Razni problemi HDi dizela (gašenje, trzanje, slično)

ExOduS442xb

Racing
Upalili ste auto da filter povuče svoje?
Susretao sam se sa filtrima u koje stane po litra, litra i pol ulja. U VTS-ov stane oko litra kad je suh.
Da, prvo smo sipali 5.5L, ostavili ga radi oko minute i ugasili, nakon toga dodali ostatak od oko pola litre. Jučer smo izvadili jos malo ulja, oko dc-ipol, i dalje je na maxu, doduše nije iznad maxa ali me to sada zabrinjava. Također, imamo li kakvu temu vezanu uz FAP filter na forumu? Spomenio sam ga iz razloga jer sam čitao da često doalzi do miješanja dizela sa uljem koje se manifestira povećanjem na dipsticku i mirisom dizela kada se skine kapa od dekla. Ali mi i dalje nije jasno zašto bi do toga došlo. Dizel se mješa kod VW koncerna, kod francuza se mala količina aditiva dodaje u dizel koje sagorjeva zajedno sa gorivom u cilindru?

Također mi nije jasna ta njihova mjera, ako piše da u auto ide npr 6,25L - dali je to na dipsticku onda na sredini, na maxu ili na minimumu? Na 3.0 HDI je 1,75L razlika između min i max.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne može on u minuti rada na leru baciti dovoljno dizela u ulje da digne razinu za pola litre. To bi značilo da nema karika uopće i da ae dizne ni ne zatvaraju.
Može biit antifriz, ali opet, tolika količina je nemoguća. Valjda bi morao ne imati brtvu glave ili nekog drugog izmjenjivač da se to dogodi unutar minute.

Možda dipstick ne odgovara :D
Ček, pogledat ću ti u dokumentaciji što piše, za nekih 20 min.
Plus što, na njegovom karteru, je litra ulja malen rast visine, tako da, ni sa nešto iznad maksimuma, radilica ga ne bi bućkala, pa može biti i viška.
 

ExOduS442xb

Racing
Razina antifrita se ne mijenja pa mislim da je to ok, eventualno ako nije ostalo starog ulja unutra, da nije sve iscurilo, mada smo pustili dok nije pocelo kapat... misterij 😅

Edit: uspoređivali smo dipstick na 2.7 i 3.0, identični su.
 

Cutac

Prèkaroš
Piše da ide 6.25 ako se ispušta gravitacijom, sa zamjenom filtera.
6.5 je izvlačenjem, sa zamjenom filtera.

6.1 je G bez filtera
6.35 je izvl bez filtra

Dipstick je 1174F3
Ja bih nalio koliko piše i to je to.
Meni piše da ide 5.5, a treba 6 da bude na max.
 

Džoni

Member
Pozdrav,

Prekjučer mi se dogodilo da je auto startao i, nakon par sekundi, se ugasio.
Pričekao sam 1-2 minuta i nakon malo dužeg verglanja, auto je upalio. Od tada sam ga vozio par puta, bez ikakvih problema.
Auto ne javlja nikakvu grešku, a u vožnji nisam primijetio ništa čudno.

Prvo što mi pada na pamet je akumulator, na kojem piše da je kupljen 2015 (ja sam auto kupio polovan 2019).
Ono što mi je čudno u ovom slučaju je da sam taj dan odvezao cca 35 km u jednom smjeru (na hladno je upalio odmah), vratio se popodne i nakon 3 sata, dok je motor još bio donekle topao se dogodi ovo. U ovom slučaju bih očekivao da napravi problem ujutro prilikom prvog paljenja.

Ovo je samo nagađanje, na dijagnostiku ga još nisam spojio.

Riječ je o 2.0 HDi (163 ks) bez S&S funkcije. Akumulator je Varta Blue Dynamic (mislim 74 Ah).
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nema veze sa akumulatorom sigurno. Dijagnostika najbolje da pokaze sta je. Mogu biti dizne, pumpa, mozda i prljav filter, možemo nagađati.
 

Džoni

Member
Nema veze sa akumulatorom sigurno. Dijagnostika najbolje da pokaze sta je. Mogu biti dizne, pumpa, mozda i prljav filter, možemo nagađati.
A izgleda da mi ne gine to... Filter sam zamijenio jesenas i nisam napravio nešto puno km na njemu (što ne znači da nije do njega).
 

Danko

Member
ekipa, znate li da li C5 X7 sa 2.0 HDI motorima novijeg datuma (2015>), mislim da imaju 133 kW imaju AD Blue sistem?
 

Džoni

Member
Pozdrav,

Nakon što smo, zbog mirisa dizela koji se osjetio u kabini, otvorili poklopac koji prekriva common rail i injektore, imali smo što vidjeti.
Čitav taj dio ispod poklopca je išprican od goriva, kao što je vidljivo na slici. To curenje nije svježe, već se gorivo pretvorilo u premaz poput katrana, i doslovno ga se treba sastrugati.

20231111_173208.jpg


Koliko mogu primijetiti, problema u vožnji nema, baš kao ni prilikom paljenja, tako da ne bih rekao da je problem u samim injektorima, već u dovodnim cijevima. Pretpostavljam da bi se na kompjuteru vidio pad kompresije, ali ja ne osjetim ništa.

E, sad, jel ima netko ideju s čim bih uopće mogao skidati ovo, s obzirom da je prilično zapeklo? Ovo će biti pipkavo, s obzirom da su i konektori isprskani.

Drugo, zna li netko u koju radionu ići u blizini Osijeka rješavati ovo, a da nije PSC? Čuo sam da neki hvale MB Auto iz Tenje, ali iskreno nemam pojma.


EDIT: Ako nekoga zanima kako ovo izgleda inače, bez "glazure" :D, može vidjeti ovdje:
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Ajd ti to lepo operi i očisti pa da onda vidimo gde izbija nafta. To možeš sam da popraviš ako pušta na sastavima od cevi ili povratnih creva . Mogao si da se zapališ! 1120644865.gif
 
Posljednje uređivanje:

Džoni

Member
Ajd ti to lepo operi i očisti pa da onda vidimo gde izbija nafta. To možeš sam da popraviš ako pušta na sastavima od cevi. Mogao si da se zapališ! Pogledajte privitak 8443
E u tome i jeste problem. Da sam kod kuće gdje imamo prostor i alat, napravio bih to sam. Nova cijev košta cca 30 eura, tako da to i nije neki trošak.
Ovako mislim da ću morati tjerati kod majstora.
 

Mrki5

Well-known member
Imaš ideju s čim bih mogao čistiti unutrašnjost?
Axel ili sprej za čišćenje karburatora ili kočnica. Posle čišćenja čim upališ motor videćeš u čemu je problem. Ja sumjam na povratna creva, jer da je na cevima tu je veliki pritisak i jače bi to curilo.
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Prije startanja motora obavezno dobro ispuhati ili čekati da ispari do kraja sprej jer je vrlo lako zapaljiv
Pošto je to natopljeno naftom, moglo bi samo krpa i udri do sjaja.428104071.gifScreenshot 2023-11-13 at 12-39-10 Solve as soon as possible broken 2.0HDI 163 RHH injector hol...png
Sve te konektore otkači i ako ima nafte isperi sprejom .
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh