Reklamacija - trza u vožnji

Marko

Well-known member
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

SAM odabere u kojem stupnju će biti u određenom trenutku
Da, odabire brzinu na temelju tvojeg stiskanja gas pedale... I čovek veli da su mu apdejtali sotver, probna vožnja i bok - ne druzgajte dalje, kvar se ne rješava na forumu prepucavanjem nego kod mehaničara ili sam ak znaš kam i kaj... Tu dobivaš sugestiju i savjet ak ti to nije dosta - Pa, pa!!!

Citiram početak teme:

"Poštovani gospodine R,

Uzevši u obzir navode iz Vašeg dopisa od 18.siječnja, pristupili smo obradi raspoložive dokumentacije, kao i konzultacijama sa djelatnicima ovlaštenog servisa.
Osnovom mišljenja stručnih djelatnika ovlaštenog servisa, možemo zaključiti da ne postoje mogućnosti prihvaćanja Vaše reklamacije.
Molimo Vas da stupite u kontakt sa ovlaštenim servisom, a u svrhu provođenja dodatne dijagnostike i probne vožnje u prisutnosti tehničara servisa. Trenutno je moguće pretpostaviti
da minimalne nesukladnosti nastaju kao posljedica načina korištenja vozila
.
S poštovanjem,
Citroen Hrvatska
Odjel reklamacija "
 

liberty

Well-known member
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

na poslu vozim auto druge grupacije koji ima automatski mjenjač DSG sa 7 stupnjeva (ne znam koja verzija)
i opčenito, taj je mjenjač prilagođen tome da prepoznaje vrlo brzo moj stisak papučice pedale gasa
ako se vozi lagano on je u gradu već i pri nekih 60 kmh šalta sve do 7. brzine
istina ako ga nagazim šalta i 4 brzine niže
jednako tako se ponaša na otvorenoj cesti
i taj je mjenjač ajmo reći najreaktivniji na stisak ili otpuštanje papučice gasa
(iako meni DSG ne odgovara)

do sad sam vozio još klasičnu vw automatiku s mogučnošću prebacivanja brzina
i nissanovu automatiku starije generacije (s overdriveom)

u svim tim autima sam prešao dosta kilometara i meni se čini da:

- s jede strane: jedino DSG ili njemu nekakav ekvivalent može izbjeći trzanje i neodlučnost prilikom prebacivanja u tim nekim specifičnim situacijama, a da je kod ostalih mjenjača to normalna pojava
- s druge strane: ono što Bijeli Vuk kaže - ako kupac nije zadovoljan, neka i dale pohodi servis dok ne bude zadovoljan
- s treće strane: ako je software motora i mjenjača update-an te i dalje nema za kupca zadovoljavajućeg rješenja, kupcu ne preostaje ništa drugo nego li se strpiti do nekog novog poboljšanog update-a
- s četvrte strane: kupac može pokušati ostvariti željeno možda i u nekom drugom ovlaštenom servisu u RH čisto da vidi da li se negdje drugdje može nešto za njega učiniti

čisto moje skromno mišljenje......ne želim da se od toga stvaraju polemike :)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Neću ulaziti u problematiku, ali čoek je napisao DA IMA AUTOMATSKI MJENJAÈ.
Dakle, to bi trebalo značiti da auto SAM odabere u kojem stupnju će biti u određenom trenutku, zar ne???
Da, ali zapravo ne. Mjenjač je spojen na senzore, a ne na sivu koru, pa da predviđa i planira. :) Meni su u servisu objasnili da mjenjač prima tri informacije: brzinu kretanja i količinu gasa tj. broj obrtaja i prema njima bira stupanj transmisije. I da se tri parametra moraju promijeniti za ne znam koliko posto da bi promijenio brzinu. Ne vozim se često na uzbrdicama (hej, haj, Slavonijo!), ali dok nailazim na uzbrdicu MORAM dodati gasa, jer osjećam vibracije od getribe i da se motor guši. Tako da i meni ne šalta u nižu s istom količinom gasa. Doduše, moja je prva generacija C5-ice, pa vjerojatno je i mjenjač drugačiji.

Primjer broj dva: potjeram ga na uzbrdici u kojoj se mora s drugom. Motor se razvrti i mjenjač odluči u treću na uzbrdici i počinje tresti i gušiti se. Bez dodavanja gasa - tresne ko Sokol Simu. :) Sad za vožnju na takvim ekstrmenim uzbrdicama bih ga vjeorjatno morao staviti u M položaj i zaglaviti u drugoj. :)

Ne tvrdim ni ja da je Alexu auto ispravan, samo dijelim neko svoje iskustvo, ali se načelno slažem s Tecom i Bjelimvukom.
 

