Skuteri, motocikli, motori i ostala vozila na dva kotača

szahtila

Well-known member
22.06.2017., mjesec dana prije rođenja mog sina vračajući se s te iste Plominke točnije penjajući se od rotora Vozilići prema Labinu
Tu je i on poginuo, na ravnini prije restorana Ferali, izletio je desno nakon preticanja auta. Ako prolaziš taj dio, cvijeće je otprilike na sredini ravnine
 

Phantom

Drajver
ljudi hvala na odgovorima, i na budjenju teme 🙂,iskreno ja imam kolege koji nisu mulci da divljaju na cesti, sve su to iskusni motoristi sa prilicno staza,kada idu gas onda grobnik in profi oprema, privlaci me recimo ta sloboda ali opet kazem ne divljanje jer za to postoji playstation, mislim da poslije polaganja kupim 650 prije nego 1000 ...jer razlika je poprilicna...
nesto ovako mozda
 

Cutac

Prèkaroš
Budući da ja sebi gledam motor, favoriti su mi FZ6 i Hornet 600, plus Bandit 650, ako mi ne bi bio prevelik.
Eto, možda su ti to ok prijedlozi.
 

Phantom

Drajver
A ti imas vec polozeno? Yamahicu FZ6 ima jedan frend, odlicno se vozi, a u krivinama bas pluta
..hornet 600 je pre##ben i nebi ga se branio...ali iskreno i dalje me kawasaki najvise drzi 🙂, ljubav na prvi pogled
 

Cutac

Prèkaroš
Jedino što FZ6 ima pun ****c konja, a visoko se vrti, recept za omotat se oko bandere.

Ja bih motor prvenstveno radi zvuka i slobode kretanja, tak da mi se FZ6 ne sviđa po karakteru, nego po izgledu i cijeni.
 

liberty

Well-known member
ma fz6 e fluidan, vrti se koliko ga vrtiš, možeš i nemoraš
fluidan i miran, voziš ga kako želiš
pogodniji za početnika od nekog V2 ili jednocilindraša
za početnika je bolje da je sic niži nego viši i da je motor u dijelu ispod sjedala vozača uži

ova gore "ninja" je vjerovatno provjereni kawasakijev redni 2-cilindraš - pouzdan, dobar za početnika, dovoljan....ok fz6 je za njega raketa, ali bitno je trajati na 2 kotača, svako vozi po svom guštu....s fz6 čovjek neće pogrešiti, ali iskreno ono što vidim po sliakama malo ih je u originalnom stanju, svakako birati model poslije redizajna nema TPS problema, satovi su ljepši i pregldeniji, prednji blatobran ljepši, navodno sic nešto udobniji (ja ne bi rekao) itd., stražnja vilica aluminijska....ubibože ružni retrovizori za taj tip motora

na fz6 (ako netko želi) su zamjenski auspusi komplicirani za instalirati itd.....mogao bi o motociklima u nedogled

fz6 ima ok ovjes iako ima naprijed klasičnu vilicu, hornet 600 je nakon nekog vremena imao napridej upside-down vilicu itd...


početniku je teško probati motor, jer ga do tada moždanije uopće vozio, postoji veći rizik nego probati auto da će se nešto desiti
motor bi trebao probati netko tko se razumije u motore ili traženi model
i da mu provjeri ono što pri nabavci polovnog može biti stavka - da li je rađen servis štelovanja ventila, kada su mijenjane gume (sve iznad 2 sezone je staro bez obzira na km)....ostali potrošni materijal za servis i nije tako skup, pa tako ni set lanca....ali ako netko kupuje motocikl od 2.000 EUR, nek mu se nabere gume, lanac, manji servis, rashladna tekućina itd.....pa ode 4.500 kn samo tako...
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Korisni savjeti, hvala!
Ja gledam za cca. 3000-3500 za početak. Iskustva imam možda 800-1000 kilometara, tako da kao da nemam. Vozio sam svašta nešto, najbolje mi je ergonomski pasao ER5, možda je bio na manju stranu, ali dobar.
 

