Uklanjanje EGR-a i da ili ne?

Pavel

Lepi™
Imam sve tvornički još uvijek na C5 2.0HDi, vrti eno 330.000km. Osim standardnih servisa po papirima i par turbo glupih kvarova, nisam imao problema sa navedenima. Do 270.000 je bio još kod mene, više manje otvorena vožnja. Od tada je kod brata koji ga primarno gusli po gradu i nešto malo po županijskim cestama. Bio na servisu, vele da je sve dobro i da ga ne bi dirali.

Ne znam, općenito imam dojam da se sve malo pogubilo. Inženjeri su to projektirali, vjerujem da znaju što rade.
 

Cutac

Prèkaroš
Od tada je kod brata koji ga primarno gusli po gradu i nešto malo po županijskim cestama.
Prije par tjedana je parkirao pred inu na zagrebačkoj (1 ujtro negdje) i suvozač njegov je otvorio vrata i toliko ****eknuo u Vitaru da ja ne znam kak ih dečki iz Vitare nisu isprebijali tamo. Ja znam da je meni to napravio da bi mu razbio i auto i njega, pa čisto nek pripazi koga vozi haha
 

ExOduS442xb

Racing
Isto kao što turbina strada od prevelike temp isto će stradati i od prevelike količine uljnih para koji preko egr-a idu u turbo. Vidio sam nekoliko masnih turbina i vjerujem da je to razlog. Nije upitno da motor bolje radi bez egra, to je logicno jer je sagorijevanje bolje - pitanje je dali radi tih temperatura stradaju određene komponente u motoru kao npr ventili i turbo, ali kao sto sam rekao, na googlu ima brdo priča gdje je riknuo egr pa povuko turbinu sa sobom
 

Pavel

Lepi™
Nebitno tko je bio, uništavanje tuđe imovine ne podržavam. Bit će pozvan na obavijesni razgovor da utvrdimo tko je kolega koji nije dostojan hidroovjesa i lebdenja po gradskim makadamima, tj. cestama. Hvala Cutac. :)

Ne bi se štel zacoprat, ali evo.. EGR i onaj DPF ili PDF kak su ga već Jean Pierre i ekipa nazvali, je još uvijek gore. 320.000 se gazi (ili čak i 330.000), i nije bilo problema. Ima dosta toga i u stilu vožnje ali opet, ako je tvornički ugrađeno i predviđeno da bude tamo, neka bude tamo.
 

Pavel

Lepi™
Već par puta sam ga zaskočio s raznim informativnim pitanjima. Moji pomalo sumnjaju da radim za SOA-u. XD

Kolega mu vozi Polo inače, pretpostavljam verziju bez vrata. Neće se više voziti s njime.
 

edo3346

New member
Ako se vec radi uklanjanje, da li mora biti i mehanicki i softverski??? Ili moze samo softverski?? Govorim i za egr i DPF.. Pozz svima
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Samo AdBlue ide softverski... za dpf mora raditi flekserica, a egr blindirati (makar u nekim verzijama morže i on samo off u postavkama)
 

Mrki5

Well-known member
Saće se mora izbiti ili se izbuše rupe posle softverskog isključivanja . A EGR možeš i ne moraš da blokiraš sa pločicoim.
 
Na vrh