Trendovi u autoindustriji

Milosh

Test
Nisam ni podredio Mondeo i S90, samo sam spomenuo da sam vidio S90. :)

Mislim da slabije limuzine neće izumrijeti jer postoji sloj kupaca koji ipak želi da vozi limuzinu a ne može izdvojiti za S90 ili E klasu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ali ih nema dovoljno.
Isto mislim. Imaš na skali hrpu ljudi koji si mogu prisuštiti Focusa/C4/Astru i na drugoj strani isto dovoljno ljudi za a6, e-klasu, Bmw 5, S90
Ovo između je velika rupa u potražnji koju, očito, i u europi popunjava američki trend SUV manije.

S druge strane ne mogu shvatit ljude koji bi mijenjali obiteljski C5 karavan, Mondeo, Passat za BMW X1. Osim značke (što je samo po sebi dijagnoza) i činjenice da sjediš pola metra više od ostalih, taj auto nema ni jednu prednost. Mali prtljažnik, uzak, iza manje mjesta za putnike. A, znam čak petero ljudi koji su prešli s nabrojenih na X jedinicu. U čemu je štos? Bila neka akcija u Njemačkoj? :D Zapravo, samo ovdje kod mene ih je na 15 kuća čak sedam komada po dvorištima. :)
 

Franz

Well-known member
X1 je entry level za seljadine koji su obrnuli neku lovicu, a opet nedovoljnu za X6 (teški ego-trip i prostetika). Dao bih se okladit da su i te rabljene uzeli na kredu. Kao što Mengela reče, paćenici.:)
 

Cutac

Prèkaroš
Meni su povišeni auti dobri ako su povišeni radi olakšanog pristupa vikendici.
Neki dan sam vidio starijeg čiču u nekom Nissanu(Pathfinder, ili tako nešto) starom oko 15-ak godina, ali dignut, bull bar, off road gume, blatnjav - e to je pravi povišeni auto!
 

Milosh

Test
Meni se od tih auta sviđa samo GT, ali nisam siguran da bih ga volio imati, što zbog pažnje koju privlači što imam osjećaj da bi bio preglomazan i pretežak za moj ukus.
 

Mirage

Well-known member
Imam mi šogi BMW 5 karavan aktualni model (teški je paćenik) taj auto na redovno održavanje godišnje iz đepa izbije 2-5 tisuća eura primjera radi izmjena ulja u diferencijalima tisuću eurića ja se za toliko registriran i vozim cijelu godinu.

I onda mamlaz ima za BMW a nema za poštene gume pa stavio kumho gume na njega pukle mu dve na relaciji PŽ -Minken.

Mene pola familije za:cenzura::cenzura::cenzura:avalo kako sam ja dao 19 000 € za citroena i to još berlingo a on za 22 kupio BMW 5

Sam mi je ćaća reko kako sam ja kupio pilu jer znašta je to kupiti novi ispod čeća.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Napuhani 3ka i 5ica valjda?
Propao je BMW u potpunosti dizajnerski, što se mene tiče. A na njihovu sreću im nisam bitan :D
 

Milosh

Test
Da, BMW monovolumen. Ukusi su različiti, mene inače ne privlače monovolumeni ni džipovi, ali on mi je super. On je meni izgledom više nešto između monovolumena i gradskog SUV-a.

@ Ivan: to i ja pomislim za dizajn BMW-a dok ne vidim G11 i F32, oba su mi prelijepa. Pogotovo sedmica, nije naravno revolucionaran dizajn, ali mi je prelijep i ništa mi nije pretjerano napravljeno.
 

markan1000

Well-known member
Isto mislim. Imaš na skali hrpu ljudi koji si mogu prisuštiti Focusa/C4/Astru i na drugoj strani isto dovoljno ljudi za a6, e-klasu, Bmw 5, S90
Ovo između je velika rupa u potražnji koju, očito, i u europi popunjava američki trend SUV manije.
ono što se zapravo nameće je da nema dovoljno ljudi i za limuzine tipa Mondeo, i za kvazi SUV-ove (X1). S obzirom da je trenutno potražnja debelo na strani SUV-ova, marke poput Forda i Citroen se (pametno) odlučuju barem privremeno povući iz Passat klase. Promijenit će se vremena i trendovi, biti će još novih Mondea i c5-ica...
 

Pavel

Lepi™
GT nisu monovolumeni..Mislim meni je serija 2 Active Tourer monovolumen. GT je zapravo napuhana serija 3/5. S time da je 3 GT znatno veća po prostoru od obične serije 5 a jeftinija. I čak mi se sviđa. X1 mi nije jasan.. Od BMW-a sviđaju mi se samo 4 Gran Coupe (dizajnerski) i X6 (isto dizajnerski)..Daleko od toga da su praktični auti, nisu ali su mi brutalni.

Mondeo, C5 i slični ispadaju iz štosa na uštrb gradskih terenaca (X3, Sportage, 3008 i slični). U neku ruku razumijem to. Meni je osobno i dalje limuzina najljepši oblik izvedbe automobila. Pogotovo coupeovska limuzina. Ali ista polako odumire. Moj C5 je obiteljski auto koji je većinu vremena kod mene. Ne sjećam se kad je imao popunjenost veću od 30% (svi pretinci, prtljažnik + sjedala). Jednostavno nemam potrebe za njime iako mi se sviđa i ne bih ga mijenjao.

Insignia, Superb su i veći ako se ne varam. Nekome je prostor bitan, međutim dobrom dijelu nije. U ovim sad uvjetima da moram birati, mijenjao bi prostor i praktičnost za povišenu poziciju gradskog terenca. Mislim da dosta na to ima utjecaj i razvoj tehnologije. Nekad su stvari zauzimale znatno vise prostora. Sad u moj pretinac od suvozača stane laptop, mobitel, HDD, punjači, slušalice itd.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Èitam nekidan u nekom auto magazinu kako Porsche odustaje od diesela. Mislim si, wow, neš ti vijesti. Zamisli caymana ili carreru na semaforu i u njoj neki rok-tok-tok-tok-tok TDi. :D
Ne znam jesu li ih i stavljali u neki osim Panamere, a i tamo je bio ispod 40 posto prodanih, ako me sjećanje služi. Ne znam jedino za Cayenne. Ali to je ionako, što se mene tiče, bio seljakljuk, a ne Porsche.
 

Cutac

Prèkaroš
što se mene tiče, bio seljakljuk
Meni je općenito malo otužno vidjeti neki fin auto i onda čuti da je dizel.
Ok ako je neki Golf, Passat, sterilna limuzina i slično, ali neki fora auto? Ne, ne!

Na praoni neki dan, dolazi neki polu-čoban u novoj Giulia-i, bijela boja, crne felge, jako lijep auto i odjednom drrrrrrrrr. :doh:

Ali zato sam jednom bio na parkingu na Savici, kraj mene GTV kabrio, tj. Spider, pic pic auto. Dolazi gazda, gajba pive u gepek i reko evo ga, sad će zarondati. Kad ono vuuš, brrrr, pali se Busso :wub:
 
Na vrh