Slike što vas čeka ako se pokvari kiler ventilacije

gobavac

New member
1.400 - 1.600kn u servisu... ali problem je šta sad više ne dimi a nema ni lokvica od vlage kao dokaza puknutog hladnjaka. sad vozim i nadam se najboljem ...
 

gobavac

New member
amo doktori Citroena - jel ovi simptomi mogu upućivat na kakav drugi kvar osim malog kilera???:confused:

p.s. pitan jer san se mislija zaletit negdi na snig a ne mogu ić sa strahon da izgubin grijanje???
 

fullcool

New member
amo doktori Citroena - jel ovi simptomi mogu upućivat na kakav drugi kvar osim malog kilera???:confused:

p.s. pitan jer san se mislija zaletit negdi na snig a ne mogu ić sa strahon da izgubin grijanje???
nije problem što ćeš izgubiti grijanje nego u tome što ćeš izgubiti hlađenje, motora naravno.
dok ima dovoljno vode u sistemu motor se hladi i voda nikad ne dođe do točke ključanja jer stalno kruži pa se toplina na hladnjaku odvodi van. kad ostane mala količina vode prestaje kružiti, jer vodena pumpa ne može tjerati zrak, tad se preostala količina vode u motoru pregrije pa pretvori u paru pa para stvori povišeni tlak i mora negdje izaći.
curenje nije veliki problem dok god možeš održavati količinu vode u sistemu da je uvijek ima u posudi, kad prestane grijanje zbog manjka vode treba odmah stati jer će se vrlo brzo pregrijati motor, sačekati da se motor ohladi i nadoliti vodu u sistem.
ovoakve situacije nikako nisu dobre za motor, zato dobro pazi da stalno ima vode dovoljno, dok ne zamijeniš neispravan dio.
 

Konrad

New member
a sta da ti kazem ako ti grijac curi, nemoj stavljat one gluposti za brtvljenje hladnjaka

a mozes i ovako...

skini kuciste ventilacije, izvadi grijac i vidi jel curi...

ili pokusaj djelomicno rastaviti desni dio kucista ventilacije da odmaknes desni dio kucista pa ces vidjet jel mokro unutra ili nije...

ali ako se tebi odjednom zdimilo iz ventilacije i poslje toga vise ne, nije mi bas jasan slucaj...
 

gobavac

New member
a nije ni meni...:confused:

sve me više vuče teorija da je osta bez rashladne tekućine jer kad san pogleda bila je je u razini minimuma. Sad se nadam da nemar neće bit kažnjen u obliku nekog jačeg kvara:stovanje::stovanje::stovanje:
 

gobavac

New member
evo rezime cijele situacije, pa molim mudrije da me savjetuju ...
simptomi: kada upalim grijanje u kabini se čuje miris antifriza, prednje staklo se zamagli te zadimi. nema nikakvih lokvica ispod pretinca za stvari do suvozačeva mista, ni ispod volana ni ispod auta. auto već sedmicu dana ima istu tekućinu antifriza u sebi.
da li su to simptomi da treba prominiti mali kiler? u servisu su me savjetovali da to učinim (600tinjak kn dio + 1200kn za ruke cca. 6 sati posla) - da li je to realna cijena?
čitao sam na forumu da su slični problemi "pokrpani" ulijevanjem sredstava za "krpanje hladnjaka", međutim pola njih ima pozitivna a druga polovica negativna iskustva, tako da se ne mogu odlučiti.
molim za savjet, a za uzvrat ću prestat sa ovom temom i nastaviti sa nekim (ne daj Bože) drugim kvarom...
 

Lakii

Well-known member
Jel bucan taj antifriz?

Cuj, ako ti smrdi i magli ti sajbu, znaci da pusta. a i sajba bi ti trebala biti podosta masna iznutra, neznam kako uopce vozis u smjeru sunca, sad kad je nisko.
Ako ti nije mokro na podu znaci da ne pusta jako. Ali definitivno pusta cim ti smrdi!

Tvoj je auto, sam odluci dali ti se isplati popravljati. Ako zelis auto voziti jos par godina, definitivno mjenjaj kiler! jer te tekucine i prahovi za brtvljenje su privremena rjesenja a mogu u iznimnim slucajevima izazvati jos vise stete ako ti pocepe prolaze rashladne tekucine.

ako se bas odlucis za kuhler-dicht preparate :D nemoj kupovati one iz peveca i kauflanda. Uzmi od Wurth-a ili ako koji mehanicar od povjerenja nudi nesto bolje.

A jeli realna cijena? Hm, po pricama znam da je to nekim mehanicarima najmrskiji posao raditi i onda nabijaju cijene. Ali ovih 1800, hm, evo autoru teme su izbili 1600, nije velika razlika!
 

Konrad

New member
vidim, pitat ću nekoga tko se razumi prije nego me oderu u servisu ...

iman xsaru 1.4 2003 god. vozin je i počne mi se dimit iz ventilatora iznad radija i onih za grijanje stakala. :eek:
oden na pumpu i vidin da mi je razina antifriza minimalna, ulijen antifriz i pravin se zadovoljan a znan da problem nisam riješija.
PITANJA: da li je moguće da je to stvarno bilo to (nedostatak antifriza)?
da li je to mali kiler otiša?

ako je, koliko će me koštat servis u ovlaštenom servisu a koliko u fušu?


vjećno zbunjen, vjećno zahvalan
1.400 - 1.600kn u servisu... ali problem je šta sad više ne dimi a nema ni lokvica od vlage kao dokaza puknutog hladnjaka. sad vozim i nadam se najboljem ...
evo rezime cijele situacije, pa molim mudrije da me savjetuju ...
simptomi: kada upalim grijanje u kabini se čuje miris antifriza, prednje staklo se zamagli te zadimi. nema nikakvih lokvica ispod pretinca za stvari do suvozačeva mista, ni ispod volana ni ispod auta. auto već sedmicu dana ima istu tekućinu antifriza u sebi.
da li su to simptomi da treba prominiti mali kiler? u servisu su me savjetovali da to učinim (600tinjak kn dio + 1200kn za ruke cca. 6 sati posla) - da li je to realna cijena?
čitao sam na forumu da su slični problemi "pokrpani" ulijevanjem sredstava za "krpanje hladnjaka", međutim pola njih ima pozitivna a druga polovica negativna iskustva, tako da se ne mogu odlučiti.
molim za savjet, a za uzvrat ću prestat sa ovom temom i nastaviti sa nekim (ne daj Bože) drugim kvarom...
zbunjujuci su ti postovi, prvo ti se zdimilo jednom i vise se nije ponovilo, sad ti se magle stakla...zamijeni grijac kabine i vozi dalje
 

gobavac

New member
zbunjujuci su ti postovi, prvo ti se zdimilo jednom i vise se nije ponovilo, sad ti se magle stakla...zamijeni grijac kabine i vozi dalje
...nisu mi zbunjujući postovi nego kvarovi... takvim redom su išli, prvo dim, pa miris antifriza, pa zamagljena stakla... sad sve skupa (nisam mehaničar pa ne mogu odmah povezati sve što se događa)... trebale su mi informacije, sad ih imam. zanima me samo koliko se kreće cijena popravka u nekog privatnika jer za servis znam.

ima smisla. mislim da ću ipak zaminit pa sam miran. hvala na odgovoru
 

Aspar

New member
i ja sam morao pre par dana da izvrsim ovu operaciju :(
Zahvaljujuci ovom detaljnom opisu i slikama,operacija uspesno odradjena a pacijent (xsara)ponovo greje. :cool:
 

007

New member
Evo i meni otišo kiler ventilacije/grijanja. Kako sam u Francuskoj i ne poznajem nikoga, to nemam nekog neovlaštenog meštra kome bih povjerio Xsaru na operaciju. Ovlašteni veli 350€ (ruke + dio) a provjerio sam u Splitu s Ivančićem i to je ta cijena. Jbg...
 

perojug2

Member
Svaka čast dečkims na preciznom i opširno opisu posla . Samo dali netko zna koliko su otprilike cijene izmjene malog hladnjaka kod majstora :thinking: i cijena istog. Hvala . E da još nešto meni je toliko curio da sam ga jednostavno morao prebrikat te dali to ima neke veze sa klimom jer mi je počela nekako šuštit svježe napunjena mislim 930 g plina hvala ilp:hmmm::eek:
 

Automatic

Well-known member
Taj posao sam radio za 800 kuna i mislim da nebi smio bit skuplji.To šuštanje što ti se čini je normalno ako šušti dok ugasiš auto nakon što je klima bila uključena.To što si prebrikao kiler grijanja nema veze sa hlađenjem ,jer u njemu je uvijek vruća voda(onolika kolika je u motoru) ,a odvaja strujanje zraka samo klapnom (znači kad hočeš da bu toplo, zrak ide kroz taj kiler grijanja) a klapna zatvori drugi prolaz.Kad hočešda hladi ,klapna zatvori taj prolaz i automatski otvara drugi prolaz koji ne ide preko kilera za grijanje.Inače zrak ide uvijek preko malog kilera klime (ili isparivača,kako ga neki zovu ),zato i kad ugasite klimu osjeti se onaj miris vlage neko vrijeme pošto dolazi do povečanja kondenzata u razlici temperature vanjskog zraka i tem. tok kilera u armaturi vozila.
 

the ja

New member
samo cu reci svaka cast ljudi

ja se slomio trazeci po netu...ono engleski forumi itd itd....a ovdje svi simptomi navedeni....

nedavno i kod mene isti problem....smrdi fuj....magli uzas...juce bas odvrnuo na max i grijanje i puhanje....napravio pustinjsku oluju u autu...ja mislio zapalio se auto :) masna sajba stakla...predjem krpom bijelom preko kao da sam obrisao sa vanjske strane staklo koliko je krpa prljava....neki dan sam dosuo permant jer je bio na min i to sasvim slucajno pogledah jer nisam nikada imao problem sa manjkom vode u sistemu....nisam primjetio da mi je mokar patos....posto sam kao i pojedine kolege sa foruma sam svoj majstor (silom prilika ekonomista naucio sve oko mehanike obzirom da mi je prehotno vozilo bila lancia delta integrale) jako puno ce mi pomoci ova detaljna instrukcija samo slike se vise ne vide....:shock::shock::shock::shock::shock: postoji li ikakva sansa da su vidljive slike ponovo????? ja mislim da imam isti problem kao i ostale kolege....svi su simptomi isti....smrad...dim...magla...masna stakla...falilo vode....eto samo sto mi nije mokro nista....barem ja nisam osjetio...gdje to inace bude onako akumulirano...mislim to curenje i lokve???
 
Na vrh