Sigurnosni vijci za felge - imate li ih?

Franz

Well-known member
Imate li ih na kotačima? Ima li ih smisla imati? Meni danas vulkanizer polomio i šaraf i ključ (zavrtao ga pištoljem umjesto rukom) i slomio ga. Ne želi čuti da je on kriv kad sam mu se vratio.

Kupovat nove ili ne?

Ako da, koje i pošto?
 

sir.Oliver

Well-known member
od sigurnosnih vijaka , kao dovoljno sigurne , priznajem samo McGuard. ostalo se da demontirati .....

a gospodina pozdravi od mene , da je totalni idiot . sigurnosni vijci se samo blago rukom dotegnu. NITI U KOM SLUÈAJU ne sme se koristiti pištolj .....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tim šarafima možeš spriječiti samo klince. Ako su se profići namjerili na tvoje felge, nema ti pomoći osim da zavariš felge na glavčine.

E sad, dali će profićima biti zanimljive felge s Citroena? :D

Meni okolina jednostavno ne ulijeva strah da će mi nestati felge... tako da su kod mene obični šarafi. Èak i na ovim fensi felgama :)
Ali ako si u nekakvom slabije osvijetljenom kvartu, auto nije pod nazdorom, a klinci lutaju naokoli... možda
 

toma

Active member
Sigurno se štef zove :D ma kakvi sigurnosni vijci na citroenu, mi vozimo gospodska kola a kad si vidio da su gospodska kola bila ukradena il na klocnama : :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I Citroena generalno. Ima već par godina, ali bio je članak kako nisu popularni kod lopova :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Sigurnosni vijci za felge - imate li ih?
Da. Na svakom kotaču, od četri šarafa, tri su sigurnosna. Jedistvena kombinacjia istokarena. I to one sa vanjskim prstenom tako da fore sa čekičanjem manjeg nasadnog otpadaju. Za skinit, triba prvo narezati unutarnji dio bušilicom, pa izbit prsten i tek ga onda moš odvidat i tako po tri puta za svaki kotač. Za moj Citroen samo vrhunska sigurnost.:)
 

sir.Oliver

Well-known member
ne vidim razlog za to . dovoljan je jedan McGuard . ja ih imam tako ( tako predvidja i proizvodjač ) i do sada su preživela čak tri pokušaja ... imam one sa kaljenim prstenom , tako da nema nabijanja gedore ili nečeg sličnog , nema francuskog ključa , rohrcangli .... ali nema ni bušenja ... tvrdo ko sam djavo
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Te matice i nisu morti loše kaj koncept, al dizajn im je za neku stvar. Danas sam provel popodne u garaži. Tri sam odvrnul (na ženinoj Fiesti), a za stražnji sam točno osetil kak ne bu išel. Dobro da ga nisam siloval, jer se ključ već počel kriviti. Ovaj gore "cvetić" na matici je dubok točno tri mm i to bi kak ti trebalo biti pritegnuto na 11 kg. Na karju sam čekičem nakucal broj manji ključ (ta oštećenja zbata kaj se vide) i odvrnul ga. Nema to smisla ni vraćati natrag. I sad si razmišljam, s tim maticama, nek pukne guma nasred ceste (još gore, po noći, po kiši, snegu, ledu...) pa moreš se praf za praf hebat.

 

sir.Oliver

Well-known member
u knjizi ne piše da sigurnosni vijak treba stezati na 11 kg . u to sam siguran . ako misliš da grešim .... daj print screen stranice na kojoj to piše .
 
Na vrh