to gledaš 8 ventilske vts jelda.
16 ventilci su bili jednake mašine od možetka do kraja saxo proizvodnje, i to su bile nfx mašine.
8 ventilci su imali razlike.
prva gen. tog nfz motora je imala dve verzije ubrizgavanja. boš motronic, 5.1 i 5.2 ili tako nekako 5.0... uglavno u jednom je broju, u decimali razlika.
mislim i da je bilo razlike u katalizatorima. možda je bil neki drugačiji tip, za višu eko normu :hmmm:
od 2000., uz postojeće 8V motora, ubacuju i 8v motora sa 98KS. nisam ziher za oznaku, nft možda.
imo je jaču ko i neku spaljeno ubrizgavanje ultra multi boš M nešto sa puno decimala.
nakon 2002. mislim da je taj nft bio jedni 8V u saxou. sa 98ks znači.
ako gledaš dva 8V i ima neke razlike osim u ubrzgavanju, tada je lako moguće da se radi o nfz i nft mašinama koje razvijaju različite konjaže, i sa njima bi ja bio oprezan ako bi išao šerati dijelove s jednog na drugi.