liberty

Well-known member
er 5 je lagan, to je ok za početnika, ali stražnja bubanj kočnica....ne znam
možda bole onda kawasaki kle.....ali je "zibav" ovjes, položaj suvozača nezgodan ako se stavi kofer odnosno klizi na vozača
vrlo pouzdane mašine

iskreno ja sam svozio skutere različitih kubikaža, pa nakon toga fz6
er5, kle, gs500, er6 i njegove izvedenice mi nisu bili opcija....za motocikl su mi djelovali slabašno odnosno sitno (imam ja gabarite, nije samo do motora), tek iznad takvih motocikala sam na modelima viđao nekakve prednosti ili bolje ugrađene komponente....htio sam motocikl koliko toliko u skladu s vremenom, da ima modernije komponente

inaće ja bi uvijek birao bolji skuter naspram lošijeg motora (ne govorim o stanju, nego npr. xmax 300 mi je močniji nego kle.....jednostavno kad motocikl ima manju kubikažu meni to nije to....to je moje mišljenje, svako po svome....meni je manja kubikaža sinonim za stalno altanje i natjeravanje do granica mogućnosti motocikla....sjedneš na fz6 možeš ga voziti na 50 kmh i u najnižoj i u najvišoj brzini bez trzanja, a možeš prvu rastegnuti i preko ne znam koliko.....prosječno u mirnoj vožnji troši oko 5,5 litara, ide do 7,5 litara, er6 ili ova gore ninja na bazi njega je ekonomičnija i tako.....većina skutera srednje kubikaže troši oko 4 - 4,5 litara, ovi veći znaju dosta trošiti....lanac podmazivanje i čišćenje....ima oko motora više stavki vezano uz održavanje nego kod skutera, ali recimo lanac će na motociklu svakom trajati bar do nekih prosječnih 28.000 km, često se remenje na skuterima mijenja i češće (ok, sad je trend oko 20.000 km, ali rolice odu prije svakako) itd

treba vidjeti, cijene polovnih su sada (kao i auta) visoke....
uglavnom ovako, moj savjet....nekad sam radio 20.000 km na 2 kotača.....kad tad dođe do nezgode, kako god okreneš, i kod nezgode nažalost često se dosta strada ili te nema....toga čovjek treba biti svjestan....ne mora biti do tebe već do drugog sudionika u prometu, najčešće je do tebe...i to je to
što je motocikl koji kupuješ sporiji to si (generalno) sigurniji, jer je greška u vožnji najčešće vezana uz brzinu...ok da me pogurao auto na nekakvom chopperu možda me danas ne bi bilo zbog drukčije koncepcije ovjesa i načina sjedenja na motoru....ali, sporije je ipak sigurnije, nešto što ti ne da mogućnost da ideš brzo najčešće će te samo po sebi i zaštititi....u prometu se na 2 kotača ne treba junačiti, defenzivna vožnja je prioritet

doživio sam da šaljem poruku čovjeku vezano uz vožnju/motore a on je stradao smrtno prije pola sata....jbg.....treba vježbati vožnju,vidjeti kakva je reakcija u nekakvim kritičnim situacijama, savladavati zavoje nekakvim drugim tehnikama nego što je to kod auta...ovisi od tipa motora....u vožnji motora mora biti koncentracija veća, nema zamišljenosti, umora, to je opasno....u zavoju gdje gledaš s autom, a gdje s motorom, jesi u zavoju s motorom u gasu ili puštašgas, što auto izbacuje iz balansa a što motor....koliko na kočenju utječe to što je dodirna površina gume i ceste mala kod motora u odnosu na auto....tlak u gumama...zategnutost lanca....vožna s suvozačem ili bez.....kod auta većina tih stvari nije bitna....kod motocikla je

što ćeš obući kad ideš na motocikl...koliko ćeš uložiti u opremu, da li ćete boljeti koljena od hladnoće ili neće, jel nosiš naočale ili ne, jel imaš vizir za sunce ili ne,....kupiš motor.....moraš kupiti i opremu, onu koja te grije, onu koja te čuva, treba i u to uložiti....

ja sam se nekad vozio u zimskoj jakni...smatram da sam bio budala, u tenisicama....budala.....bez potkape....budala....s lošom kacigom....budala....s otvorenom kacigom....budala....kupiš neke SIDI polučizme, hlače tipa bering, jakna bar IXS, kaciga bar 200 EUR, rukavice, bubrežnjak itd
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh