jako teško se odlučiti za neki auto
npr. c3 aircross novi bi bio zanimljiv ali me umara taj koliko sam shvatio dodatni elektromotor na mjenjaču??
ništa više nije jednostavno....
scala pruža nekakav maksimum a da je i dalje mehanički auto bez hybrida, klasična ručna kočnice, prostran unutra i vani
možda jpoj konkurira u primjeni Tcross kod kojeg upada u uči što se za 22 teur dobije ok komad auta (nisam ga tako doživljavao dok ga nisam vozio, dojam je daleko bolji nego u Polu i nego u Kamiqu)
intezivno sam razmišljao o Vitari i Scrosssu....ali sad su spušteni na samo 110 ks, imalo bolje ošprema značajno im diže cijenu, a Scross mi oku nije ugodan
Toyote Proace verso city tj. blizanca od berlinga me pomalo strah....1.5 hdi, nakrcan điđama miđama a nije toyota i košta 33 teur (,mogo je to novca za taj tip auta gdje nema elementa luksuza)
pnaj fordov manj s kliznim vratima (tourneo connect) sasvim solidno izgleda, nije ni malen, malo smeta manje mjesta za koljena na stražnjoj klušpi
ali njemu pogotovo smeta što ide samo s 1.0 motorom.....svih oduševi taj motor po pitanju perforanasi, ali realno to je auto od 1.500 kg....nije to motor za tako težak i visok auto
da ne govorimo da je servisna mreža forada nikakva, 1.0 motor ima mušice (termostat npr.)
ona Honda Accord.....pogriješio sam što ju nisam kupio
em bi manje pazio na nju nego na škodu (košulja koja se veže naleđima)
em bi auto služio svrsi jer ga ne vozim puno, i zaista je auto koji je limuzina, lijepe siluete, nizak, širok, dominira izgledom a pri višim okretajima je dosta brz
budem vidio
ma malo sarkazma ne može štetit
btw jel golf hatchback ili variant?
dragi moj
golf je hatchback, higline oprema, niže sportsko podvozje, 17 cola, inotainment na dodir, aposlutno svi airbagovi, alcantara....za 2009. godinu je avion
ima 1.450 kg i napravljen je ko tenk
a dolje su slike i tiguaniusa da ga se sjetimo (proklet bio)
i sjetimo se Golf 7-ice crne (bio ok auto)
tu na slikama Golf je prljav: