Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
Kakv je subjektivni osjećaj kvalitete materijala i izrade u kabini između 6 i 7ice
kvaliteta materijala......hm
na 6ici se nije štedjelo, na 7ici već je
ali što se tiće materijala unutra mogu reći da 7ica nije toliko lošija od 6ice

materijal na sjedalima + strop/nebo su bolji na 6ici
a recimo tepisi na podu (pod) im je jednako dobar
prtljažnik je jednako dobro obložen

i 6ica i 7ica po pitanju kvalitete unutrašnjosti prolaze svaki ispit, to sigurno
i jednako su dobro opslužive
meni je dojam što se tiće prostornosti u kabini bolji u 7ivci koja djeluje šira u laktovima
a prtljažnik je i po specifikacijama na strani 7ice

izrada pak karoserije, kvaliteta laka, kvaliteta ovjesa - tu je puno bolja 6ica, nema dvojbe

uglavnom daj mi 6icu i 7icu - prije ću uzeti 6icu
sve one priče da se 7ica bolje vozi, da ima bolji ovjes - ako usporedimo jednako dobro opremljene, možemo reći da je 6ica i po tom pitanju bolja

sutra bi dao 20 teur za očuvanu 6icu GTI - to je jedini GTI koji bi volio imati

7icu gti sam vozio nekoliko puta - ništa joj ne fali, auto ide, leži, ne ponestaje snage
može se zaista čovjek s njom provozati
znaš kad ljudi sline za npr. bmw....pa npr. bmw e46 coupe je velika teška krava za golf gti....a motorizacija ispod 235 i nema nekog smisla ....320 šestak ima samo zvuk, daleko je preslab motor za taj auto

6ica gti....ima jedna lijema crvena u SLO koju često gledam kad dođem tamo, nka posebna edicija....baš je auto onakav kakav treba biti
nikakve el. ručne kočnice kao na 7ici, sirov je, nabijen, bolje golfu stoji oblija karoserija
na 6ici se vidi da ju je netko dizajnirao, 7icu su si sami crtali....napravili su preplosnatu prednju haubu i svjetla....6ica je baš nacrtan auto (Bruuno Sacchi ili kako se već zove mkoji je crtao Mercedese)
ali pazi.....sjedneš iz golf 7 u Scalu (što sam i napravio u salonu 2020. godine) i ostaneš paf koliko Scala unutra izgleda modernija, čak u neku ruku i prostranija zbog drukčijeg položaja sjedenja osobito iza, a o prtljažniku da ne govorimo
Scala unutra dobro izgleda jer je modernija + koristili su baš crnu plastiku pa djeluje otmjenije
naravno, kvaliteta i količina materijala u toj usporedbi nije na njenoj strani
ali Tiguan je bio lošiji od Scale...., a Karoq je bolji od Scale i od Tiguana po pitanju dojma unutrašnjosti
 
Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
sutra bi dao 20 teur za očuvanu 6icu GTI - to je jedini GTI koji bi volio imati
e da vidis tek kako leti Mk6 R na stage 2 🤓



znaš kad ljudi sline za npr. bmw....pa npr. bmw e46 coupe je velika teška krava za golf gti.
💪

a sto se tice felgi i ovjesa, meni recimo na 8ici kada dam u sport bas zalijepi na cestu na 17kama kako ce biti kada dam 20" pitaj boga 🙃
..comfort mode ok ,vecinom napravim custom neki za moj stil voznje, sada kontam kao i ti samo neku 5icu GTI project auto
 

Cutac

Prèkaroš
"Porto" na 6-ici ti se ne sviđaju?
A ono, ne baš.

7-ica je s 16 cola i malo nižim podvozjem (CUP je imao malo niže podvozje) bila neduobnija od 6-ice
Pa kad svi ganjaju da im auto bude tvrd da bi bolje ležao, iako je to glupost. Nije glupost na Silverstoneu, ali putem do Silverstonea je.

bolje golfu stoji oblija karoserija
Najljepši golfovi su četvorka i petica R32 u plavoj boji.
1760610313605.png
1760610327974.png

Ovi noviji su svaki žalosniji od prethodnog.
 

liberty

Well-known member
golf 4ka je običan prdec
njoj ni R ne pomaže
istina, hvalili su je da je to auto s najmanjim zazorima, precizno složena.....mah, nikad mi nije legla
eno imaš peticu R-a u istri za kupit
 

liberty

Well-known member
4ka najkvalitetniji golf?
ne znam, meni se ne čini tako
a 4kina gti inačica je bila pucanju u prazno - najbezličniji gti ikada

golf kao golf bezobzira o kojoj je generaciji je riječ je tek ukupno gledano solidan auto - ali je u našem narodu sveta krava, moja ocjena za taj auto je 4, neki drugi modeli ga u mnogim stvarima koje su meni bitnije nadmašuju - ford po pitanju vožnje i ovjesa, opel i megane po udobnosti, citroen s 1.6 hdi je fantastičan auto u odnosu na 1.6 tdi itd.
 

liberty

Well-known member
tiguan se ispostavio govno (bio je redizan 2022. godište, znači redizajn 2. generacije)
završna obrada - ispupčena vozačka vrata pri sredini, poklopac benzina viri pola cm, komande za staklo na vozačkim vratima ulegnute
nekakav udarac iz podvozja kod kretanja iz mjesta na hladno iz područja podvozja (ka mislim da je bla poluospovina u pitanju)
- vrlo osjetljiv i problematičan lak vozila
nekakvi zvukovi (gumao gumu) kod punog skretanja na parkingu
itd.
unutra štof na sjedalima ko kauč babe u pasivnim krajevima
preko neravnina počelo neko lupkanje iz područja prednjeg lijevog kotača
ali u vožnji korektan, ne naginje se puno
 
Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
Veće narodno blago bosne nego čevapi.
ej inžinjeru sa 2x prosjecne Hrvatske plate, ne prdi nego radi nešto koristno 🤓
tiguan se ispostavio govno (bio je redizan 2022. godište, znači redizajn 2. generacije)
završna obrada - ispupčena vozačka vrata pri sredini, poklopac benzina viri pola cm, komande za staklo na vozačkim vratima ulegnute
nekakav udarac iz podvozja kod kretanja iz mjesta na hladno iz područja podvozja (ka mislim da je bla poluospovina u pitanju)
- vrlo osjetljiv i problematičan lak vozila
nekakvi zvukovi (gumao gumu) kod punog skretanja na parkingu
itd.
unutra štof na sjedalima ko kauč babe u pasivnim krajevima
preko neravnina počelo neko lupkanje iz područja prednjeg lijevog kotača
ali u vožnji korektan, ne naginje se puno
svašta, sad si me baš zabediro sa iskustvom 😉
 
Na vrh