Trese kod paljenja

goldy

xsara coupe
Ljudi ovo postaje vec krajnje ozbiljno. Danas se toliko tresao da ga nisam htio ni do ducana voziti.

Ono sto je najgore je to da sam posudio auto na par dana, i to WV Polo Diesel - katastrofa - ne znam kako cu izdrzati tjedan dana u tome :) :) :)
 

Dalibor

Dado Tornado
ako se trese može biti kako radi na 3 cilindra, ili nema iskre na svječici ili injektor za taj cilindar ne radi kako treba. pokušaj zakazati posjet nekom mehaničaru pa popij kavu dok on ne provjeri iskre i injektore.

ako si spretan: pokušaj otpojiti jednu svječicu pa upaliti auto, pa drugu svjećicu i upaliti, pa za treću, pa četvrtu.
poanta je da bi kada jednu odpojiš za cilindar koji ne radi kako treba, motor trebao raditi kao što sada radi - tresti jednako, dok za slućaj ostalih izvađenih svječica motor bi trebao dosta jače tresti (jer ako je još jedan cilindar s greškom tada bi radio na dva cilindra, jel).
ako će uostalom htjeti upaliti sa izvučenom svjećicom nekog cilindra i još jednim neispravnim cilindrom, što može biti isto pokazatelj kako je možda greška u tome da inače ne radi neki od cilindara.
eto ideja, ako želiš sam nešto pokušati, valjda nisam zakomplicirao.
 

Dalibor

Dado Tornado
imao sam prilike voziti mnoge VW modele, najnoviji passat mi ostao u sjećanju kao ne baš neka sreća, odnosno očekivao sam bolji auto a ne nešto što je na razini BX-a iz 81.

dobri VWni su mi caddy modeli, i to još od onih prvih iz 90tih koji su bili na polu bazirani. istina da je berlingo tog doba pa možda u svemu bolji auto od tadašnjeg VW caddy, ali da mogu birati raidje bi caddy. kod novijih VW caddy jedino što mi smeta su prenapuhane dimenzije u svim smjerovima, ali tko zna možda bi mi upravo on bio odabir kod dostavnjaka.
 

XSARA VTS

Member
imao sam prilike voziti mnoge VW modele, najnoviji passat mi ostao u sjećanju kao ne baš neka sreća, odnosno očekivao sam bolji auto a ne nešto što je na razini BX-a iz 81.
Nisam ni ja ljubitelj VW-a ali sad si ga pretjerao
 

deda

New member
Vala jesi,pa Berlingo je Rolls Royce za Cady,taj VW nije auto, to su ko traktorske prikolice bez federa,a i nosivost mu je mala.Jednom sam posudio jednog dok mi se na berlingaću ljepile naljepnice,poslije te vožnje sam morao ić zubaru da mi složi nove plombe koje su mi ispale i kiropraktičaru da mi namjesti kosti,jer nisam mogao spavat kolko me je izubijao.Za malo da si nisam pregrizao jezik kolko je skakao po ležećim
 

Dalibor

Dado Tornado
istina je kako je caddy grub auto u usporedbi s berlingom, ali simpatizujem pomalo takve aute pa mi to dođe kao nešto pozitivno :D
volim i grub zvuk SDI motora, kad je traktor nek se ore, kažem :palacgore:
 

Olaf

New member
Brtva poklopca - 137 kuna
Brtva glave - 86 kuna
Sarafi za glavu 10x - 548 kuna
Gumice ventila 8x - 95 kuna

e rad ti neznam jer cca zamjena brtve glave ti je 1000 kuna + vanjska obrada glave...

btw gle apusrdne cijene..brtva glave je jeftinija od brtve poklopca ventila...
 

goldy

xsara coupe
Hvala na info-u za cijene!

Uglavnom napravio sam hrpu toga kod garaznog majstora za 2750kn:

Sve ovo sto si naveo od materijala, plus novo ulje, novi antifriz, brusenje glave, novi regulator pritiska goriva (u koji je ulazilo gorivo). Mislim da je to sve. Autic radi sasvim korektno, premda se i dalje cuje ponekada jace pucketanje u auspuhu (negdje ispod prednjih sjedala), bila je pretpostavka da je to antifriz koji uleti unutra. A cuje se bez obzira da li je hladan ili vruc.

Budemo vidjeli u narednih 10.000km.

Za sada nista od novog auta, i da fakat voznja u Polo-u je daleko manje ugodna od Xsara-e.
 
Na vrh