Matija

New member
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Upravo radi ovakvih situacija gore, ja volim manualni mjenjač. Odnosno bilo kakav mjenjač koji ima M opciju iz koje mi vjerojatno nikada ne bi izlazio.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Upravo radi ovakvih situacija gore, ja volim manualni mjenjač. Odnosno bilo kakav mjenjač koji ima M opciju iz koje mi vjerojatno nikada ne bi izlazio.
Stvar preferencije. Meni se automatik zavukao pod kožu do te mjere da više ne bih ni uzimao auto s manualnim. ;) Opet možda sam i prestar pa sam izgubio živce za kreni-stani vožnju gradom. Posebno Zagrebom. ;)

može bit, al ne mora da znači :palac-gore:
i s tobom se slažem isto. ;)
 

Matija

New member
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Stvar preferencije. Meni se automatik zavukao pod kožu do te mjere da više ne bih ni uzimao auto s manualnim. ;) Opet možda sam i prestar pa sam izgubio živce za kreni-stani vožnju gradom. Posebno Zagrebom. ;)
Apsolutno, taj argument je i meni veliki plus kod automatika. Pitanje jedno, da li kada dugo stojiš izbaciš ručicu u N položaj?

Èitao sam dosta puta i čuo savjete od nekih majstora da je to dobro za životni vijek mjenjača, u usporedbi da se cijelo vrijeme drži kočnica, a ručica u D (ili nekom od položaja za vožnju). Da li je istina ili ne, ne znam. :)
 

Alex33

New member
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Evo sad se sjetio da imam i sport opciju na mjenjaču,i skroz drukčije radi motor,a i kasnije mijenja.Sad ga neću skidati sa sporta dok ne updejtaju softwer.Problem riješen...barem djelomično!
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Pitanje jedno, da li kada dugo stojiš izbaciš ručicu u N položaj?
Zavisi što smatraš pod dugim stajanjem. ;) Ako čekam ženu dok nešto "nabrzinu" obavi, onda gasim motor. :) Na semaforu ga ne prebacujem u N, nego lagano držim kočnicu. Ponekad, jednom u pet puta, zna prilikom ubacivanja u D položaj nešto "zapeti" uz blaži trzaj i vuk tupog udarca, pa izbjegavam bespotrebno mjenjati položaj ručice.
 
Re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

P.S . za druga za novim C 5..predlog i moja konstatacija sto auto trza...drug nisam expert a nisam ni laik i necu se truditi da budem prepametan, meni tvoj problem lici da imas problem sa gorivom i zaprljanosti citavog sistema i tvoj auto krajnje normalno radi sem kad treba maximum preciznosti kompjutera i tacno doziranje goriva na tvoju komande papucice koja je neki minimum i ja cu da te podrzim da on na 1600 obrtaja mora normalno da radi u toj brzini ako je auto u zaletu (naravno) da ne startujes 1,2,3 pa 6-ta brzina,znaci potrebno je brzina da ti bude minimum 40 km na satu da bas ne smije auto da ti trese.Ne samo Citroen vecina novih automobila imaju problem sa nasim gorivom tu filteri mnogo ne pomazu a komp mjeri sve pa cak i vrijednosti i kvalitet goriva preko raznih davaca i senzora i sondi.Jednom rijecju nije napravljen za nase trzizte i nas kvalitet goriva.Pozdrav i javi nam kako si prosao
 

iVar

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (trza u vožnji)

Evo sad se sjetio da imam i sport opciju na mjenjaču,i skroz drukčije radi motor,a i kasnije mijenja.Sad ga neću skidati sa sporta dok ne updejtaju softwer.Problem riješen...barem djelomično!
Alex, sad cu ja da uletim ko gerilac u ovu temu...onako naglavacke ali mislim da ce ti mozda ovo koristiti sto cu ti napisati.

Imam isti ili slican auto, C5 x7 sa aisinim 6 brzinskim automatskim mjenjacem.
Ono sto je interesantno kod njega je da ima senzor nagiba koji mu salje informaciju o uglu pod kojim se vozilo nalazi pa samim tim u kombinaciji sa ostalim senzorima odredjuje prijenos mjenjaca.
Ovo sto ti opisujes mi djeluje kao da tebi taj senzor ne radi. Evo ukratko i zasto: kada auto krene nizbrdo, tvoj mjenjac bi na osnovu informacije datog senzora trebao da prebaci u nizi stepen; Isto tako cim se spustis na ravan teren, prebacit ce u visi stepen; Kada krenes uzbrdo, prebacit ce u nizi stepen ...itd i itd. Naravno tu je jos i kisa drugih senzora koji mjere brzinu vozila, ugao volana, pritisak na papucici i ostale "bedastoce" ...ali ova bestija mu daje informaciju o uglu pod kojim se vozilo nalazi.
Naci ces ga ispod glavne konzole, kada podignes kulisu mjenjaca, ispod pepeljare. Provjeri da ga neko nije odspojio na servisu iz...ko zna kojeg razloga.
U svakom slucaju i da ne radi, dijagnostika bi to morala pokazati no mi elektronicari znamo da se ne svodi sve na nule i jedinice. Nekada se susretnemo i sa onim neobjasnjvim stanjem gdje nesto radi...a ne radi ;)

