Cutac
Prèkaroš
https://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-giulia-veloce-206-kw-2017-god-automatik-panorama-oglas-46460910Gledam nešto što je močno na cesti i dobra zamjena za Mazdu 6
https://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-giulia-veloce-206-kw-2017-god-automatik-panorama-oglas-46460910Gledam nešto što je močno na cesti i dobra zamjena za Mazdu 6
Duša bi me bolila to ostaviti na cesti parkirano.
Hvala na iscrpnom infu pogotovo za remen i mjenjač. Vjerujem ja da je to dobar, auto, ali opet je to Ford s 200kkm za 13-14k€. Suludo. Drugo, blesavo mi je kupiti auto s više km nego što moj ima.S Mondeom je, po meni, ručni mjenjač i starija verzij a 2,0 TDCi sa suhim remenom top kombinacija. Ovaj ulazi u taj kriterij. Kilometrža je suspektna do bola. To treba baš odevesti u servis i sve detaljno pregledati + mjerenje laka. Lako moguće da je to karambol složen kod top majstora.
Stari automatik s ručkom je smeće servisirao ne servisirao ga.
Onaj što ima kotačić je odličan automatik, ali je motor s mokrim remenom. Jedno isprave, drugo useru. 1,5 motore ne bih ni gledao. Samo 2,0
Po meni jači motor je puno bolja opcija u tako teškom autu.
Zato vidi ovo: https://www.njuskalo.hr/auti/ford-mondeo-2.0-tdci-132-kw-reg-06-2025-oglas-44519014
Ako ima urednu servisnu povijest, nije pregažen, to je OK. Koliko znam, ovaj 132kW ima lanac.
Sa cijenom koju traži se zeza, ali 9.500-10.000 jer fer iznos za godine i km.
Od italijanskih proizvoda samo sladoled, espresso i pica.
Za koji sad pričate? Onaj od 70 ili 200 tkm?Taj auto vrijedi više od 10.000€.
Da ga prodajete, koliko biste vi tražili za njega?
Onaj od 70.000Za koji sad pričate? Onaj od 70 ili 200 tkm?![]()
+ 300 eura ulje, filteri. Sve u svemu, neka ti spusti i na 13 još imš 1700-2000 ulaganja. Za 15 000 eura 10 godina star Ford........ Mislim da će još dugo biti u oglasniku. Jer nije ST verzija koju će neki teški ljubitelj i freak za Fordove pokupiti, bez obzira na sve.Ja mislim da je to previše novaca.
Jer tu u startu ide još:
+600-700 eura veliki servis
+500-600 eura registracija i osiguranje
+poštene gume 500 eura
A, još nije ni došao do dizalice i dijagnostike.
Spuštaj mu cijenu koliko se da i uzimaj!Uvoz iz Belgije, lim čist ko suza, hrđe nigdje. Na podvozju isto ne vidim hrđe. Motor nije pran. Ne vidim curenja.
Unutra auto izgleda stvarno super, skoro pa kao nov. Jedina mana – ogrebotina od desetak centimetara na kožnom naslonu vozačkog sjedala. Ali realno, auto ima deset godina – nisam ni očekivao da će bit savršen.
Kilometraža mi djeluje uvjerljivo, slaže se s Fordovim e-servisom. Ako je netko to uspio fejkat, onda stvarno više ne možemo vjerovati ničemu.Sve upućuje na to da su kilometri pravi. Nije za dati ruku u vatru, ali šansa je velika.
Od lošijih stvari:
Nakon uvoza lakiran je prednji branik – navodno samo kozmetika, bio ogreban. Vozačka vrata su isto lakirana, debljina laka 0,5 mm. To potvrđuje i izvještaj ovlaštenog servisa – piše da su vrata kod njih popravljana. Ostatak auta je između 0,19 i 0,25 mm. Tvornička mjera je navodno oko 0,11–0,13 mm. (Mjerač laka testiran na kalibracijskoj podlozi – radi bez greške.)
Desni far je original, ali ima oznaku iz 2020. Lijevi je stariji u skladu s godinom proizvodnje, također original. Možda je LED modul crknuo, možda je bio razbijen – tko zna. Vijci s obje strane izgledaju isto, vezni lim također – ništa ne ukazuje na udarac.
Auto ne dimi, ne trese se.
Gume su za kontejner (2021., ali ispucane), a veliki servis čeka. Naravno i registracija.
Nemam ništa protiv da je auto i cijeli lakiran, ali pitam se – zašto? Osim ako nije bio totalka. A opet, ako je bio – tko bi se toliko trudio složit ga ovako uredno?
Malo km, puno novaca, a opet je to auto star 10 god. Sad kad sam ga vidio, sam još manje pametan. Inače što se izgleda tiče Mondeo unatoč godinama djeluje prilično sjveže, aktualno i močno.
To nije lakirano, nego pokitano potencijalno. Ili je barem dvaput lakirano.Vozačka vrata su isto lakirana, debljina laka 0,5 mm.
Netko pati na to da mu auto bude pic pic?Nemam ništa protiv da je auto i cijeli lakiran, ali pitam se – zašto? Osim ako nije bio totalka. A opet, ako je bio – tko bi se toliko trudio složit ga ovako uredno?
Jučer sam bio preumoran da napišem najbitniju stvar.Auto ne dimi, ne trese se.
Ja sam odma napisa: vozija fratar od samostana do crkve.Jučer sam bio preumoran da napišem najbitniju stvar.Ponio sam 1000 € za kaparu (pustio bih 500), ozbiljno sam mislio uzeti auto ako mi sve sjedne. Dolazim tamo, a na autu papir "rezerviran". Navodno ga još netko dolazi pogledati, ali bi ga lik ostavio meni ako odmah pustim kaparu ili kupim na licu mjesta.
I sad dolazi ključni moment – ajmo ga provozati. Suprotno svim očekivanjima, kreće izvlačenje: nema prijenosne tablice, kolega ih "odveo na tehnički". Znači, sve se svodi na hladni start na parkingu i davanje gasa u leru. Auto ne dimi, ne trese, ali ništa od vožnje.
Toliko sam bio iscrpljen da mi se nije dalo ni ljutiti. Tek jutros, nakon što sam ostavio klince u vrtiću i krenuo na posao, pukne me - znači, otišao sam u vukojebinu pogledati ga, a tip me zapravo izvoz’o.
Tako da odustajem. Nisam ni košulju od 50€ kupio da ne probam, neću ni auto. Nek’ veselje i "sreća" tog auta pripadnu nekom drugom. Sutra idem pogledati drugi, isti model. Ima "stvarnih" 150kkm, prvi vlasnik (naravno), panorama (koja možda pušta vodu), ali barem ima nove gume, napravljen veliki servis i – registriran je. Za parsto eura manje.
Ista razina +/-, recimo onaj crveni ima električna vrata gepeka, a ovaj nema, ali ima panorama krov, snezor mrtvog kuta, pojaseve s airbagom i normalan rezervni. Ostalo isto. U globalu ovaj je opremljeniji. Nisam ga stigao pogledati. Neplanirano sam završio na poslovnom putu. Ako stignem danas, ili u ponedjeljak.Ista razina opreme, kao i motor i mjenjač?