Trese kod paljenja

Olaf

New member
imam identicne simptome na svojoj xsari 1.4 98 godina..zamijenio bobinu,svjecice,kutiju i "T" crijevo zracnog filtra,i vec mi je pun k...
sutra bi trebao na ciscenje ubrizgivaca,dizni...neznam dal se uopce to isplati..ak nebu to,im jos tolko benzina u njemu da zgori..hihihi..
obisao sam mnoge mehanicare,neki cak nemaju ni hardver,a servis...:D
ovdje na forumu sam vidio iz prakse jedan forumas je imao slican problem na saxu,i rjesio ga reprogamiranjem kompa. uopce neznam di bi to mogao napravit???!!!
ti si svoj problem xsare rijesio..?
U servisu se spoji na komp i vidi dali ima novija verzija softvera
 

tompompa

New member
Nisam opravio, kako je postalo toplo treska se iskljucivo u leru dok stoji, pa razmisljam o "centriranju" ventila ili sl.

Obzirom da se treskanje ne pojacava mozda ga takviga i ostavim.
identicno..od kad je zatoplilo fino upali,odmah,fino za vozit,samo trese na leru,nekad vise nekad manje...
sutra idem rijesit brizgaljke,i spojit ga na komp..pa cemo vidit....javim.
ali sam totalno skeptican....

U servisu se spoji na komp i vidi dali ima novija verzija softvera
budem sutra...dans mi je spajao auto,oko 1/2 sata i nis,rekao mi mehanicar da dodem sutra..idem prvo ocistit dizne i onda na komp. a kaj da mu velim u vezi softvera,ne kuzim se bas...mozes mi pomoc"laky"?
 

Adriatic

New member
imam xsaru 1.4 (stariji model) presao 100.000 km. motor radi bez problema, nema nikakvih oscilacija u praznom hodu, ali mi sijelo auto u praznom hodu lagano podrhtava tj trese se. na km satu mi je stalno 20km/sat iako sam u zaustavljen i u praznom hodu. ima li netko neki savjet ili pretpostavlja sto bi moglo biti?
 

goldy

xsara coupe
imam xsaru 1.4 (stariji model) presao 100.000 km. motor radi bez problema, nema nikakvih oscilacija u praznom hodu, ali mi sijelo auto u praznom hodu lagano podrhtava tj trese se. na km satu mi je stalno 20km/sat iako sam u zaustavljen i u praznom hodu. ima li netko neki savjet ili pretpostavlja sto bi moglo biti?
Netko je jednom negdje na ovom forumu spominjao regulator ler gasa ili sl.

Meni su jucer podesavali ventile i sada se autic trese u leru poprilicno manje i ako se i trese onda je tresnja na svakom semaforu ista, dok se prije mijenjala svako malo. Osim ventila radjen je uobicajeni godisnji servis (ulje, filtri i sl).

Jel ima neko ideju sto bi to moglo biti kad se auto nakon paljenja ujutro bez obzira na vanjsku temperaturu pocne tresti, okretaji padnu skoro da ce se ugasiti i onda nakon 10sec sve postane normalno. Proces se moze ubrzati ako se malo dodaje gas u leru.
(xsara 2, 1.4x)
Zadnji info po ovom pitanju je taj da mi ne radi dobro regulator pritiska pumpe goriva. Prilikom davanja kontakta cuje se neko zujanje oko pumpe za gorivo. Naknadno su utvrdili da pumpa radi ok, ali da je ponekada pritisak slab. Ovo se desava skoro uvijek kada auto stoji vani na vrlo niskoj temperaturi.

Na zalost ne postoji zamjenski dio i ne znam cijenu originala, ako ne bude skupo mozda zamijenim i javim rezultate preko zime :)
 

goldy

xsara coupe
Danas je paljenje bilo dramaticno: nakon stajanja preko noci i odmah nakon paljenja auto se trese, izlazi dosta bijelog dima koji malo smrdi na elektro paljevinu, kazaljka okretomjera divlja od 850-1100, i konacno se upalio alarm motora na kontrolnoj ploci. Nakon 2-3 takva paljenja dao sam malo vise gasa u leru i odjednom se sve smirilo, nestao alarm, auto cijeli dan vozi ok. Uskoro slijedi dijagnostika.

Meni ovo sve vise smrdi na kupnju novoga :)
 

deda

New member
A da izmjeriš kompresiju,da nije roknuo dihtung glave,pa malo ulazi antifriz u cilndre i zeza svjećice?
 

goldy

xsara coupe
goldy normalno je to, ništa ti nije autu
Kako mislis normalno, nisam mogao krenuti bez 2-3x pali gasi turiraj, gledaj s nevjericom u dim i tresnja kao da je cijeli auto namontiran na stomak eliminator :)

A cini mi se da pocetni dim smrdi pomalo na lak ...
 

goldy

xsara coupe
A da izmjeriš kompresiju,da nije roknuo dihtung glave,pa malo ulazi antifriz u cilndre i zeza svjećice?
To zvuci kao dobra dijagnoza jer mi antifriz nestaje a nitko nije skuzio zasto i gdje ...
 

goldy

xsara coupe
Pa to ce kostati brdo love i vremena. Kompresija, skidanje ispusne grane, mozda brusenje glave, pa poslije stelanje ventila.
 

deda

New member
Ne valja tako voziti,jer antifriz ni ne mora doći u ulje.Kada se jednom stvori dovoljna koncetracija vlage u cilindrima više ga nećeš moć upalit i ostaćeš negdje.Dihtung glave nije skup,nekih 20€,a brušenje glave nije isto neka lova.Drugo ništa ne treba dirati,samo se skine i stavi.Drugo je ako ti sada želiš uređivati glavu,ventile i sve ostalo,ali to nije potrebno ako je sve ostalo bilo u redu.Nije to veliki i skupi kvar za sada,ali nemoj čekat,ako je stvarno crko dihtung i i to se događa,zajebaće karike i cilindre.
 

goldy

xsara coupe
Skiadanje svega i zamjena dihtunga + termostata + brusenje glave + ruke = 2800kn.
Jos kazu da ce mijenjati neke gumice i da sve skupa traje 2 dana radi termina brusenja.
Neki garazni servis u Zgb.

Molio bih vas komentar na cijenu i savjet sto bi se sve moglo korisno pregledati i zamijeniti kad vec raskapaju masinu.

Ne kuzim sto kosta 380€
Ako netko ima iskustva, mozda neku lokaciju gdje bi se ovo sredilo za 1dan ili sl.

Uglavnom auto vec dulje vrijeme ima manjih problema sa jutarnjim paljenjem, ali ovaj tjedan je kulminiralo, tako da je slijedeci tjedan obavezan servis.

Koliko vidim antifriza nema u ulju, a niti obrnuto.

Puno hvala na savjetima, jer zahvaljujuci njima Xsara vjerojatno nece zavrsiti na rezalistu ili nece biti zamjenjena za sitne pare pod staro za novo.
 

deda

New member
To onda rade kompletni servis,pumpa,remen,španeri,brušenje glave,sjedišta ventila,izmjena ventila,brisača(gumica) i sve brtve,ustvari polugeneralka.A jel sve to treba,neznam,valjda su vidli kad su skinuli glavu.Kolko auto ima km?
 

goldy

xsara coupe
Rekao sam im da su remen, vodena pumpa i rolice mijenjane na 100.000, pa kazu da onda to ne treba mijenjati, a spominjali su sve gumice, brusenje glave i termostat. Nisu spominjali mijenjanje ventila i brusenje lezista.

Auto sada ima 150.000.
 

deda

New member
Nekak mi je to puno samo za promjenit dihtung i pohoblat glavu,a i gumice ventila su jeftine i promjene se za čas.Znam da je brtva glave prije 4 godine u citroenovom servisu koštala 120 kn,isto tak i hoblanje negdje košta,kako gdje.
 
Na vrh