Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
nude za Scalinja u zamjenama staro za staro ili staro za novo premalo
izut će me iz cipela bolje da ga se ne daje ČA prije nego ima 5 godina (i nekih u mom slučaju samo 35.000 km)
 

liberty

Well-known member
Tko god ga bude kupio, mislim da je napravio dobar potez.
to sigurno, nema dvojbe
ne mogu reći da je popularan model, ali pruža dosta za neku umjerenu cijenu + zna se da ja aute maksimalno čuvam tako da ni tu nema problema

btw. jedan čovjek je zvao - pita me kako da zna da auto nema oštećenja, neku crticu i sl.
ja sam mu rekao - za svaku crticu koju nađeš uključeno na felgi ja žu ti spustiti cijenu za 500 eur
zabezeknuo se....
 

liberty

Well-known member
zovu ljudi, netko i pogleda Scalu
a ja sam malo razmišlao o prednostima scale:
- jedan od većih modela s 1.0 tsi motorom (460 litara prtljažnik, međuosovinski razmak 260 cm (octavia ima 4-5 cm više)
- u mojoj verziji lijepa i dostatna oprema gdje čak na rubovima sjedala ima te "antilop/mikrofibra" kože
- na otvorenoj cesti jako tih auto (meni tiši nego tiguan 1.5 tsi)
- pouzdana tehnika bez elektromotora, hibrida, bez dsg-a
- u mojoj verziji jako dobra prednja led svjetla

uglavnom, ljudi više pretendiraju prema polovnoj octaviji koja meni i nema smisla u svakodnevnoj uporabi ako čovjek nije baš na stalno na cesti
i scala im je dosta nepoznat model, jamo reći vide njezine prednosti tek kad ju dođu vidjeti i kad sjednu u nju
+ redovito istiću da im unutrašnjost i volan djeluju modernije uživo nego na slikama
a jedni koji imaju corollu su isticali da je corolla u vožnji bučnija od scale

idući mjesec scala ima 2 godine
Scalinjo laganica postaje ozbiljan polovnjak
eto u godinu dana od zadnjeg servisa neće uspjeti napraviti niti 5.500 km
 

liberty

Well-known member
u ponedjeljak ćemo scalinja naručit za servis izmjene ulja koji se bliži
a ako bude imalo sreće s vremenom (padaline) i vremenom (sat na ruci) možda scalinja i namažemo keramičkim sprejem
tek ima 15.000 km (tiguanius je bio napravio u 11 mj toliko, ali nije tada bilo golfinja)
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
Skalinju organiziran termin za povijesni 2. servis
od zadnjeg servisa ako prođe 5.700 km bit će dobro

Golfinjo pak veselo nabire kilometre, zajebava ga taj plin, ali naviknuo sam se na njegovu (veću) potrošnju benzina - oldschool potrošnja

ako ovako nastavi, Skalinjo će s 10 godina imati možda 60.000 km
 

liberty

Well-known member
Scalinjo:
23.06.2025. imO: 13.850 km
01.10.2025. ima 15.010 km
opla, u 3 mj i 7 dana se uspjelo napraviti umalo 1.200 km
:LOL:
do servisa mi ima nekih 70 km, pa ću se ovaj mesec još malo i propelat s škodilakom

za vikend ide do praone, i to je nešto
ali dobro, ja kad ju upalim, a to je bar 1x tjedno, ako i napravim malo km nikad ju ne gasim ako nije na radnoj temperaturi i da je odradila vožnju bar 25-30 min i u biti sam u tih 1.200 km napravio 4x80 km, 2x60 km, a ostalo je lokalno +/- 15 km ali nikad ispod pola sata vožnje
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
Bliži se servis za Scalinja
a tako raste i moj strah da ne oštete auto na servisu - tipa vratima tresnu o dizalicu i sl.
jbg ja sam takav - ne volim kad mi je nakon servisa masno oko čepa za dolijevanje ulja, ili kad na tehničkom provjeravaju ulje za kočnice pa im to kaplje okolo po motornom prostoru.....to me baš živcira
Scalinjo ima 15.100 km
nadopumpane gume, nisam ih pumpao 4 mj, ali sam u ta 4. mj napravio malo km, prednje bile na 2,1, stražnje na oko 2,35 sad su 0,3 više napumpane sve 4 gume
pogledane razine ulja i rashladne - nema pomaka

nema baš upita za prodaju Scale - nit je cijena visoka, niti je auto loš, ali vjerovatno su mi povrati iz rent-a-car-a velika konkurencija
+ radi se o neatraktivnom modelu koji je kod nas zapostavljen, rekao bi neporavdano jer od svih tih 1.0 tsi motoriziranih modela VAG grupacije nudi jako puno prostora i u kabini i u gepeku......ali dobro...jednako je velik problem i što kupiti umjesto nje, tako da pustimo da to sudbina odradi i kad bude ako bude nek bude


Golfinjo je na 184.100 km
klasična potrošnja ulja za njega oko 1,5 dcl na 1.000 km
rashladna je u 13 mj i nekih oko 15.000 km pala za oko pola centimetra u ekspanzionoj posudi
nisam još rješavao plin na njemu - malo ga vozim na plin malo na benzin
 

Phantom

Drajver
Golfinjo je na 184.100 km
klasična potrošnja ulja za njega oko 1,5 dcl na 1.000 km
rashladna je u 13 mj i nekih oko 15.000 km pala za oko pola centimetra u ekspanzionoj posudi
nisam još rješavao plin na njemu - malo ga vozim na plin malo na benzin
kupim ja evo golfa ako je na prodaj da ti ne stoji, dam moje 3 plate 😎 jel može?
 

liberty

Well-known member
kupim ja evo golfa ako je na prodaj da ti ne stoji, dam moje 3 plate 😎 jel može?
Golf ne stoji
on napravi nekih 12.000 km godišnje
Ovde merna jedinica postala plata :D.
Kakva plata takva vrata......stara poznata uzrečica


Zanimljiva situacija:
kaže jedan mom frendu kad su se vidjeli kod vulkanizera....prodat ću stari auto i kupit Scalu (bez zezancije, kad tad nisam pao na dupe neću nikad)

reko njemu frend - ma daj, gdje, koju?

pa ovu u ovlaštenom....da su mu u ovlaštenom rekli da ima problema s elektronikom i da je zato cijena niža )oko 16 teur za 2023. s oko 100 tkm)

ja to ne mogu shvatiti........moja s 15 tkm isto godište je 10 ili malo više od 10% skuplja
ali ne ljudi ne žele bolje, nego žele najjeftinije
a znamo kako ja čuvam auto.....(slučaj za košulju koja se veže na leđima, I know)
inaće
malo sam gledao što kupiti nakon Scale ako se proda (neće)
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
jako teško se odlučiti za neki auto
npr. c3 aircross novi bi bio zanimljiv ali me umara taj koliko sam shvatio dodatni elektromotor na mjenjaču??
ništa više nije jednostavno....

scala pruža nekakav maksimum a da je i dalje mehanički auto bez hybrida, klasična ručna kočnice, prostran unutra i vani
možda jpoj konkurira u primjeni Tcross kod kojeg upada u uči što se za 22 teur dobije ok komad auta (nisam ga tako doživljavao dok ga nisam vozio, dojam je daleko bolji nego u Polu i nego u Kamiqu)
intezivno sam razmišljao o Vitari i Scrosssu....ali sad su spušteni na samo 110 ks, imalo bolje ošprema značajno im diže cijenu, a Scross mi oku nije ugodan
Toyote Proace verso city tj. blizanca od berlinga me pomalo strah....1.5 hdi, nakrcan điđama miđama a nije toyota i košta 33 teur (,mogo je to novca za taj tip auta gdje nema elementa luksuza)
pnaj fordov manj s kliznim vratima (tourneo connect) sasvim solidno izgleda, nije ni malen, malo smeta manje mjesta za koljena na stražnjoj klušpi
ali njemu pogotovo smeta što ide samo s 1.0 motorom.....svih oduševi taj motor po pitanju perforanasi, ali realno to je auto od 1.500 kg....nije to motor za tako težak i visok auto
da ne govorimo da je servisna mreža forada nikakva, 1.0 motor ima mušice (termostat npr.)

ona Honda Accord.....pogriješio sam što ju nisam kupio
em bi manje pazio na nju nego na škodu (košulja koja se veže naleđima)
em bi auto služio svrsi jer ga ne vozim puno, i zaista je auto koji je limuzina, lijepe siluete, nizak, širok, dominira izgledom a pri višim okretajima je dosta brz

budem vidio
ma malo sarkazma ne može štetit 🤓

btw jel golf hatchback ili variant?
dragi moj
golf je hatchback, higline oprema, niže sportsko podvozje, 17 cola, inotainment na dodir, aposlutno svi airbagovi, alcantara....za 2009. godinu je avion
ima 1.450 kg i napravljen je ko tenk

a dolje su slike i tiguaniusa da ga se sjetimo (proklet bio)
i sjetimo se Golf 7-ice crne (bio ok auto)

tu na slikama Golf je prljav:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
prelijepi auti, ovakvog crnog mk7 gledam ja za ženu 😊
dobar je bio taj crni
zašto sam ga prodO - jer sam poludio, onako iznebuha odlučio, kud umom tud drumom
ta oprema je najbolja za 7-icu, CUP, bolja mi je nego one kasnije (sound, join ili kako god)
CUP oprema je najkompletnija i to je modelska godina 2014. iako je moj auto bio iz 2015.
u biti je to oprema comfortline + dodaci
a najzanimljivije su mi te felge - efektne su jako a nisu veće od 16 cola
vozipo sam ga godinu dana napravio nekih 9 tkm
(budala naravno zamijenio akumulator, napravio servis, ono sve....ali dobro jbg. pogrešne odluke što se tiće auta me prate u stopu)
 

liberty

Well-known member
Sedmica je imala lijepe felge.
"Porto" na 6-ici ti se ne sviđaju?
dosta su rijetke kod nas.....općenito kod nas je većina 6-ica teški sirotanović po pitanju opreme
i kao model je vrlo kratko trajao - 4 godine
ovaj je rađen za talijansko tržište i to je kod njega dosta bitno, u to vrijeme su najbolji primjerci iški za ITA i CH
danas nema razlike po tržištima, bar ne EU tržištima

pazi ovo - ima prednje zračne jastuke, bočne, stražnje bočne jastuke i zračni jastuk za koljeno vozača

i ono najluđe, apsolutno najluđe
7-ica je s 16 cola i malo nižim podvozjem (CUP je imao malo niže podvozje) bila neduobnija od 6-ice
a ovjes 6-ice koji nikad u ovih više od 16 godina nije diran (zapravo stražnji silent blokovi na prednjim kotačima jesu) je puno reaktivniji i sportskiji od 7-ice
i dodatno ludo.....paralelno sam votio accord typeS i ovu 6icu koju sad imam i čudno ali zaista istinito - na brzinama do 80-100 kmh ja nisam osjetio da je ovjes accorda bolji....iznad nisam probavao (paralelno).....da se razumijemo.....accord je po pitanju volana, mjenjača i razvoja snage pogotovo za ovaj moj golf NASA....sasvim drugi Svijet.....accord kad digne okretaje i pojuri kao da se zalijepi za cestu......s lakoćom diže okretaje a ko zmija zaobilazi aute....uopće čovjek nema osjećaj da je to tako dug i širok auto
jedino kod accorda tko god ga sad promba kaže 2,4 = 200 ks = ništa posebno ne ide, ne lijepi za sjedalo, čovjek nema osjećaj da je to močno, i zaista to nije močno....danas su turbo benzinci
 
Na vrh