Trendovi u autoindustriji

charllie

Active member
Vjerujem da ima vec novo gorivo za motore s unutarnjim izgaranjem,no ne die to tak jednostavno.Nastale bi velike trzavice naglom promjenom,previse love je u igri,uvijek lova dirigira.
Nekih 10g se bu jos tak krpalo ili zbog necije gluposti bumo vozili krntije na sve zivo,no to nebre dokuciti ni najpametnija glavica na ovoj kugli ak smo uopce kugla.:confused:
 

bbozak

Active member
Ima li kraja ovom dizel spinu?

Znači aktivan sam vozač od 2006. godine i bio sam osuđen na benzinski auto i dok sam gledao sve oko sebe kako se voze jeftinije i ekonomičnije, ja sam pazio da ne teram preko 100, vozio po "jajcima" i ko zna što sve ne, da ne bi spalio tank benzina u tri dana.

Ovako ispada da u Europi više nitko ne putuje, svi žive u gradovima i voze se 10km dnevno. Super, sve od jedne tone i tri cilindra stvarno troši ko upaljač, ali što je s nama koji tučemo 20 000km godišnje i ne stanemo u Fabiju ili Upa? :oops:

Kad pomislim da isto ovo vozilo koje sad imam, da sam kupio u benzinskoj varijanti, točio bi ko prvo 50 do 80lp skuplje gorivo, a trošilo bi 8 do 10L, a ne 6 ko sada, jer na 1500kg+putnici/gepek i aerodinamika = kako bi to imalo uopće smisla?

S obzirom da smo u EU, mislim da će nam prije il kasnije nabit sve te eko standarde, koji - ruku na srce - jesu korisni i imaju smisla, ali mi nismo još na ekonomskom nivou da bi to pratili.

Mnogi se raduju jeftinim rabljenima, a ne bi se čudio da dizelska vozila kroz desetak godina postanu vrlo tražena roba, pogotovo ako cijena goriva padne za dizel u odnosu na benzin znantno, uzevši u obzir ekonomičnost vozila, naviku naših ljudi da ih nije briga za planetu, bit će bitno da što manje troši i da što jeftinije se toči...

Ostatak europe će drndat na tri cilindra, a ovdje?

Nadam se da ću doživjeti budućnost u kojoj ćemo se voziti na struju ili na nešto treće, skoro pa Star Trek budućnost za mene.

Koji je sljedeći trend?
PLIN na velika vrata? :thinking:
 

diegos

Well-known member
Kad pomislim da isto ovo vozilo koje sad imam, da sam kupio u benzinskoj varijanti, točio bi ko prvo 50 do 80lp skuplje gorivo, a trošilo bi 8 do 10L, a ne 6 ko sada, jer na 1500kg+putnici/gepek i aerodinamika = kako bi to imalo uopće smisla?
E, ali da zivimo u normalnoj drzavi nikog ne bi bilo briga hoce li prevalit 100km za 40 ili 80 kn, ali znas kako je tu, raj za dizelase, ne uspijemo mi pratiti trendove :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ostatak europe će drndat na tri cilindra, a ovdje?
Ovdje će se narod pobrinuti da za božić uplaćujemo sedam dana u Makarskoj, a i da do te makarske dođemo jeftinije... I još kad se izbaci DPF jer krade snagu sa golfa sa 350 tisuća km od Hansa, putem do Makarske neće ni drveća biti. Još naši vrli maheri kad preprave aute da na ložu idu bolje nego na dizel, tada kreće dernek.