Ako i nije do ovoga, javi sta si otkrio.
 

raccad

Member
Šta bi vi napravili na mojem mjestu dalje?
Ovo je kopija moje žalbe:

Dobar dan,

javljam Vam se jer na žalost nikako da se riješi problem na mojem vozilu Citroen C5 New busines broj šasije:VF7RDRHHABL518128.
Dakle situacija je slijedeća,vozim Citroen od kada imam vozačku dozvolu (vjerujem da bi Vam to trebalo puno značiti,jer vas i hvalim kad god stignem) a to je od 1994 godine.Najprije je to bio Citroen BX D iz 84 godine,pa BX GTI iz 89 godine,pa Xantia 2.0 iz 94 godine,pa C5 iz 2006 i sada konačno kupim novo vozilo i imam najviše problema od svih ovih auta zajedno.Katastrofa.neznam šta mi je činiti,ali na kraju sa živcima sam.Tolerantan sam,i razumijem da je to novi motor,koji možda i nije dovoljno istestiran,i razumijem da treba vremena za riješiti neke probleme,ali od negdje početka rujna,pa do danas, meni greška na vozilu nije riješena.Napominjem da problem nije u servisu u koji idem (Posedel auto u Kašteliru),već do samog Citroena jer mi je rećeno da je do softwera,koji oni nikako da riješe.
Počelo je sa trešnjom kad se motor upali hladan.Rečeno mi je da dođem na servis odmah da vidimo u čemu je problem.Rečeno mi je da je jedan od injektora zaštekao,da je greška resetirana i da bi sad trebalo biti u redu.Na žalost nakon dva-tri dana ista priča.Zovem servis,kažu mi da dođem za koji dan da se napravi update softwera.Auto nakon toga radi opet dobro dan-dva,i problem se vrati.Nakon toga mi je rečeno da se strpim da dođe novi injektor,da će ga zamijeniti.Nakon što je došao injektor,i isti se zamijenio,primječujemo i problem sa trešnjom na laganim uzbrdicama,pa i ravnicama pri laganom gasu,a najviše kod cca 90 km/h i pri cca1600- 1700 okretaja.Jako iritantno,a da ne govorimo da je frustracija veća jer je naš stari C5 radio bolje od ovog koji je tvornički nov.Nakon toga sam ponovio bio u servisu, gdje su mi sad probali zamijeniti EGR ventil,pošto sumnjaju da je do njega,ali problem se nije riješio.Sada više serviser nezna šta poduzeti i ja Vam se javljam jer je ovo malo predugo razdoblje za takvu sitnicu a tako veliku firmu kao što je Citroen.Trenutno sam na 16000 napravljenih kilometara,od toga nekih 1000km samo za odlaske i povratke u servis iz Pule u Kaštelir,i to bezuspješno.
Naveo sam Vam već da vas hvalim,ali sada tražim da hitno nešto poduzmete,i odgovor gdje je problem,u protivnom krećem sa antipropagandom na internetu,po svim forumima o autima,kao i citroen,ali ne samo hrvatske stranice već i strane,jer pišem i govorim i njemački,engleski,talijanski i francuski.

U nestrpljivom iščekivanju vašeg odgovora,sa štovanjem,

a ovo je njihov genijalan odgovor:

Poštovani gospodine R,

Uzevši u obzir navode iz Vašeg dopisa od 18.siječnja, pristupili smo obradi raspoložive dokumentacije, kao i konzultacijama sa djelatnicima ovlaštenog servisa.
Osnovom mišljenja stručnih djelatnika ovlaštenog servisa, možemo zaključiti da ne postoje mogućnosti prihvaćanja Vaše reklamacije.
Molimo Vas da stupite u kontakt sa ovlaštenim servisom, a u svrhu provođenja dodatne dijagnostike i probne vožnje u prisutnosti tehničara servisa. Trenutno je moguće pretpostaviti
da minimalne nesukladnosti nastaju kao posljedica načina korištenja vozila.


S poštovanjem,


Citroen Hrvatska
Odjel reklamacija

Ja sam lud,jer rade :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:u od mene :mad::mad::mad:
I što je na kraju bilo?
 
Na vrh