Skuteri, motocikli, motori i ostala vozila na dva kotača

Cutac

Prèkaroš
Odustao od Ducatia?! Kažeš dosta dva Citroena za šarafanje pa ti ne treba još i Talijan! ;)
Iskreno, kombinacija održavanja, dostupnosti dijelova za Ducatija i pouzdanost Honde su me odvukli Hondi. I ko nova je. Prijašnji vlasnik je redovno polirao auspuh, motor premazivao i čistio i četkicom za zube prao felge. To vrijedi.
Još da pređe i na japanska auta. :ROFLMAO:
Aha, nisam dovoljno propatio sa MX-5? :D
Cutac ščuvaj se s tim motorom...ok smiren je 4 cilindra i malo ks...ali čuvaj se...btw kako to da treba stražnji disk, koliko ima km?
Jako je udoban motor, jako mirno prima gas i kvačilo i stvarno se lijepo vozi. Ali i ide. Kako sam se smrznuo danas nisam ga baš stisnuo, ali je opako brz i na pola gasa kad pređe cca. 7000 okretaja.

Motor ima 33 tisuće, disk je još u toleranciji, ali bih ga promijenio čisto eto da sam miran. Prednji diskovi su jedva milimetar (krivo sam napisao, 0.1 mm) ispod nazivne debljine, pločice i naprijed i nazad su OK. Ne znam koliko zadnji disk ima.
Vilica je suha, zadnji amortizer je suh, motor je suh, getriba ide ultra lako, kvačilo je lagano. Svjećice imaju 10 tisuća kilometara, nalazim sve od 12 tisuća do 25 tisuća za interval izmjene.
Gume su Metzeler stare godinu dana. Prednja kočiona tekućina je žuta, zadnja je malo tamna, to ću mijenjati. Antifriz ću isto, reda radi.
Lančanici su dobri, ni ne kuži se ikakva zašiljenost, a lanac grubom metodom dizanja sa lančanika se digne par milimetara, znači OK je. On je mijenjan prije 12 tisuća.
 

liberty

Well-known member
ne mijenjaj taj disk iza
na toj kilometraži nije potrošen, disk košta puno, a na motociklima se puno rjeđe koči stražnjom kočnicom nego što se misli - to ti je bespotrebno mijenjati

diskovi na motociklima tog tipa često izdrže duplo preko te kilometraže

pazi na tlak u gumama, to je kod motocikla bitno, da tlak u gumama iz ovog ili onog razloga ne padne, posebno u prednjoj gumi

nadam se da imaš garažu, i ne izvlači ga van kad su ceste posoljene, cbf nema neku završnu obradu i zna na vijcima i čeličnim dijelovima biti površinske hrđe

naravno, želim ti puno bezbrižnih kilometara s motorom, sviđa mi se u ovoj neutralnoj boji
 

Cutac

Prèkaroš
Sretno, sigurno ga vozio, dugo i dobro te služio!
Hvala!

U korisničkim uputama piše provjera svjećica svakih 12000 km, a zamjena svakih 24000 km.
Budem ih onda izvadio prije ljeta i izmjerio.
Hvala.

ne mijenjaj taj disk iza
na toj kilometraži nije potrošen, disk košta puno, a na motociklima se puno rjeđe koči stražnjom kočnicom nego što se misli - to ti je bespotrebno mijenjat
Hvala, uštedio si mi 800 kuna!

nadam se da imaš garažu, i ne izvlači ga van kad su ceste posoljene, cbf nema neku završnu obradu i zna na vijcima i čeličnim dijelovima biti površinske hrđe
Je, u garaži je, a mislio sam ga voziti svakih par tjedana kad je suha cesta po 15-ak kilometara da radi malo.
Jucer je dio puta bila mokra cesta, ali sam prilično siguran da nije bilo soli, no moram ga oprati jer je malo prljav sada.
Svakako je plan dobro pranje (iako je pic pic), pa vosak, pa zaštita plastike, pa svašta nešto :D

Hvala na savjetima!
 

liberty

Well-known member
znaš što si provjeri.....kada je mijenjana rashladna tekućina, to rijetko mijenjaju, a to je važno
+ vidi u kakvom stanju ti je lanac, da li je dobro zategnut, očišćen i podmazan.....nemoj za čišćenje koristiti agresivna sredstva da ne zezneš o-ringove
ako lanac ddo sada nije mijenjan, on je dao svoje kako ti god izgledao - pretpostavljam da je i dalje set lanca i lančanika do 200 EUR
gume ako su vožene jednu sezonu i nemaju više od par tisuća km, biti će dobre i za iduću, kako god okreneš preko8-10.000 km s njima ne bi trebalo napraviti
ne znam kakvu moto opremu imaš, ali ako nemaš nabavi - ne mora biti skupa, ali je bitno da je moto oprema....prije svega dobra kaciga i jakna, bar u Zg ima izbora (kako se zovu oni kod Blata-a ona obiteljska frma?)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Šepić commerce :)

Čestitke i pamet u glavu, makar sam malo razočaran odabirom Avensisa prije Giulie... al ajde. Oš bar rezervoar i plastike u crveno pofarbat? :D
 

liberty

Well-known member
sad sam skužio....lanac ti je ok ako je 12.000 km

Šepić commerce - uvijek sam kupovao kod njih.....imaju odličnu ponudu

e da, ako ti je glava veličine kao moja prodati ću ti ja moju Nolan kacigu upola cijene, ili jaknu (kupljenu kod šepić isto nije puno nošena (mislim da je 2xl)
 

Cutac

Prèkaroš
kada je mijenjana rashladna tekućina, to rijetko mijenjaju, a to je važno
Definitivno nije skoro. To planiram isto. Tj. planiram sve tekućine kroz naredne tjedne.

Gume imaju oko 2000 kilometara i godinu i pol, tako da očekujem barem 2023. da ću ih voziti.

Imam opremu za gornji dio tijela, nemam hlače i čizme. HJC C-70 (puše dosta, tražit ću Shoei), Macna jaknu i Modeka prijelazne rukavice.

Hvala Liberty na savjetima! Moram nabaviti vakuum pumpu za kočnice.



Čestitke i pamet u glavu, makar sam malo razočaran odabirom Avensisa prije Giulie
:D
Hvala, hvala, ne planiram svojom krivnjom imati nesreću :D

Crvena, crvena... :D gle poruke sa frendom jučer
Screenshot_20221206-122049.png
 

liberty

Well-known member
Drago mi je da imaš opremu
možda ti na kacigu puše i od tog vizira na motoru, možda puše direkt u kacigu, probaj bez njega
Pripazi na rashladnu tekućinu u smislu, po meni ti zamjena nije kao na autu, tj. moraš biti oprezan jer očito ide manje rashladne u motor pa se ne prevariš.. bitna je ona razina rashladne kad je motor zagrijan, da ne staviš previše (znam da je glupo što ti ovo pišem, ali ajde).
Svječice i filter zraka ti nisu toliko bitni tj. to se rijetko mijenja
nemoj slučajno mazati gume nećim za sjaj...to na skuterima još prolazi, ali na motoru (znam) može biti opasno, dobro izgleda ali opasno

tlak u gumama....češće na motorima treba nadopumpavati nego na autima, imaj to na umu, i velika razlika zna biti mjerenje na hladno i na toplo

inaće ugodan motor, ako se ne varam proizvodo se u Italiji (tamo je velik Hondin pogon), prirodan položaj tijela, nenametljivo ravnomjerno razvijanje snage, ugodan zvuk, original lonac lijepog izgleda (nije prevelik kao na Banditu)....solidan motor, kako je Naked je i nekako bezvremenski...super je!


samo molim te....defenzivna vožnja prije svega, defenzivno....to je ono što spašava glavu...
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala!



možda ti na kacigu puše i od tog vizira na motoru, možda puše direkt u kacigu, probaj bez njega
Isto mi je bilo i na MT-07 bez vizira. Baš puše ispod kroz kacigu. Kad nabijem glavu u ramena kao kornjača bude dobro.

Pripazi na rashladnu tekućinu u smislu, po meni ti zamjena nije kao na autu, tj. moraš biti oprezan jer očito ide manje rashladne u motor pa se ne prevariš.. bitna je ona razina rashladne kad je motor zagrijan, da ne staviš previše (znam da je glupo što ti ovo pišem, ali ajde).
Nije ništa glupo, hvala na savjetima!

Našao sam u servisnim papirima da ide 2.4 litre, naručio sam 2 litre Motulovog antifriza za motocikle. To ću jedan dan riješiti.
Svjećice sam pogledao i izgledaju ok i razmak je kakav treba biti pa ih neću za sada mijenjati.
Gume isto neću mazati jer i inače mi to nije nešto :D

Je, udoban je motor, tih do 3500, dalje se dobro čuje, ne preglasno. Jako sam zadovoljan.
Da, made in Italy je. Uvežen iz Italije 2017. i od tada kod ovog vlasnika. Imam sve papire od prvog dana pa vjerujem da je sve ok.

Jedino ima na rezervaru čvoku veličine nokta jer je valjda pao u dvorištu. Moram vidjeti jel ima netko tko može ravnati bez varenja da iznutra ne sjebe zaštitu.


samo molim te....defenzivna vožnja prije svega, defenzivno....to je ono što spašava glavu...
Naravno :)
Ne želim nikome uništiti život. Ja da poginem mi je svejedno jer umrem, ali ne želim to curi, prijateljima i majci :)


Nategni foliju preko... nemre bit skupo za nakeda
Razmišljao sam, ali onda gubim Honda naljepnice pa izgleda nepotpuno. Opcija je kupovina rabljenih dijelova da imam dva seta :D


IMG-20221205-WA0003.jpeg
Evo čvoka lijevo.
Edit: ili je nešto palo na rezervar.
 

liberty

Well-known member
To ti je nešto palo na rezervoar.
Ovaj koncentrat rashladne koji si kupio je odličan.mislim da se miješa u omjeru pola pola s destiliranom ali provjeri. Idealno bi bilo bilo kad ispustiš rashladnu isprati s destiliranom,tj napraviti da se mašina zagrije i ispustiti onda i destiliranu i onda sve novo i miran si.
 

Cutac

Prèkaroš
Htio bih to rado popraviti, ali jedino ako može bez oštećenja unutrašnjosti.
Jel znaš što o tome? Ona ekipa koja popravlja štetu od tuče možda?

Mislio sam sistem isprati jednom sa destiliranom. Valjda će otvoriti termostat na leru.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, odi kod ekipe za tuču, mogu izvana izvući bez problema. Vruće ljepilo, kopča i potezni čekić, u par minuta je ravno.

Ako je origigi naljepnica izdignuta, moglo bi ispasti fora, ekipa to radi namjerno:

855F8A3E-30A7-484E-AAC2-A33DFF9EDF84.jpeg

Ako nije, lako se isprinta i naljepi ista preko. Možeš i naručiti novu kod ovlaštenoga ako baš hoćeš 100% origigi
 

liberty

Well-known member
Htio bih to rado popraviti, ali jedino ako može bez oštećenja unutrašnjosti.
Jel znaš što o tome? Ona ekipa koja popravlja štetu od tuče možda?

Mislio sam sistem isprati jednom sa destiliranom. Valjda će otvoriti termostat na leru.
Otvorit će ne brini nije to helikopter :ROFLMAO:
 
Na vrh