Svatko ima svoj način vožnje :)))

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ma neda mi se raspravljat al sve je to isto
Nekom je auto samo za gušt, nekome za preći put od A do B, nekome kombinirano. Uglavnom, nije isto. Lađe poput Xantie su za preći put od A do B. Udobna je, ali nije zabavna. :)

Auto je auto, kupljen je da služi a ne da se njemu služi.
To stoji. Nitko nije tvrdio suprotno.

I neko mi je popalio kosilicu prošlu noć iz dvorišta.
Nema ti druge nego ujutro provjeri čija je njiva nakon duljeg vremena svježe pokošena. :)
 

gox

New member
Molim sa što manje OT da ostanemo što bliži temi :)

Nekome je auto samo prijevozno sredstvo, a nekome je puuuno više od toga, tako da to je subjektivno, kao i ukus(i). :)

@ciki super post, to je cilj ove teme ! ;)
 

RI-C3

New member
Nisu mi jasni ljudi koji apsolutno ne brinu o svom autu.
Prvi primjer je moj brat koji ima citroen xsaru.

Vjerujete vi da on auto ima već bar 6,7 godina i nikada nije promjenio filter zraka.Gume vjerujem da je napuho 2 puta u toliko godina.

Jedino što mijenja je ulje i to svake skoro 2 godine.Auto mu je sav izudaran sa svih strana ,ali nekim čudom auto još vozi,ima oko 180 000 km.
Kažem mu uvijek imaš više sreće nego pameti s tim autom jer te vjerno služi unatoč tvom zanemarivanju.


Dođite živjet u Rijeku pa će te vidjet što znači ručna kočnica ,tu je parking nezasmisliv bez ručne:)a ima i mnogo jakih uzbrdica gdje je nemoguće krenuti bez ručne,odnosno može se krenuti ,ali nema smisla bezveze forsirati auto i kvačilo.

Meni je na c3 sic uvijek do kraja je imam blizu 190cm pa mi tako najviše paše.
Ja pak volim laganu vožnju i okretaji mi gotovo nikad nisu preko 3 000 ,ali i nemam takv motor za velike okretaje.1.4,75 ks.
Pušenje ,jedenje u autu ne dozvoljavam nikome.Perem ga 2,3 puta mjesečno.

I ja isto kad okrenem ključ čekam da napravi ono bzzz pa onda tek upalim auto.

Nevolim autoceste jer su užasno dosadne ,puno više volim zavoje,primjer magistralu od Rijeke do Zadra,milina za voziti.

Ulje i vodu gledam svaka 2,3 tjedna i meni su uvjek na maksimumu.
Uglavnom dosta pazim na auto pa se nadam da će i on mene služiti.
 

gox

New member
Tako treba, ni ja ne razumijem ljude koje ne brinu o autu, ako ne iz gušta ili ljubavi prema njemu, onda barem radi vlastite (tuđe) sigurnosti :whistling:
 

RI-C3

New member
Brinem se o autu jer kao prvo nemam para na bacanje da već sutra mogu kupiti novi auto,to je prvo zašto pazim na auto.

Isto tako mislim ako paziš na auto ,redovito ga servisiraš i ne forsiraš itd vjerujem da su veće šanse da ti auto potraje.

A i treća stvar lijepše je kad auto izgleda kao novi nego kad je primjerice ogreban ili ima udubine posvuda.

U Rijeci ima milijun šahti i ležećih policajaca što je pogubno za amortizere pa tako i ja stalno koliko god mogu zaobilazim ta sranja.
 

1587 VTS

New member
Nisu mi jasni ljudi koji apsolutno ne brinu o svom autu.
Prvi primjer je moj brat koji ima citroen xsaru.

Vjerujete vi da on auto ima već bar 6,7 godina i nikada nije promjenio filter zraka.Gume vjerujem da je napuho 2 puta u toliko godina.

Jedino što mijenja je ulje i to svake skoro 2 godine.Auto mu je sav izudaran sa svih strana ,ali nekim čudom auto još vozi,ima oko 180 000 km.
Kažem mu uvijek imaš više sreće nego pameti s tim autom jer te vjerno služi unatoč tvom zanemarivanju.
Jel onda jos dvojis u pouzdanost Citroena? :cool:
 

RI-C3

New member
Pouzdan 100%:),zaista kad pogledam onoga jadnog ispaćenog auta što mi brat rastura maksimalno i auto još uvijek vozi,onda pomislim da će ovaj moj trajat bar 200 000 bez problema jer se ohoho više brinem nego buraz.

