Prvo, taj eko test je teška glupost kaj za jedinu svrhu ima da se uzmu novci. Dal prek računa il kraj mjenjača.
Piše na plavom papiru da mi je max. dopušteno zacrnjenje 1,49
Kolega ima isti 2,0 HDi, njemu max dopušteno zacrnjenje 1,39. Dal neko od vas tu još forumaša ima isti motor i kaj vam piše. Pitam čist neobavezno, jer vidim da je to nekak varijabilno.
Meni je 2018 god. srednje zacrnjenje bilo 0,68, pa 2019. 0,84 i sad mi je od 2020. na 1,13. (Sortiral sam te papire večeras, pa sam slučajno bacil oko)
S tim da mi je 2018. m-1 bil prvo 0,84, pa na m-2 je skočil 1,97 i onda ga je do m-6 rastegnul, pa je srednje zacrnjenje iz te godine konačno palo na, kaj sam napisal, 0,68
Kaj da delam? to znači da redom otkazuju dizne, turbo ili eger ili sve kombinirano ili da ga vozim kaj baba?
Piše na plavom papiru da mi je max. dopušteno zacrnjenje 1,49
Kolega ima isti 2,0 HDi, njemu max dopušteno zacrnjenje 1,39. Dal neko od vas tu još forumaša ima isti motor i kaj vam piše. Pitam čist neobavezno, jer vidim da je to nekak varijabilno.
Meni je 2018 god. srednje zacrnjenje bilo 0,68, pa 2019. 0,84 i sad mi je od 2020. na 1,13. (Sortiral sam te papire večeras, pa sam slučajno bacil oko)
S tim da mi je 2018. m-1 bil prvo 0,84, pa na m-2 je skočil 1,97 i onda ga je do m-6 rastegnul, pa je srednje zacrnjenje iz te godine konačno palo na, kaj sam napisal, 0,68
Kaj da delam? to znači da redom otkazuju dizne, turbo ili eger ili sve kombinirano ili da ga vozim kaj baba?