Razlika u glavi/vts

seba

New member
Sta je tocno sve razlika kod vts-a onaj koji ima crnu i sivu glavu?
gledam bregaste vidim da nisu iste...
zna netko mozda tocno u cemu je sve razlika?
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
to gledaš 8 ventilske vts jelda.

16 ventilci su bili jednake mašine od možetka do kraja saxo proizvodnje, i to su bile nfx mašine.

8 ventilci su imali razlike.
prva gen. tog nfz motora je imala dve verzije ubrizgavanja. boš motronic, 5.1 i 5.2 ili tako nekako 5.0... uglavno u jednom je broju, u decimali razlika.
mislim i da je bilo razlike u katalizatorima. možda je bil neki drugačiji tip, za višu eko normu :hmmm:

od 2000., uz postojeće 8V motora, ubacuju i 8v motora sa 98KS. nisam ziher za oznaku, nft možda.
imo je jaču ko i neku spaljeno ubrizgavanje ultra multi boš M nešto sa puno decimala.
nakon 2002. mislim da je taj nft bio jedni 8V u saxou. sa 98ks znači.

ako gledaš dva 8V i ima neke razlike osim u ubrzgavanju, tada je lako moguće da se radi o nfz i nft mašinama koje razvijaju različite konjaže, i sa njima bi ja bio oprezan ako bi išao šerati dijelove s jednog na drugi.
 

seba

New member
da,za 8v mislim.. gledam na jednoj engleskoj stranici za bregaste i vidim pise za crni poklopac i sivi.. znaci onda nije ista bregasta.. tako da ne znam kao i sa ostalim dijelovima...
 

Marko

Well-known member
Dalibor je u pravu sa podacima koje je iznjeo... NFZ 90 ks, NFT 98 ks... U Britaniji klasificirani kao VTR mk1 (NFZ), a drugi VTR mk2 (NFT) u ostatku Europe poznat kao VTS 8v.

Neke od razlike među mašinama - drugi podizaći ventila (jači na mk2), razvodna kapa + kablovi na mk1 dok je kod mk2 bobina, ECU na mk1 ima jedan utikač dok na mk2 ima tri utikača. I u standardnoj izvedbi razlika je u ispušnom sustavu na mk1 katalizator je smješten ispod vozila dok se kod mk2 nalazi u ispušnoj grani našarafljen praktični na motor...
 

igor

New member
Blok motora koliko znam je isti razlika je samo u glavi što znači da na vtr-a 8V paše glava od vts-a 16V samo je razlika u broju ventila i u ubrizgavanju. Znači mehanički paše ali el. instalacije nisu iste koliko znam.
 

Marko

Well-known member
Svi mislimo na 1.6

Na engleskim forumima nisam nigdje vidio da je netko to izveo, a najveći razlog tomu je da se njima ne da zezati s time kad imaju 16v mašina ko dreka tamo za pišljivih 1000-1500 kuna komplet. Em mogu birati, em se mogu cjenkati... Da ideš predelavat koliko posla bi obavil s budžetom od 1500kuna. Na 1.6 8v motor paše usisna grana i glava od Peugeota 106 Rallye-a 1.3 i kao dobiva se živost i okretaji slično 16v mašinu uz jaki srednji raspon okretaja koje 8v mašine imaju. Ali pazi samo na one 1.6 8v koje imaju stari ECU s jednim kablom, ako je noviji motor treba i elektroniku menjati. Veselje totalno!
 

igor

New member
Da nisam ni sumnjao da je tako ;) Naime radio sam nešto slično u ax-a 1.1 TGE stavljao sam motor od ax-a gti-a 1.4 motor nije bio ful injection več injection sa jednom centralnom diznom (domači zdravoseljački poluajnšpric) ima komp i lambnu sondu i ostale drangulije koje idu uz to i naravno pošto 1.1 TGE ax ništa od toga nema bilo je veselo, naime pitao hrpu električara koliko če mi uzet za promjenu cijele el. instalacije montažu druge armature itd i nitko nije htio kao puno zajebancije i posla a malo može naplatit :wtf: . Tak da sam na kraju to sam radio istina i bog nisam dva dana jeo pio i spavao zbog toga ali trud se isplatio kad sam sjeo za upravljač :p
 
Na vrh