Gledam na videu c2 ide i 215 kmh,bome fina brzina.Ja svog nikad nisam preko 130 kmh,penzijoner:)
 

1587 VTS

New member
Gledam na videu c2 ide i 215 kmh,bome fina brzina.Ja svog nikad nisam preko 130 kmh,penzijoner:)
Taj je vjerojatno remapiran ili je rađena neka kemija s prijenosima. Moj za sad ide najvise 207 km/h, ne moze brze jer tuce u blokadu, al moze to ulovit i uzbrdo bez problema, ne treba mu ljuta nizbrdica za ulovit maksimalu kao vecini auta :)
 

zujo

New member
Lijepi pozdrav svima.

Već neko vrijeme lutam po ovom forumu i pronašao sam zbilja zanimljivog štiva te vas moram pohvalit. Nisam se dosad uključivao jer nisam imao ništa pametno za reć pa nisam htio samo zauzimat prostor, no danas sam se odlučio registrirat i nešto vas priupitat. Vidim da tema nije aktualna već neko vrijeme, no nadam se da vam ne smeta što ću je malo nadopunit. Inače, vozim Xsaru 1.4i, `98. god.

Sastavni dio vožnje je i usporavanje i zaustavljanje. Koji je vaš način? Osobno prilikom usporavanja i zaustavljanja volim kočnicama pomoći ubacivanjem u nižu brzinu. Ima li još tko tu naviku? Da li se time više opterećuju kvačilo i mjenjač nego što se šparaju kočnice? meni se to čini humanije za auto nego samo stisnut kvačilo i cijelu težinu auta prebaciti na kočnice.
 

jura

New member
nema veze sa humanošću ali ima velike sa sigurnošću. Ja vozim na isti način, s tim da volim gledati par auta unaprijed, pa kad vidim da se koći, ja već spreman...
 

ExOduS442xb

Racing
ništa se ne opterecuje, bolje je, pomazes kočnicama tj. manje ih opterećujes a i auto je stabilniji nego npr. zaletit se i kocit sa stisnutim kvacilom, tad se auto jedva kontrolira
 

jura

New member
Ej, kočenje sa stisnutim kvačilom je tek rizik. Zamisli da si na snijegom i ledom prekrivenoj cesti, držiš tempo od cca 50 km/h i moraš se naglo zaustavit. Stisneš kvačilo i nagaziš na kočnicu, u tom trenutku, ako nemaš ABS kotači se zablokiraju i umjesto da staneš ti nastavljaš klizati bez imalo kontrole. Alternativa je da voziš u trećoj, i lijevu nogu zacementiraš na mjestu na kojem je držiš kad voziš. Pustiš has i stisneš kočnicu. Auto će se i tada vjerovatno malo zanijeti ali doziranjem kočenja to se vrlo lako ispravlja jer puno je teže zablokirati kotače na taj način. U svakom slučaju sigurnije je koristiti kočenje motorom i kombinaciji sa kočnicama. Ako imaš Abs vjerovatno ti se takav scenario neće desiti, ali šta ako Abs vrisne baš u tom trenutku?
 

deda

New member
ništa se ne opterecuje, bolje je, pomazes kočnicama tj. manje ih opterećujes a i auto je stabilniji nego npr. zaletit se i kocit sa stisnutim kvacilom, tad se auto jedva kontrolira
To možeš jedino ako voziš žabu ili gsa.Mislim na, kočiti sa stisnutim kvaćilom.
 

Marko

Well-known member
nema veze sa humanošću ali ima velike sa sigurnošću. Ja vozim na isti način, s tim da volim gledati par auta unaprijed, pa kad vidim da se koći, ja već spreman...
To štima, posebice po snijegu... Ali vrag je kad malo jače dojdem gdje treba početi kočiti s motorom i šaltam iz više u nižu umjesto da usporava on popizdi! :) Limenka na četiri kotača, zato sam del gore ate powerdisc...

