Troškovi održavanja

liberty

Well-known member
Liberty, ti si car! :grin:

Izvini, jače je od mene... :)
jesi uračunao još kilometražu koju radim s ostala 2 auta:D
pa onu na poslu
ispada da živim doslovce u autu:grin:

inaće, par puta sam spavao u berlingu na stražnjoj klupi u ranu jesen
kako je širok ako se otvore oba klizna vrata lijepo se legne
 

Biliæ

vlaj
libro,libro...i ti si vozio fabiu!! Ahahah.. ne mogu virovat!!
ali znaš šta..najiskrenije i bez uvrede - škodin forum nema premca!! Èudo jedno - 'ko ne viruje neka pogleda!! Svašta čovik tamo nauči,a najviše da te svako malo neka pi...rija očekuje:whistling:
 

liberty

Well-known member
libro,libro...i ti si vozio fabiu!! Ahahah.. ne mogu virovat!!
ali znaš šta..najiskrenije i bez uvrede - škodin forum nema premca!! Èudo jedno - 'ko ne viruje neka pogleda!! Svašta čovik tamo nauči,a najviše da te svako malo neka pi...rija očekuje:whistling:
forum im je dobar jer ima dosta podataka i savjeta, konkretnih rješenja problema
i sam sam tamo član ali ga rijetko posječujem

iskreno, usporedivši c3 i fabiu (i stare i nove modele) - meni je danas dizajn važniji no ikada, no kad smo kupovali fabiu još je saxo bio u điru a ne c3 tako da je tada fabia igrala kao najmoderniji mali auto (2001. godine)
 

liberty

Well-known member
bez ljutnje...fabia I s početka stoljeća je naj auto u klasi hehehe..

zato smo i svi utekli od nje... ;)
baš gledam malo aute koje sam duže vozio (nisu svi moji, samo ovi mali):
pa da usporedim troškove održavanja
- passat 1.9 tdi - dobar auto, nije skupo održavanje s obzirom na veličinu auta, ali meni ogavan (model 2003. godište)
- passat cc 1.8 tsi - ogavno skupo održavanje (litra ulja preko 200 kn), meni čudan auto, ne volim ga
- nissan maxima 3.0 v6 (godište 2001.) - zanimljiv auto, nije lijep, ali stroj i pol, nije skupo dok ga ne slupaš, ima puno mušica
- fabia 1.9 tdi (2001 godište) - jeftino održavanje, jako malo troši, dosta brz auto, preporuka
- fabia 1.4 mpi (2001. godište)- nije ni jeftino održavanje (redovni servisi) koliko slabo taj auto ide, ali dijelovi nisu skupi
- fiesta 1.6 benz 1994 godište - e za njega ima dijelova na svakom koraku, ali auto za mazohiste, ulje 50 kn/litra, pali - vozi, baci, fuj
- fiesta 1.6 benz 2006. godište - iznimno niski troškovi održavanja, uopće se ne kvari, najisplativiji auto po tom pitanju od svih gore navedenih

to su sve gore auti u kojima sam proveo dosta kilometara i kod kojih sam pratio kroz neko vrijeme kvarove i troškove održavanja

s citroenima ćemo tek vidjeti kad dođu prvi servisi
 

1587 VTS

New member
- fiesta 1.6 benz 2006. godište - iznimno niski troškovi održavanja, uopće se ne kvari, najisplativiji auto po tom pitanju od svih gore navedenih
Sve potpisujem za gore navedeni auto/model. U mojoj kuci ima jedna ista takva, samo 1.25, 2007. god i taj auto je jednostavno peri - deri. Ima 76 tkm (nije ni puno), al sta je sve prosao, u kakvim uvjetima, po kakvim terenima, tko ga je sve i kako divljacki vozio (gore nego sluzbeni auto) - za malo kojeg bi dao ruku u vatru da bi istu torturu tako stoicki podnio. Jednostavno se ne kvari, sve je na njemu tvornicki od prvog dana, samo ulje i filteri svakih 20 (!) tkm (cak ni tekucinu za kocnice jos nisu promijenili) :D I nema naznaka ikakvih stekanja u skoroj buducnosti, dapace. Jedino su par zaruljica u desnom stopu mijenjali i to je bilo za sad sve od "kvarova". A uzitak za volanom po zavojitoj cesti i lezanje je kao u kartingu :stovanje: S druge strane, zato je neudoban i ruzan (bar meni). Ne sviđa mi se, nije ni moj đir, al je opcenito jako, jako, jako dobar auto :palacgore:

Taj tvoj 1.6 je dosta rijetka pojava u fiesti, isto kao 1.6 TDCi. (mislim da taj 1.6 ide ko sam vrag ako ja vec s ovim 1.25 redovito budem najbrzi na cesti kad se potrudim :D) Obicno su 1.3, 1.25, 1.4 i 1.4 TDCi. Osim starog fordovog 1.3, sve navedene benzince je sredinom 90-ih yamaha konstruirala za ford i mazdu - nema im smrti i odlicno idu, samo relativno puno trose i bucni su.
 

RI-C3

New member
Kad smo već kod hvalisanja,moram pohvaliti bratovu citroen xsaru 1.4,75ks.(mislim da je 98 godište,ali nisam siguran ili 2000 i neko)
Već sam pisao o tome da on apsoutno ne mari za taj auto,ulje mijenja svake prestupne a filter zraka nije promjenio godinama.
Ulje od kočnica nije nikada ni provjerio a kamoli promjenio.
Međutim uza sve to neodgovorno održavanje taj auto ima blizu 200 000 km i ide ko zvrk,jako je poletan.Èudo jedno od auta.
Jedino što mu je sada crklo je ventilacija,ne radi mu grijanje.

Kada bi moj C3 izdržao 200 000 km ko njegova xsara u ovako dobrom stanju bio bi prezadovaljan.
Njegova xsara je poletnija nego moj C3 a motori su isti.
 

Dalibor

Dado Tornado
Već sam pisao o tome da on apsoutno ne mari za taj auto,ulje mijenja svake prestupne a filter zraka nije promjenio godinama. Ulje od kočnica nije nikada ni provjerio a kamoli promjenio.
nisam jedini ROFL
tako se citroeni i trebaju voziti :palac-gore:
 

mar123

New member
Nekada sam i ja mislio da ce me najvise kostat zarulje..no ispalo je da su zarulje sitnica:) Cuvam sve racune sa servisa, no nekako me strah zbrojit ih:)
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Važnije od rashoda održavanja bilo bi izračunati uporabnu vrednost auta. To je i najteže za izračunati, i knjižiti kaj prihod. :) Tek tad možeš zaparvo videti kolki ti je stvarni "trošak".
 

liberty

Well-known member
ajde de, kakvi troškovi
ja sam u zadnjih 8 mjeseci o svom trošku prevalio bar 30.000 km
a još o tuđem bar nekih 5.000 km

kakvi troškovi


i da........................cijena komfora, dobro kaže Ghorvat!...to se ne može nadoknaditi
 

Marko

Well-known member
sam velim da treba izračunati i "prihod" od auta
E, tu bi se dalo svašta napisati - prihod bi mogao biti recimo posjet sajmu poslova u domicilnim i susjednim županijama, broj žena koje smo "počastili" u autu ;) , broj prevezenih obroka do kupaca, broj prevezenih putnika, broj dolazaka na radnom mjesto kako bi smo ostvarili dnevni prihod... E vidite nešto od ovoga ima vrijednost u kn, a nešto je neprocijenjivo.

Manje filozofije i više "teranja", molit ću... ROFL
 
Na vrh