Risk of particle filter clogging

visaluteju

Well-known member
Isto se meni desilo na c4, znaci gledao sam kako ga ciste a na dijagnoatoci i par dana kasnije kad sam cackao vidim da je 80% zacepljen. To sam sjecanje psihicki potisnuo :) i mene zanima?
 

visaluteju

Well-known member
Kod mene nije radjena prisilna regeneracija vec je filter vadjen i ciscen u nekoj komori pod pritiskom sa nekim hemikalijama. Koristim lexiu
 

Spallato

Active member
I mog su čistili tako u Peugeot servisu, i po računu (piše da je naplaćeno) je rađena prisilna regeneracija.

Preko dijagnostike možeš staviti da je zamijenjen dpf, i sve vrijednosti (začepljenost) se vrati na 0. To mi je jednom rađeno u servisu.
 

Spallato

Active member
Meni je to radio čovjek iz servisa, koji godinama radi s Citroen vozilima, ali znam da nije baš jednostavno bilo naći tu opciju.

Jesi li dobio garanciju na čišćenje dpf-a?
 

Spallato

Active member
Ja sam dobio 1 godinu garancije ali se već nakon 10 mjeseci opet pojavio problem. Priznali su to i opet ga očistili, ali opet nakon nakon nekoliko mjeseci ista stvar.

Po pričama, dpf se najbolje čisti u nekim pećima, a za neke su kemikalije također dobra opcija.
 

visaluteju

Well-known member
Ima li tvoj onaj aditiv? Nije mi jasno sto se to tako brzo zaceplja, imam ja gradske voznje ali ne sad toliko da ga konstantno gusim. Zasto se ne regenerise sam cesce, ja nikada za dvije gosine nisam dobio info o regeneraciji
 

Spallato

Active member
Ima aditiv. Kad sam kupio auto, prije 3.5 godine, nisam imao nikakvih problema.

Pretpostavljam da se auto prije mene vozilo po autoputu (uvezen je iz Francuske), a moje vožnje su kombinacija otvorene i gradske vožnje. Već dosta dugo su gužve, ali velike gužve, dosta stajanja u koloni, pa kreni, pa stani... Mislim da je to jedan od razloga zašto se često začepi dpf, a iskreno, slabo idem negdje na autoput.

Drugi problem kod mene mogu biti greške injektora koje mi pokazuje dijagnostika, i to već traje više od godinu dana. Auto uredno pali, vozi, nema nikakvih čudnih zvukova, dima i ostalog, ali greške se ponekad pojave.

Išao sam i na kompjutersko testiranje injektora (kod super mehaničara, specijalista za te stvari), i sve je u skoro u granicama normale, jako malo odstupanje (podebljana zelena crta) 2.injektora.

Kaže on da je to daleko od zamjene injektora (i stvarno po grafu kojeg sam vidio je), dok su mi drugi govorili da ih odmah mijenjam. Nisam ništa dirao i auto uredno vozi i dalje.

Za regeneraciju mogu biti problem te greške injektora, jer kako mi je rečeno, te greške ne dozvoljavaju da se napravi regeneracija.

Nešto od to dvoje je sigurno uzrpk problema kod mene, ali jednostavno mi se ne bacaju novci da se netko uči na meni, pogotovo nakon kalvarije koju sam prošao sa mjenjačem.
 

ZumZum

New member
Kod mene nije radjena prisilna regeneracija vec je filter vadjen i ciscen u nekoj komori pod pritiskom sa nekim hemikalijama. Koristim lexiu
Kod mene je ista stvar rađena, sa tim da ja koristim aplikaciju FAP.
Ukratko, trebalo bi odvesti auto u oficijelni servis da resetuju?
 

Spallato

Active member
Ima neka FAP aplikacija za Android, ja imam lite verziju. Nisam je uspio upariti sa uređajem kojeg imam. Za neku drugu verziju ne znam.
 

Adi-g

New member
Pozdrav ekipa. Na mom c3 2012 1.6ehdi 68kw se pocela pojavljivati ova greska. Vozio sam po autoputu cca 40min u trecoj brzini na preko 3ths obrtaja ali opet se javlja greska. Gdje se preko diagbox moze vidjeti procenat zacepljenosti istog?
 
Na vrh