Skuteri, motocikli, motori i ostala vozila na dva kotača

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Otkud uopže želja za ležaljkom, još usred zime? Pretpostavljam da ti nije prvi :D
 

Hrvoje Marin

Active member
Otkud uopže želja za ležaljkom, još usred zime? Pretpostavljam da ti nije prvi :D
tražio već dosta vremena, pa tek sad se dogodilo, a primjerak je meni baš super, pa eto. nije baš, ali skoro ništa nije na vrijeme.

prije ovog sportcity 200, tako da sve iznova.
a ležaljka, jer primarno sam cestovni biciklist (nogomet zimi, i hodanje po brdima) pa mi je položaj ok. + S1000RR je poznat da ide na visoke ljude, potvrđujem. a da stojim ispravljeno i vozim se 100km/h ne bi. S ovim budem izlete od 200km radio, pa onda to biciklom kasnije.
 
Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
da ne otvaram novu temu, vec neko vrijeme gledam da polazem za motor posto me vuce ta zelja od 20tih a sada sam evo usao u 40-tu 🙂. Dosta poznanika mi savjetuje da kupim odmah 1000 i da ne gledam 650 k. E sada zanima me koliko vas je na forumu motorista. Posto mi je budzet limitiran gledam neki kawasaki ninju,hondu cbr ili tako nesto do 4000€. Mada se ne bi branio BMW-ja, Suzukija ali to je vec puno eurica. Svaki savjet dobrodosao...
 

ivek

Member
da ne otvaram novu temu, vec neko vrijeme gledam da polazem za motor posto me vuce ta zelja od 20tih a sada sam evo usao u 40-tu 🙂. Dosta poznanika mi savjetuje da kupim odmah 1000 i da ne gledam 650 k. E sada zanima me koliko vas je na forumu motorista. Posto mi je budzet limitiran gledam neki kawasaki ninju,hondu cbr ili tako nesto do 4000€. Mada se ne bi branio BMW-ja, Suzukija ali to je vec puno eurica. Svaki savjet dobrodosao...
Za cestu i realni promet je 300 kubika više nego dovoljno. Sve preko toga te u sekundama dovodi u opasne brzine. Vozio sam 600 (75 konja) i 950 (125 konja) kubika. Oboje prebrzo za cestu. Nakon bezbroj situacija na koje nisam mogao utjecati (izljetanje psa, srne, kamenja u zavoju, komada cjepanica, oduzimanja prednosti), a volim voziti prebrzo, odlučio sam se vratiti na slabiji motor. Da ima neka staza u blizini onda bi ostavio 950. Ako misliš da ćeš moći se kontrolirati i ne pretjerivati s brzinom kupi 1000. Mnogi kupe 1000 zato što im se sviđa i mogu reći da voze 1000, a ekipa s 400 kubika ih šiša po zavojima. Svakome njegovo veselje. Bitno je da se ti osjećaš dobro dok voziš motor i imaš osjećaj da si ti taj koji upravlja, a ne motor.
 

liberty

Well-known member
Treba se paziti na 2 kotača.
Ja sam nekad radio na njima 20 tkm godišnje.
Odustao. Razum prevladao. Sigurnost na orvom mjestu. Da mi dijete ne odrasta bez mene prvenstveno
 

liberty

Well-known member
ja se sječam kad sam po velikoj kiši skuterom od 250 ccm otišao iz pule do zg po staroj cesti....i natrag....pa do šibenika, pa kampirao na rabu, pa radio svakog vikenda đireve od 300 km....kako sam na njemu mijenjao ulje svakih 3.000 km ovi su u servisu trljali ruke jer sam svaka 2 mj dolazio....kad sam kasnije nabavio motocikl ne daj bože na kišu, pa mi je hladno, pa ne bi dalje od istre....uljenio sam se, radio puno manje km tek 5-7.000 km godišnje....ali onih 130 db kad zaurliču, pa kad ode na 12+ tsiuća okretaja, ali....jednostavno sam znao da se jednog dana neću vratiti doma.....prva nesreća me osvijestila, uspješno izbjegavanje onih koje su umalo uslijedile još više...a zaitao sam se gdje to ide kad (La Marche će znati) bulevarom od S krivine prema pivnici bulevard i Doma branitelja proletim u 1. i 2. usred bijela dana usred grada i dohvatim 120-130 kmh.....pored Uljanikovog zida, ljudi zaklopljuju uši, djeca plaću, a moj motor vrišti....mislim da više neću nikad sjesti na 2 kotača osim bicikle.....nije to više za mene
 

