Raste zacrnjenje na eko-testu

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Prvo, taj eko test je teška glupost kaj za jedinu svrhu ima da se uzmu novci. Dal prek računa il kraj mjenjača. :D

Piše na plavom papiru da mi je max. dopušteno zacrnjenje 1,49
Kolega ima isti 2,0 HDi, njemu max dopušteno zacrnjenje 1,39. Dal neko od vas tu još forumaša ima isti motor i kaj vam piše. Pitam čist neobavezno, jer vidim da je to nekak varijabilno.
Meni je 2018 god. srednje zacrnjenje bilo 0,68, pa 2019. 0,84 i sad mi je od 2020. na 1,13. (Sortiral sam te papire večeras, pa sam slučajno bacil oko)

S tim da mi je 2018. m-1 bil prvo 0,84, pa na m-2 je skočil 1,97 i onda ga je do m-6 rastegnul, pa je srednje zacrnjenje iz te godine konačno palo na, kaj sam napisal, 0,68

Kaj da delam? to znači da redom otkazuju dizne, turbo ili eger ili sve kombinirano ili da ga vozim kaj baba? :)
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
To ti je kako di. Negdi je čovik na tehničko dobrohotan pa samo malo lizne po gasu, a negdi ga pričepi do poda i drži gas tako da bi i ja prodimija da me neko tako stisne.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
To ti je kako di. Negdi je čovik na tehničko dobrohotan pa samo malo lizne po gasu, a negdi ga pričepi do poda i drži gas tako da bi i ja prodimija da me neko tako stisne.
Lijepo na CVH.hr piše kako se provodi eko-test. Držanje gasa je nepravilno.
Negdje na alfistima ima tema iz 2014. gdje su auto držali pola minute na maximumu i zaklali motor. Auto su samo navodno izgurali iz garaže i rekli da je motor neispravan, jer da se inače ne bi raspao. :) Moš ih hebat. VCH je država u državi.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
To ti je kako di. Negdi je čovik na tehničko dobrohotan pa samo malo lizne po gasu, a negdi ga pričepi do poda i drži gas tako da bi i ja prodimija da me neko tako stisne.
To mi je pak jasno, al meni nije samo "liznul po gasu" nego ga je tak, baš razvrtil i pustil. Valjda do blokade i rezultati su takvi kakvi jesu. Uvek idem na tehnički kod istih.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemoj se obazirati na rezultate koje bacaju uređaji na tehničkom... ako sumnjaš na nešto, onda u pravi servis na pravu dijagnostiku.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam kako treba biti.
Pandu je par puta zaturirao do oko 3000. C4 se ne sjecam, mislim da je isto na par sekundi dignuo okretaje. Tri razlicite STP i ispitivaca.
 

Franz

Well-known member
Kako je ovo moguće.

Mazda 6, 2,0 Dizel, Euro 5


Kod:
ISPITIVANJE ISPUŠNIH PLINOVA MOTORNIH VOZILA (EKO TEST):

Prazni hod (min-1):            min:  700        maks:  900               800
Regul. isključuje (min-1):     min:  4350       maks:  4650              3960

Zacrnjenje uzorak:    1 (m-1):    0,00
                      2 (m-1):    0,00
                      3 (m-1):    0,00
                      4 (m-1):       -
                      5 (m-1):       -
                      6 (m-1):       -
                      7 (m-1):       -
                      8 (m-1):       -
                      9 (m-1):       -
                     10 (m-1):       -

Rasipanje rezultata (m-1):     min:  -          maks:  0,50              0,00
Srednje zacrnjenje (m-1):      min:  -          maks:  0,52              0,00*
 

Memphis

Active member
Moguće jer jer kao prvo imaš DPF a drugo ako motor drži na određenim okretajima a nema opeterećenja (u leru je), onda motor ne dimi.
 
Na vrh