Razni problemi HDi dizela (gašenje, trzanje, slično)

mengela

Well-known member
Donator foruma
Mene to zivcira vec godinu dana! Stucne na tim okretajima, taman ko da mu nestane struje na djelic sekunde... al 30tak tisuca vozim tako :D kad god sam na servisu, napomenem to, al jos nismo dokucili sto je... 2.0hdi kod mene
 

ExOduS442xb

Racing
Ma čudno skroz, veli stari da možda nije namijenjen da se vozi penzionerski, i vj nije ali opet ne smije trzat. Uopće nije strašna potrošnja kada se lagano vozi, cak sam se iznenadio, ali zato kad se stisne posuklja sve.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moguci uzrok trzanja na dw10bted4 motoru je ostecena izolacija ispod konektora elektromagnetskog ventila koji kontrolira leptir egr-a na usisnoj grani. Plasticna rebrasta zastita-bužir vibrira i s vremenom probije izolaciju zica. Trzanje se javlja na niskim okretajima kad su jace vibracije motora. Nema koda greske. Na dijagnostici se u tom momentu moze primjetit pad tlaka zraka na map senzoru. Postavim slike kad stignem. Satima sam se vozio dok nisam ulovio pad tlaka na dijagnostici. Rijeseno mobitelom i obdlink lx adapterom od 40€.
 

ExOduS442xb

Racing
Imam problem sa zamjenom ulja na 2.7 hdi, ne mogu ulozak filtera skinuti, ulje smo ispustili, filter je vani ali ulozak ne odlazi izlazi?! Jel ima nekakva caka za skidanje uloska? Kao da ga nešto drži.
 

Dalibor

Dado Tornado
čupanje uloška je pomoću sile. ako ne ide van, potrebno je koristiti veću silu. neki ulošci vole jače primiti kučište.
 

sost

New member
Meni se gasio na leru jedno godinu dana. Počelo je kad sam jednom tankao u tri u noći na praznoj pumpi i ko zna kaj ulijao u rezervoar.
Mislio sam da će se stvar nakon par rezervoara srediti, ali nije. Nije se gasio uvijek, ali za popiz.. kad krepa u sred križanja.
Stalo je nakon kaj mi je mehaničar uvalio neku tekućinu koja ide u spremnik za čišćenje spremnika, i ne znam čega ne. Nisam baš u to vjerovao, a mislim da nije ni on, ali njemu uvalili pa je gledao da se toga riješi.
Uglavnom od tad je već jedno dvije godine mir božji. Dela za pet.
 

Zmaj

Member
Pozdrav.Ima li neko da ima problema sa gasenjem auta u leru? Kod mene, cim pustim papucicu gasa pocne da kazaljka trokira i ugasi se.
 

Zmaj

Member
Nasuo sam ultimate dizel u Austriji, pun rezervoar, pa su mi neki mehanicari rekli da na to naspem 2 litra ATF ulja, sve uradio al isto se gasi.
 

ExOduS442xb

Racing
Pokušavam pronaći servo pumpu za 2.7hdi (C5-2009) na netu i u prirucniku piše da je kataloški broj pumpe 4007SA međutim kada ju tražim na ebayju ili drugim stranicama na nekima pišu neki drugi brojevi (4007GQ; 4007HR) a negdje pišu sva 3 skupa. Poslali smo upit jednom trgovcu na ebayju sa brojem šasije i odgovorio je da po broju šasije pumpa ne odgovara a u opisu mu stoji da ide na 2.7 HDI C5/C6/407.

Ima li netko možda informaciju dali su sve te pumpe iste, ovo je zbunjujuce a ne bih htio da kupimo krivu.
 

ExOduS442xb

Racing
Radili smo izmjenu ulja na 3.0 hdi motoru, u motor ide oko 6.2,5-6.5l ulja ovisno o načinu ispuštanja ulja i izmjeni filtera. Stavili smo 6L i prema dipsticku pokazuje da ima previše ulja, izvadili smo 2 puta po oko 2dc (4dc sve ukupno) i sada pokazuje da je na maxu. Razina treba biti između min i max, no po ovome bi sada u autu trebalo biti oko 5.6L ulja a pokazuje da je na maxu, a već sada je oko 0.6l ispod propisanog od 6.2,5l. Ako još izvadim past će ispod 5.5L. Postoji li mogućnosti da je za višak ulja kriv FAP filter?
 

Cutac

Prèkaroš
Upalili ste auto da filter povuče svoje?
Susretao sam se sa filtrima u koje stane po litra, litra i pol ulja. U VTS-ov stane oko litra kad je suh.
 
Na vrh