THP je teško prodati?

cici1810

New member
Može savjet?
Prije par godina (2015) kupili Citroen DS4 nabrijani model THP SPort chic, 1.6 benzinac s 200 ks. Full oprema, koža, grijana sjedala, 2 memorije vozačkog sjedala što je super praktično kad ga voze dvje vozača... Imao je 53.000 km, sada je na oko 97.000, mi smo radili oko 15 tkm godišnje. U planu je bilo prodati ga kad se muž izguštira jer ga je auto osvojio još kad je izašao.

Ove jeseni uletjela je prilika pa smo uzeli Passata karavana i stavili DS-a u prodaju. No, skoro da uopće nema upita. Ima li neko ideju na koji način bi to došlo do zainteresiranih? Cijena je stavljena na 88.000 kn (novi je bio oko 250.000 kn). No spremni smo i još ponešto spustiti. Kod nas je bio garažiran. Auto je mažen i pažen i u stvarno dobrom stanju.
 

pokra89

Well-known member
Prodat Citroëna je teško. Prodat Citroëna benzinca je teže. Prodat Citroëna, benzinca, sa 1.6 THP motorom je najteže.

Kad svemu tome dodaš da se za 8 godina starog malog Citroëna traži gotovo 12.000 eur, dobiješ to što imaš.
Sretno!
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Prodat Citroëna je teško. Prodat Citroëna benzinca je teže. Prodat Citroëna, benzinca, sa 1.6 THP motorom je najteže.
Jako dobro rečeno i jako istinito, nažalost!

Ja mogu to potvrditi, imao sam C5 sa tim motorom (2012, 100k km), i vidio sam koliko ljudi traže takve motore i kako reaguju na njih. Prodao sam ga za 5-6 dana, ali samo tako što sam ga dao debelo ispod cijene.

Evo poređenja cijena u trenutku prodaje mog C5 (pišem realne cijene za istu opremu):

Cijena dizela 1.6 HDi: oko 16 000 KM
Cijena mog 1.6 THP: 13000 KM
Ja ga prodao za 11200 KM (sa setom ljetnih točkova koji sam vrijedi 800 KM)

Moj C5 je nov koštao 52 ili 54 hiljade KM.


Ako se desi da neko traži taj auto sa benz. motorom: ako se razumije, bježi od tog motora. Ako se ne razumije, raspita se kod majstora i tu sva priča pada u vodu.
 

Dalibor

Dado Tornado
Može savjet?
takvi auti se prodaju kao novi, i kad su stari 20 godina, kada ih cigići kupuju za 10.000 kn.
u međuvremenima najlakše je ponuditi ga citroen distributeru ili gdje ste ga novog kupili, kao zamjena staro za novo, tj. pod račun za novi auto date taj ds4. onda postoji prostor i za malo pregovaranja, a procjena ds4 neće biti ništa nepoštenija nego preko oglasa.
sad kada ste kupili passata, i ne treba vam drugi novi citroen, možete potražiti ponudu auto kuće, koja vjerojatno neće biti kao u slučaju trampe.

Prodat Citroëna, benzinca, sa 1.6 THP motorom je najteže.
tako je sa svim jačim benzincima, i nije vezano za marku.
pratim audije a5 coupe, benzince sa oko 180 ks, i iako imaju manje kilometara od dizelaša, očuvaniji su i često bolje opremljeni, cijena je niža za cca 20 % od dizela istog godišta sa više km
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda je na kontinentu drugačije, ali tu je i kupovina auta sezonalna... ovo je dio godine sa najslabijih cash-flowom. Ako imate vremena, možda bi te lakše našli kupca kroz par mjeseci...

No dobro, to sa strane... kolege su već spomenule, motor je kakav je, osam godina star i sigurno postoji doza straha kod kupovine rabljenog vozila s njime.
Visoka oprema je super, ali kod kupoprodaje rabljenih nema preveliku ulogu.
Više ima recimo boja koja je dosta hmmm specifična, ako gledam pravi oglas na njuški.

Sa svim tim uzetim u obzir, smatram da je cijene debelo previsoka.
Pazi, za 2.0 HDI model, koji je na rabljenom tržištu neusporedivo privlačniji motor, pitaju 10.000kn manje. Tih 20tak tkm više neće napraviti nikakvu razliku, ja bi svakako rađe na njega išao.

Ja bih benzinca razmotrio kada bi bilo obrnuto, da je THP motor jeftiniji od HDia tih 10.000kn. Ili barem 1000€.
Vani su DS4orke do 100tkm oko 9000€... dodaj uvoz 1000-1500€ i opet je značajno niža cijena.

Znam da je velika razlika, ali osobno nebih dao više od 70.000kn za vaš DS4 THP. Siguran sam da bi za tu cijenu bilo barem nekoliko poziva, ako ništa drugo.
 

dekiiii

Member
A jeste društvo?...:wtf: Umjesto da pozdravite i zaželite srdačnu dobrodošlicu novo pridošloj KOLEGICI (iako za to ima podforum, ali na to ćemo zažmiriti jer su pripadnice LJEPŠEG spola na ovakvim MUŠKIM mjestima rijetke i sve rjeđe:(), Vi odmah navalili s problemima - to buš teško prodala, cigići, ...:doh: :gaah: Pa, draga cici1810, dobrodošla u društvo ljubitelja Citroena. :prijatelj: Iako se nešto priča da se nećeš dugo zadržati, ja vjerujem da će na kraju razum prevladati i nećeš se jeftino prodati.:palac-gore:
 

dekiiii

Member
Draga cici1810, skini 18000 km. i postat će Cutacev :vidiga:
A okviri za rabljeni...
Tako 140-180 konja, ispod 80-ak tisuća kilometara, D segment, automatik(poželjno), barem LED svjetla(poželjno xenon ili pametni/aktivni LED), grijanje sjedala i cijene do 18 tisuća eura.
Ako uzimam, najbitnije mi je da vidim razliku. Da ima više snage nego c4, da ima bar nekakvu "pravu" opremu(napredniji farovi, grijanje sjedala) i da je tih na 130-140.
:rolleyes: LOL :rolleyes: LOL......:hmmm: :hmmm: :hmmm:
 

Cutac

Prèkaroš
E da, jedan uvijet je da nije Citroen noviji od 2008. :D:D

Bilo bi čudo da ima kožna sjedala iz prve generacije C5. Danas sam ih gledao i pipao i prekrasna su :wub:
Ništa nije bolje od prave, debele kože. Ne ovaj današnji skaj i eko koža. Negdje sam našao Mečka CLA ili tako neka skupa, kožni sicevi i počeli se derati jer je loša kvaliteta skaja. Onda bolje niti ne stavljati kožu ako se ne stavi visoka kvaliteta.

U Tominom C5 su sjedala stvarno lijepa za vidjeti, izgledaju bolje nego većina novih sjedala u današnjim autima.
 

markan1000

Well-known member
Ako je to taj oglas, po meni je minus i što se prodaje preko neke no-name kuće. moja percepcija tih kuća ("prašinara") je da u globalu prodaju uvozne aute tko zna kakvog porijekla.
Recimo da bi meni oglas takve kuće eventualno privukao pažnju, svakako bih naveo da se radi o autu kupljenom u HR, navesti gdje, reći da se može napraviti pregled kilometraže + navesti koliko je auto plaćen!
Pogotovo je rpiše da je registriran d0 11/2019, a na njemu su reklamne tablice od auto-kuće...
 

cici1810

New member
Hvala na dobrodošlici.
Dobro ste ga identificirali. Napravili smo par pretraga na mobile.de u 11. mj i onda sam našla samo neke oglase od 12-13 tis eura. Pa smo mi krenuli tako. Rekli, imamo vremena, pričekat ćemo. Ali prolaze mjeseci pa ništa. Strah me previše spustili da ne preplašim kupce s preniskom cijenom i da ne pomisle "k je tak jeftin, mora biti da nekaj ne šštima s njim".

Stavljen je na Njuškalo krajem 11/2018, pa smo čekali. Bio je tamo 2 mjeseca. Ali kako sam imala samo jedan upit za zamjenu, i baš nikakav upit za pogledati auto, shvatili smo da je cijena previsoka, pa smo spustili na 90, pa na 88. Danas sam spustila na 81 uz info da cijena nije fiksna.

Nije da mi igra neku ulogu malo više ili manje, ali auto mi ne treba, a stoji. Registrirali smo ga jer je registriranog lakše prodati, a i par puta sam ga u tih par mjeseci ja koristila. Stavili smo ga u auto-kuću koja je kod nas malo jača i ima OK reputaciju, jer na pojedinačni oglas na Njuški nitko nije reagirao. Ovako si mislim, možda nekome kad dođe pogledati aute, Micek zapne za oko (imam tendenciju imenovati svoje aute i poneke stvari). :grin:

Uglavnom čekam daljnji rasplet događaja.
 
Na vrh