Saxo pragovi

Mislav

New member
Poštovani u pokušaju da nabavim zamjenske pragove jer su nekako protrulili iznutra prema van. Seriska zaštita je netaknuta i prag super izgleda izvana dok ga nisam počeo maziti čekićem, onda sam putem truleži došao do vrata auta. (sliku spustim kad se dohvatim radionice :) )

Zvao sam prvo Hrupelj da koliko novaca za 3v saxo pragovi, koliko se sjećam za 106 su bili neku mizeriju oko 200kn vanjski prag, ali nula bodova.

Kog god da sam nazvao tko se bavi prodajom karoseriskih auto dijelova
( Tokić,Krešo,Anet,onda bivši velas) svi mi kažu da nemaju u ponudi od niti jednog proizvođača.

Mislio sam kupiti gotove pragove kao quick fix jer saxo i 106 stvarno nisu rijetki automobili, ali izgleda da ću ih morati dati svinuti ili ako ima neko jeftino rješenje kod Hrupelja da se da pripasati.

Svaki savjet ili pomoć je dobrodošla.
Hvala

Iznazivao sve ove specijalizirane auto otpade za francuze isto 0 bodova.
Nemogu vjerovati.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jbga, možda se više ne proizvode. Probaj zvati na 051/682033, trgovina blatobran na Viškovu, svašta su nekad znali imati.
 

Randy5

Active member
Nisam kod njih kupovao, ali sam vozio dijelove iz okolice Torina za njih: Advanta, Nova Gorica. Možda da pitaš kod njih.
 

Mislav

New member
Hvala Vam na odgovorima, na ovakvoj krami prakticiram DIY jer mi je preskupo da je bilo tko drugi osim mene pogleda. :)

Uglavnom zaletio sam se poslije posla do Hrupelja da vidim od cega se da pripasati pa smo fiestu onu iz 2000 pragove gledali i punto mk II ,samo takva kemijanja na kraju uvijek izgledaju Krapina tuning (bez uvrede) s 3kg kita gore . Pa cu pokusati nabaviti radije neke polovne pa pa nemam frankestaina.

Uglavnom budem sutra zvao, josh jednom hvala.
 

Mislav

New member
Hrupelj ima isto nekakve ravne ali onaj dio praga kod zadnjeg kotaca kaj se siri u lepezu taj dio nema. Budem sutra pogledao ima silux ali kostaju 300 kn komad,naci za obje strane 600 kn plus dostava neka njihova. Neznam puno mi je 600 kn za pragove dat psto pola motora promjenim za te novce, budem probao negdje ih dati popigati prije. Hvala na odgovorima, javim sutra kako je moja potraga prosla :)
 

Mislav

New member
Test tulosti pragova :)



Pošto sam odviše škrt da bi dao 300 kn po pragu koje silux ima u ponudi btw, hvala što ste pogledali . Otišao sam kod hrupelja s dijelom praga što sam odrezao i uzeo pragove od fieste mkII koji najviše po zakrivljenosti odgovaraju seriskim pragovima.
Ipak raditi Krapina Tuning :)



Fotka karijesa nakon malo čekičanja i rezuckanja,naravno prednji blatobran je morao dolje.


Eh da, nakon rezuckanja mi je iz praga se pojavila neki bunt divljih žica, prvo sam mislio da je od zvučnika ili tako nečeg, dvije zelene i dvije crvene u ravnom konektoru. Nije nijedna živa i u autu sve najnormalnije radi?

 

Mislav

New member
Grbavca 87 s kojim sam bio prvak Hrvatske 2014 u oltimer klasi 750 tam kod tebe na grobniku :)


Stara pila ali fino grebe.

Danas popodne mesarim dalje po pili pa me interesiraovak usput jel tko s ovakvim kramama bio gdje dalje van našeg Al- Hrvatistana, onak tipa putopisi i to što ova ekipa s 2Cv foruma radi,putopisi i to? :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Opala, pa i prvake imamo na forumu :cool: Èestitke na uspjesima, strašna pila ;)

A sa putopisima i nismo baš najjači... kolega Franzg je sa C3 najdulje turneje imao što se tiče tu dokumentiranih putovanja, i to dosta interesantnih. Al sramežljivi su Citroenaši na ovom forumu heheh
 

Mislav

New member
Hvala :)
Stara ljubav sad čeka bolje dane da se vrati na stazu.
Još je na liječenju od posljedica žile ludare kod gospodina Miljca.
Bio sam kasnije naljepio spužvu koju je rit pojela :)
Sic je bil najmanji problem bitno je da ima gasa.

Da se vratim malo na Citrusa koji je momentalno aktivan projekt, vidio sam da skoro svakom drugom most stoji u A.
Raspali se iglicasti i na mom mostu i pojeli osovinu, zvao sam PA auto 350 kn cca nove osovine i igličasti. Sve skupa 1000kn.

Dali tko ima kakvo bolje riješenje?
Most od 306 sam nekakve priče iz birtije načuo ali google nije blagoslovio te bajke.
 

Mislav

New member
malo proizvodnja...

mulde su ok ali nosači blatobrana i branika su misaona imenica, vezni lim oko akumulatora ne postoji, što sam i očekivao ali i one tako reci "mase" - minusi što su na šasiji su svi protrunuli.
Dok sam u proizvodnji baš i ne slikam jer sam kasno gotov s poslom pa se žurim što prije napraviti
 

Mislav

New member


nije lijepo al će držati, napravio sam i male trokute koji drže lim (2mm) da se ne savije i sve zalio varom za muldu da se neda otrgnuti.
Pofarbao s bodymass prije kiša ovih što su nagovijestili.
Auto je protrunuo kao da je stajao ovih 15 godina u močvari :)

mulda je isto propala tu gje je akumulator tak da nisam imao za šta zašarafiti kutiju za osigurače. Malo lima i bitumena i Amen.
Ovo se otrglo pa sam malo s sikom ordinirao :)



navečer sa msve ponovno skidao dolje jer mi je pukao strgani nosač branika pa ujutro u wep hidrauliku na varenje branika

onda iznenada je niknula preko noći i rupa na unutarnjem blatorbranu kod gepeka

dva sata kasnije ...

i pila je napokon na kupu

svi karijesi pokrpani, podovi su zdravi , pragovi su pomijenjeni i sve ostale truleži koje sam vidio su otklonjene
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Heh... baš je bio ko švicarski sir, svaka čas na trudu. Zadnja slika je :palacgore::rofl:
 

Mislav

New member
Pošto se znam tu i tamo propelati kroz šumu a i volim ići pogledat ekipu koja sa prvim snijegom pal ina sljeme onda smo se malo preko vikenda probali igrati sa ovjesom i nagibom kotača.
Kada sax-a dignemo u zrak onda mi kotači odu u V jer je ostao stari nagib pa sad kemijam kak to riješiti...

pa smo došli na ovakvu ideju da ga cca 5 cm dignemo u zrak s ovakvim distancerima, moram još napraviti distance za letvu volana.

Poluosovine će to trpit neko vrijeme...
Gewinde ne vidim kao neko sretno riješenje jer koštaju kao pola mog limenog ljubimca nakon par dobrih skokova procure (ove s njuškala za 1500kn sigurno) , a mislim da se da skemijati za 200-300kn s nekim duljim oprugama i posjeta optici.

Bit će seljo tuning strut bar pod haubom i dolje na vilicama moram neke šipke povariti jer nije baš sretan kad ga se digne jer strahujem da bi se mogli otrgnuti nosači vilica?

Jedan prijatelj je sa swiftom vozio autocross koji isto ima šasiju od papira pa skupa kemijamo, ukoliko netko ima kakav savjet, cjenim svaku pomoć.

Kao klinci kad smo htjeli spustit auto smo znali rezat opruge s fleksom i narezivati navoj na stupu amortizera pa je nakon par dobrih skokova provirio štap amortizera kroz haubu ili zadnju muldu :) i naravno prednji kotači su stajali u (A) te je guma drapala po blatobranu :)

Kombinacija distancera i duljih opruga, te produljenog vratila amortizera bi trebala šljakati samo sad treba skemijati koliko ga možemo dići bez da homokinetički počnu hrotlati :)
 
Na vrh