Svatko ima svoj način vožnje :)))

ExOduS442xb

Racing
Deda je u pravu, samo bih htio nadodat da ljudi promjene svoje misljenje tek kada im se nesto dogodi. Nazalost, nekad je to prekasno. Osobno sam samo jedanput završio pored ceste, i od tada samo jurcat na cestama koje 105% poznaješ.
 

RI-C3

New member
Vrlo često mi se desi da vozači po nizbrdici nabijaju gas i prelete me i onda na semaforu koče ko manijaci,to je vrlo čest slučaj i na kraju smo zajedno za semaforu a netom me je pretekao jureći 70-80 kmh pa gradu.
Mnogo ljudi uopće ne prati promet unapred nego samo gledaju vozilo ispred sebe.Babe od 50 godina naviše su poseban slučaj,grozne su za vozit.
A i općenito gledajući malo tko gleda promet unapred i svi voze užurbano i nervozno,bar koliko ja primjećujem ovdje u RI.

Mnogo ljudi (žena pogotovo ) prvo upali svjetla pa onda auto.
Dosta vozača (posebno babe od 50 g naviše) nemaju pojma što je to kočenje motorom.
Isto tako mnogo ljudi parkirava na visoki tratuar bez problema.
Ljudi (posebno žene ali i muški) uopće ne provjeravaju tekućine.
I mnogo još drugih stvari što svaki dan primjećujem.
Po nekoj mojoj procjeni mislim da mali broj vozača općenito pazi na auto tj na vitalne djelove auta.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Babe od 50 godina naviše su poseban slučaj,grozne su za vozit.
Generalizacija nikad ne vodi nigdje, ali ono s čime se redovno susrećem je da većina žena vozača nije u stanju držati se sredine svoje trake. Uglavnom se voze po lijevom rubu trake, a nerijetko i po desnom. Na sredini su samo prilikom vrludanja u zavojima i slično.
Prekojučer na AC situacija: ženska u lijevom zavoju reodvito prelazi u lijevu traku, a u desnom debelo gazi po zaustavnoj. :D

Druga stvar. Mrtvi kut i žene vozači. Prošle godine čak tri puta sam izbjegao napucavanje u mrtvom kutu kočenjem. U oba tri slučaja žene. I uvijek isiti scenarij: pogled u retrovizor, ne vidi nikog i prestrojava se... Okret glave nepotreban. :)

Treća stvar. Iznenadili bi se koliko ljudi misli da posoji stupnjevanje između znaka STOP i trokuta. Gomila njih smatra kako onaj koji ima trokut ima prednost nad onim koji ima znak STOP: :D Postoji jedno + raskrižje s glavnom i dvije sporedne. Na jednoj strani su zabili znak STOP, a s druge trokut. Pogađate, "drajveri" s trokutom redovito ulijeću pred ove sa znakom STOP. :)
Pravilo desne strane tu njima ne vrijedi.

Èetvrta stvar. Kočenje 100-150 m prije semafora. Makni nogu s gasa i nježno stisni pedalu kočnice 20 metara prije zaustavljanja.
 

RI-C3

New member
slažem se s ovim što je rekao bijelivuk,potpuno isto i ovdje,ma nemaju pojma o mrtvom kutu i okretanju glave.
I mnoge žene parkiraju na mjesto za invalide jer ima više mjesta za parking.
Ima i pametnih ljudi koji širom otvore vrata svoga auta u uskoj dvosmjernoj ulici,to je jako čest slučaj.Ja se nekada stvarno nemogu načuditi ljudskoj gluposti,ružno zvuči ,ali je tako.
 
Na vrh