szahtila

Well-known member
ja se sječam kad sam po velikoj kiši skuterom od 250 ccm otišao iz pule do zg po staroj cesti....i natrag....pa do šibenika, pa kampirao na rabu, pa radio svakog vikenda đireve od 300 km....kako sam na njemu mijenjao ulje svakih 3.000 km ovi su u servisu trljali ruke jer sam svaka 2 mj dolazio....kad sam kasnije nabavio motocikl ne daj bože na kišu, pa mi je hladno, pa ne bi dalje od istre....uljenio sam se, radio puno manje km tek 5-7.000 km godišnje....ali onih 130 db kad zaurliču, pa kad ode na 12+ tsiuća okretaja, ali....jednostavno sam znao da se jednog dana neću vratiti doma.....prva nesreća me osvijestila, uspješno izbjegavanje onih koje su umalo uslijedile još više...a zaitao sam se gdje to ide kad (La Marche će znati) bulevarom od S krivine prema pivnici bulevard i Doma branitelja proletim u 1. i 2. usred bijela dana usred grada i dohvatim 120-130 kmh.....pored Uljanikovog zida, ljudi zaklopljuju uši, djeca plaću, a moj motor vrišti....mislim da više neću nikad sjesti na 2 kotača osim bicikle.....nije to više za mene
Skidam kapu. Ja sam imao kolegu i prijatelja, poginuo 2009,otišao se provozati poslije posla do Plominke(Liberty zna o čemu se radi) i nije se vratio. Imao je 28 godina
 

liberty

Well-known member
Skidam kapu. Ja sam imao kolegu i prijatelja, poginuo 2009,otišao se provozati poslije posla do Plominke(Liberty zna o čemu se radi) i nije se vratio. Imao je 28 godina
Žao mi je zbog Tvog gubitka....svejstan sam kako je to vrlo čudan osječaj
osobito jer ta strast prema motociklima dok se voziš nadjačava taj osjećaj opasnosti i mogućnosti najgoreg
I sam sam izgubio par poznanika, polako je to ostavljalo traga na meni....

jedan prijelomni trenutak je bio kad sam 22.06.2017., mjesec dana prije rođenja mog sina vračajući se s te iste Plominke točnije penjajući se od rotora Vozilići prema Labinu prilikom vrlo opreznog pretjecanja auta doživio da je i on u tom trenutku krenuo pretjecati i pritisnuo me te me umalo izgurao s ceste.....bio sam pripremljen jer je čudno vozio, nije bila brzina preko 50 kmh, ali me neugodno iznenadilo....kvakom stražnjih vrata (megane karavan) me pritisnuo u desno koljeno i počeo vući lijevo (uglavnom je tamo kamenjar i šikara) ali sam ostao na cesti i povukavši se natrag prošao bez pada i ozljeda, začudo....dođem doma u šoku, već je pao mrak, žena trbuh do zuba....gleda mene gledam nju.....kasnije sam ztek godinu dana kasnije prodao motor, kupio skuter vozio ga još godinu dana i prodao

iskreno, ja nisam neki vozač motocikla, prešao sam nekih 90 tkm od čega 2/3 na skuterima....osobno smatram da zaista nisam neki vozač motocikla, sa skuterima mi je to išlo bolje (navika na drukčije težište).....ali u današnjem prometu....intenzitet u gradu....opasno je

kad asam imao nesreću 2009. , stao sam na križanju i čovjek me pokupio od iza.....neka srijeda 21.00 navečer, udarac nije bio jak, ali kad te tako pogodi je nekako neizbježno da padaš, skuter adne na tebe, izokreneti koljeno, štake, pa osiguranje procijeni skuter star 2 godina da ništa ne vrijedi (plaćen 38 tkn, mislim da sam za totalku dobio oko 14 tkn + ostatak vozila), pa vježbe da se koljeno dovede u red i tako....

uglavnom s vremenom sam naučio poštivati motoriste, na način da kad sam u autu pazim na njih, cijenim njihovu strast, podržavam ih i volim vidjeti kako uživaju, no ne mislim se vračati na 2 kotača....sin me treba, uživam s njime, nekakve obiteljske okolnosti mi ne dozvoljavaju da trošim vrijeme na vožnje....odgovara mi da nisam na 2 kotača


ali evo jedna pozitivna anegdota
kupim zadnji skuter u salonu kraj osmog mjeseca 2018. čini mi se da je bio petak i kažem im dolazim na servis iduću subotu za 8 dana jer ću ga razraditi i napraviti 1000 km....oni gledaju u čudu, skuter 150 ccm, o ćemu ovaj priča....i eto mene, polako razrađivao, vozio se po 3-4 sata na dan i s umalo 1000 km i 2 kišna dana ja došao na servis....ili kad sam sa skuterom napravio servis, otišao za vikend do šibenika i splita, napravio još par vikenda za đireve i kako sam taj mjesec natukao 2.000 km već idući evo me na zamjeni ulja.....luda vremena....dobra vremena, pozitivna, dva frenda i ja s skuterima/motorima svugdje u vožnji, mislim da samo 1 od nas još uvijek vozi, i to vrlo intenzivno
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh