulje i servisni interval od oko 30.000km.
Taj primerak ima: navi, masazer sedista, grejace istih, el. podesiva sedista, memoriju sedista, full kozna sedista, obaranje retrovizora pri rikvercu, senzore za kisu, za svetla itd itd..
Sta god odlucio 99% ce biti Citroen hidraulicar, ali 99% ne taj 2.7.
Danas idem da pogledam jedan 2.0 HDi 163ks, takodje u takvoj opremi, pa cemo videti vec...
 

Profiler07

Well-known member
2.0 163ks je najbolji motor koji je izasao iz PSA to sam nekoliko puta pisao ovdje.Nakon 6g nikakvog kvara nisam imao oko motora(potrosne dijelove ne racunam tu:set kvacila,kocnice,aditiv za FAP)mijenjam ulje na svakih 10000km 5w30 Total Ineo ECS.Planiram u bliskoj buducnosti uzeti 5008 GT opremu 2.0HDi 177ks ali ovaj C5 ne bih prodao ni za kakve pare,jer je motor toliko jak da te izvuce gdje god hoces.Moja preporuka uzmi slobodno ovaj motor nema ga jaceg vjeruj
 

ExOduS442xb

Racing
O veličini radilice ne mogu pričati, dali je mala ili ne, ne znam kakva je npr u odnosu na BMW ili Merc V6 (po pitanju veličine), ali bih volio vidjeti gdje si to pročitao? Jer ja sam tražio upravo taj pojam i google mi nije nista pronasao. konaroast konaroast je ako se ne varam nešto opširnije pisao po pitanju podmazivanja 2.7 i 3.0 hdi-a. Ne slažem se po pitanju aditiva, jer nije stvar u aditivu, aditiv se dodaje radi održavanja FAP-a (DPF), PSA koristi aditiv Eolys a JG/LR koristi gorivo, tj dizel u ovome slucaju. A određena količina dizela s vremenom završi u karteru te razrijedi ulje koje zatim gubi svojstvo podmazivanja. To je upravo ono što sam pisao ranije, proizvođači V6 DT17 i DT20 nalažu izmjenu ulja na 30.000km ili 2g (što prije dođe), zato sam pisao da je bolje ne držati se toga, već izmjene raditi na 10-15k (max) svake godine. Na jednom stranom forumu sam pročitao nešto što mi ima smisla (a vezano je uz probleme tih V6 motora) a to je da je vjerojatno količina proizvedenih V6 (2.7 i 3.0hdi) ogromna te se nalazi u velikom broju vozila različitih proizvođača te najčešće ljudi pišu tek kada imaju probleme. Da je problem takav kakav se prikazuje svi V6 hdi bi se raspadali i nitko ih nebi vozio, vjerujem da je to prenapuhano. S druge strane 2.7 hdi-ija ima sa po preko 700.000kn na netu. Vezano za uljnu pumpu, nisam siguran, ali znam da ima senzor za pad pritiska ulja, oni bi to trebali pokazati (loš pritisak=loše podmazivanje).

2.0 hdi 163ks je odlican motor, lako moguce da je i trajniji od V6-ica, ali daleko od toga da je svaki V6 hdi katastrofa.
 
Na vrh