Već sam negdje ovo napisao. Pokriti svu neiskorištenu površinu Hrvatske(a bome je ima puno) solarnim kolektorima, pokriti gore Velebit boga, šta ja znam, vjetrenjačama, proizvoditi eko struju, nakupovati Tesle(ne mora Tesla, kužite me) i voziti se bez zagađenja.
Dizele izbaciti, u industrijska vozila staviti elektromotore i benzince(EM za kretanje, benz. za krstarenje) i tko hoće imati vikend benzince.
Da nisam petrolhead, još bih ubacio ograničenje kilometara na vikend benzincima, tipa 7000 godišnje.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Isto mislim. Neće bit niti električnih, praktično upotrebljivih, niti samovozećih automobila za života naših, aktualnih generacija. Eventualno za života naše djece. :rolleyes:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Èini se da je AdBlue budućnost. :)

NEMA ODUSTAJANJA

Prvi čovjek Volkswagena: ‘Dizel će u nedalekoj budućnosti doživjeti renesansu’

Premda je upravo Volkswagen prije tri godine uhvaćen na varanju testova emisije ispušnih plinova s dizelskim motorima, što je dovelo do afere Dieselgate, u Wolfsburgu još uvijek ne odustaju od ove tehnologije

Dieselgate afera dovela je do značajnog pada popularnosti dizelaša, a samo prošle godine prodano je 8 posto manje vozila s dizelskim motorima nego u 2016. U prosincu prošle godine, primjerice, pad je iznosio strmoglavih 20,5 posto u odnosu na isti period u 2016.

Dizelaši su još uvijek završili godinu s ukupnim udjelom na tržištu od 44 posto, no to je bilo prije nego što je visoki sud u Njemačkoj potvrdio presudu lokalnih sudova u Stuttgartu i Düsseldorfu koji gradovima omogućava uvođenje zabrana prometovanja pojedinim dizelskim modelima koji ne zadovoljavaju najstrože norme.

Iako možemo očekivati da će se trend pada popularnosti dizelaša nastaviti, proizvođači automobila nisu spremni odustati od njih.

Mercedes je tako u Ženevi pokazao plug-in hibridne modele koje pogoni simbioza dizelskih i električnih motora, a Fordov direktor za europsko tržište Steven Armstrong Bloombergu je rekao kako vidi budućnost za dizelaše, premda bi oni mogli nestati iz manjih automobilskih segmenata.

I u Volkswagenu su uvjereni u povratak dizelaša.

‘Dizel će doživjeti renesansu u nedalekoj budućnosti, zato što će ljudi koji su ih vozili uvidjeti da je to bio veoma udoban prijevozni koncept’, rekao je okupljenim novinarima u Ženevi prvi čovjek Volkswagena Matthias Mueller, te zaključio: ‘Jednom kad se u kupcima učvrsti vjera u dizelsku ekološku podobnost, tada za mene nema razloga da ih ne kupuju’.

Dizelski motori koji zadovoljavaju norme Euro 6 emitiraju upola manje CO2 od ekvivalentnih benzinskih motora, no zato stvaraju čak 30 posto više dušikovih oksida.

https://www.tportal.hr/autozona/clanak/prvi-covjek-volkswagena-dizel-ce-u-nedalekoj-buducnosti-dozivjeti-renesansu-foto-20180313
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
2,0 živi vječno. :)

Volkswagen ne odustaje od dizela. Pokazali novi motor 2.0 TDI

Drugi po veličini proizvođač automobila na svijetu poprilično se opekao aferom Dieselgate, no čini se kako Nijemci doista nemaju u planu tako skoro odustati od ove pogonske tehnologije iako dizelašima popularnost sve više pada širom Europe

Dokaz je i predstavljanje potpuno novog dvolitrenog turbodizelaša, kodnog imena EA288 Evo na simpoziju u Beču. Novi motor koristi blagi hibridni sustav s 12-voltnim starter generatorom i litij-ionskom baterijom te obećava značajno nižu potrošnju i emisije ispušnih plinova. Inženjeri su smanjili filter čestica, i ukupnu masu jedinice, te se poigrali s procesom izgaranja kako bi povećali učinkovitost motora.

U Volkswagenu tvrde kako motor zadovoljava nove, strože WLTP standarde, no zasad ne navode koliko EA288 Evo troši u kombiniranom ciklusu, tek da je prosječna emisija CO2 smanjena za 10 grama po kilometru u odnosu na prethodnika

Poznato je tek da će ga koristiti čitava paleta proizvođača Volkswagenovog koncerna uključujući Audi koji će ga montirati uzdužno, te Seat i Škodu.

Motor će biti dostupan u tri izvedbe, raspona snage od 136 do 204 KS, a snaga mu je u prosjeku porasla za 9 posto u odnosu na motor koji zamjenjuje.

https://www.tportal.hr/autozona/clanak/volkswagen-ne-odustaje-od-dizela-pokazali-novi-motor-2-0-tdi-foto-20180430
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja ne, downsizeing se nije baš pokazao najboljim... niti marketinški niti u praksi. Nemam sad konkretne podatke, ali bilo je par testiranja motora usporedivih snaga i performansi, u realnim uvjetima su veći čađili manje.
Marketinški primjer je Talisman, sa očajnom d/s ponudom motora... uvest će sad i veće, ali kasno.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Da, nitko neće te 1,5 i 1,6 diesele u velikim autima. Dosadašnji su se pokazali da troše više, a slabije idu.
 

Dalibor

Dado Tornado
na dizelima je turbo sve, pa tako o njemu ovise snaga i potrosnja. to sto manji i veci motori u spici mogu potrositi priblizno nije nikakvo cudo - za istu maks snagu treba ista kolicina goriva. poanta je u normalnoj i stedljivoj vozi kada je manji motor sposoban manje trositi. tako je bilo i sa toyotom prius koja na autoputu moze trosi kao svaki drugi benzinac, ali isto tako i manje u drugim uvjetima.

ali da su napravili 2,0 i to jos sa nekakvim hibridnim sustavima, kada je citav point u downsizingu, dok to koliko ce oneciscavati ionako ovisi skoro iskljucivo o filterima u auspuhu - wtf
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Trebao bih spavati, ALI mi mobitel ne da mira. :)

Èitam upravo: "Na koncu proizvodnog ciklusa u ropotarnici povijesti mogao bi završiti i Mondeo. :eek: Nekoć tržišni hit s prodajom od 163.262 primjerka u 2008, prošle godine je pronašao tek 56.173 kupaca, odnosno skoro 15.000 manje nego u 2016.

Je li ovo korak u pravom smjeru za Ford najbrže će otkriti tržište. SUV-ovi su uistinu popularniji nego ikad, no i cijena goriva je iz dana u dan sve veća, pa se sentiment kupaca lako okrene prema pristupačnijim i štedljivijim limuzinama i karavanima."

Razmišljam o tome je li to doista kraj klase koju je PSA ispravno predvidjela ukidanjem konvencionalnog C5 ili se naprosto radi o najobičnijem nesnalaženju s konkurencijom koja šije sve u 16 (Passat i Mazda 6).
 

Milosh

Test
Ja ne vjerujem da je kraj klase, i vjerujem da će trenutni Mondeo MK5 imati bolju prodaju od MK4.

Btw, evo u komšiluku mi parkiran srebrni Volvo S90 T8. Wow!!
 

diegos

Well-known member
Viđam ih i ja dosta cesto i stvarno su wow... Ali kad se sjetim da ta mrcina ima samo 4 cilindra pod haubom onda me prođe volja :D
Nadam se da se nece ugasit klasa karavana i limuzina, meni su daleko zanimljiviji od SUV-ova koji ih pokusavaju nadomjestiti
 

Cutac

Prèkaroš
Ja ne vjerujem da je kraj klase
Btw, evo u komšiluku mi parkiran srebrni Volvo S90 T8. Wow!!
S90 i Mondeo nisu ista klasa.

Ne bi me čudilo da "slabije" limuzine umru, a "prave" da i dalje ostanu.

Mondeo se nikako ne može usporediti sa S90, serijom 5, itd. Mondeo se po ničemu ne ističe, dok ove, malo veće limuzine, da i to jako dobro.

Ali kad se sjetim da ta mrcina ima samo 4 cilindra pod haubom onda me prođe volja
Slažem se, 4 cilindra sa više konja je slabije od V8 sa manje konja :D
 
Na vrh