Sad je zimsko vrijeme, moj STIL VOŽNJE: defenzivan s primjesama agresivnosti
 

Damaj

Active member
Otkako sam na starom C4 promijenio 3 para diskova dok nisam utvrdio pravi kvar naučio sam maksimalno motorno kočiti, da bih što je moguće manje koristio kočnice i tako očuvao diskove. Da netko ne bi pomislio, kočim ja kočnicama, ali npr. sada već iz daleka prije skretanja kočim motorno i tek pred kraj po potrebi lagano stisnem kočnicu. Uz to naučio sam održavati veći razmak sa vozilom ispred sebe, vjerujte puno manje kočenja, odnosno u većini slučajeva kočim motorno. Treba i pratiti promet i dalje od prvog vozila ispred sebe, tu se isto tako štede kočnice, a i gorivo.
 

zujo

New member
Nažalost sam se imao prilike voziti sa svakakvim vozačima i čuti svakakve bistre komentare pa sam ovdje potražio glas razuma.

Cesta je danas katastrofa, užasno skliska i stvarno ne mogu vjerovat što neki ljudi izvode na cesti. Skoro me danas pokupio fiat uno. Išao je iz suprotnog smjera kroz njegov desni spori i oštri zavoj (inače tuda idem u 3. brzini uz lagani gas, a po ovakvom vremenu ni 2. ne škodi), i na izlasku iz zavoja dok je auto još nagnut i dok na njega djeluju bočne sile izgleda nagazio po gasu, proklizao i krenuo ravno na mene koji sam baš tad naletio. :surprised:

Nemam ABS, a po takvoj cesti nema naglog kočenja. Srećom se tip nekako isčupao i fulao me za milimetar. Nije bila neka brzina ali dovoljno da mi unakazi blatobran ili razbije lampu.
 

jura

New member
Eto, jučer vračajući se s posla naišao sam na 5 prometnih nesreća a sve zahvaljujući skliskoj cesti i neiskustvu. Napominjem, neiskustvu, jer koliko sam god vidio, oko svih tih autiju stajali su mladoliki ljudi. Promet nije igra, ne pazeći vozač u opasnost dovodi i druge, ne samo sebe. Dovoljno je što je led, ne treba još dodatno riskirati agresivnom vožnjom.
 

zujo

New member
Osobno mislim da se mladima previše prašta na temelju neiskustva. Samo da napišem da sam i ja mladi vozač i da po zakonu još skoro godinu dana ne smijem vozit auto jači od 100 ks (ili tu negde). Ali ne možeš onda kad se nađeš u nekoj novoj situaciji ić na silu, nego polako ispitat situaciju. Priznajem i sam sam imao škakljivih situacija i otklizavanja (npr. spust po nizbrdici po cesti na kojoj nije čišćen snijeg), ali i tada su to bile kontrolirano niske brzine tako da nije bilo opasnosti za veće oštećenje auta ili ne daj bože kakve ozljede.

Danas imamo prečesto situaciju da mama i tata kupe svom sineku auto čim navrši 18, čim dobije 2 iz engleskog i sl., i onda momak odmah po gasu jer zna da kad skrši taj auto, dobit će još noviji model.

Meni je uvijek u podsvjesti misao čime ću sutra na posao ako skršim auto, i kako platit popravak ili novi auto, a o ozljedama ne volim ni mislit. Naravno, nisam ni ja svetac, svi imamo svoje vesele trenutke uz malo više okretaja, ali sve ima svoje mjesto, vrijeme i uvjete za vožnju, i opet uz veliku dozu opreza i u određenoj mjeri. Jer što ti vrijede ABS, ESP i ne znam kakva sve pomagala postoje kad ima specijalaca koji će u zavoj od 90° uć sa stotkom.
 

deda

New member
Nije problem kaj netko juri,problem nastaje kada se preserava i misli da je Sebastian,a nije ni probao što znači kada poćinješ gubiti kontrolu.Ustalom i pravi istrenirani trkači se zajebu pa se razbiju, a gdje nećeš ti koji pojma nemaš kako se vozi u kritičnim situacijama,bez treninga ništa,samo kaj treniraju razbijajući se okolo.
 
Na vrh