Rasprava o ostalim automobilima

dinko1981

Well-known member
Ja bih onog mondea definitivno uzeo u obzir ako je to nešto što želiš i ako je to u budžetu, u svakom slučaju vrijedi pogledati
 

Franz

Well-known member
Duša bi me bolila to ostaviti na cesti parkirano. :(
S Mondeom je, po meni, ručni mjenjač i starija verzij a 2,0 TDCi sa suhim remenom top kombinacija. Ovaj ulazi u taj kriterij. Kilometrža je suspektna do bola. To treba baš odevesti u servis i sve detaljno pregledati + mjerenje laka. Lako moguće da je to karambol složen kod top majstora.
Stari automatik s ručkom je smeće servisirao ne servisirao ga.
Onaj što ima kotačić je odličan automatik, ali je motor s mokrim remenom. Jedno isprave, drugo useru. 1,5 motore ne bih ni gledao. Samo 2,0
Po meni jači motor je puno bolja opcija u tako teškom autu.
Zato vidi ovo: https://www.njuskalo.hr/auti/ford-mondeo-2.0-tdci-132-kw-reg-06-2025-oglas-44519014
Ako ima urednu servisnu povijest, nije pregažen, to je OK. Koliko znam, ovaj 132kW ima lanac.
Sa cijenom koju traži se zeza, ali 9.500-10.000 jer fer iznos za godine i km.
Hvala na iscrpnom infu pogotovo za remen i mjenjač. Vjerujem ja da je to dobar, auto, ali opet je to Ford s 200kkm za 13-14k€. Suludo. Drugo, blesavo mi je kupiti auto s više km nego što moj ima. ;) Ovih 70kkm koliko god suludo i nevjerojatno, zanima me vidjeti i čuti uživo priču. :) Nije realno kupiti takav auto za 7.000 km godišnje.
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Što se tiče kilometraže, sve je moguće. Ja svojim autom godišnje ne prelazim ni 5000 km, s drugim autom (ženomobil) cca 10000 km. Tu je uključeno odlazak na godišnji(obično jug Jadrana) i 50-tak vožnhi po stotinjak km. Ostalo je odlazak na posao tako da ta kilometraža ne mora biti toliko sumnjiva
 

Franz

Well-known member
Uvoz iz Belgije, lim čist ko suza, hrđe nigdje. Na podvozju isto ne vidim hrđe. Motor nije pran. Ne vidim curenja.
Unutra auto izgleda stvarno super, skoro pa kao nov. Jedina mana – ogrebotina od desetak centimetara na kožnom naslonu vozačkog sjedala. Ali realno, auto ima deset godina – nisam ni očekivao da će bit savršen.

Kilometraža mi djeluje uvjerljivo, slaže se s Fordovim e-servisom. Ako je netko to uspio fejkat, onda stvarno više ne možemo vjerovati ničemu. :) Sve upućuje na to da su kilometri pravi. Nije za dati ruku u vatru, ali šansa je velika.

Od lošijih stvari:
Nakon uvoza lakiran je prednji branik – navodno samo kozmetika, bio ogreban. Vozačka vrata su isto lakirana, debljina laka 0,5 mm. To potvrđuje i izvještaj ovlaštenog servisa – piše da su vrata kod njih popravljana. Ostatak auta je između 0,19 i 0,25 mm. Tvornička mjera je navodno oko 0,11–0,13 mm. (Mjerač laka testiran na kalibracijskoj podlozi – radi bez greške.)

Desni far je original, ali ima oznaku iz 2020. Lijevi je stariji u skladu s godinom proizvodnje, također original. Možda je LED modul crknuo, možda je bio razbijen – tko zna. Vijci s obje strane izgledaju isto, vezni lim također – ništa ne ukazuje na udarac.

Auto ne dimi, ne trese se.
Gume su za kontejner (2021., ali ispucane), a veliki servis čeka. Naravno i registracija.

Nemam ništa protiv da je auto i cijeli lakiran, ali pitam se – zašto? Osim ako nije bio totalka. A opet, ako je bio – tko bi se toliko trudio složit ga ovako uredno?

Malo km, puno novaca, a opet je to auto star 10 god. Sad kad sam ga vidio, sam još manje pametan. Inače što se izgleda tiče Mondeo unatoč godinama djeluje prilično sjveže, aktualno i močno.
 
Posljednje uređivanje:

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ja mislim da je to previše novaca.
Jer tu u startu ide još:
+600-700 eura veliki servis
+500-600 eura registracija i osiguranje
+poštene gume 500 eura

A, još nije ni došao do dizalice i dijagnostike.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ja mislim da je to previše novaca.
Jer tu u startu ide još:
+600-700 eura veliki servis
+500-600 eura registracija i osiguranje
+poštene gume 500 eura

A, još nije ni došao do dizalice i dijagnostike.
+ 300 eura ulje, filteri. Sve u svemu, neka ti spusti i na 13 još imš 1700-2000 ulaganja. Za 15 000 eura 10 godina star Ford........ Mislim da će još dugo biti u oglasniku. Jer nije ST verzija koju će neki teški ljubitelj i freak za Fordove pokupiti, bez obzira na sve.

Franz Franz Različito godište dynamic LED-a ti je najmanja briga. Mijenjani su i u jamstvu. Kad ode ionako ide cijeli far. To je kod tih LED-ova tako.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Uvoz iz Belgije, lim čist ko suza, hrđe nigdje. Na podvozju isto ne vidim hrđe. Motor nije pran. Ne vidim curenja.
Unutra auto izgleda stvarno super, skoro pa kao nov. Jedina mana – ogrebotina od desetak centimetara na kožnom naslonu vozačkog sjedala. Ali realno, auto ima deset godina – nisam ni očekivao da će bit savršen.

Kilometraža mi djeluje uvjerljivo, slaže se s Fordovim e-servisom. Ako je netko to uspio fejkat, onda stvarno više ne možemo vjerovati ničemu. :) Sve upućuje na to da su kilometri pravi. Nije za dati ruku u vatru, ali šansa je velika.

Od lošijih stvari:
Nakon uvoza lakiran je prednji branik – navodno samo kozmetika, bio ogreban. Vozačka vrata su isto lakirana, debljina laka 0,5 mm. To potvrđuje i izvještaj ovlaštenog servisa – piše da su vrata kod njih popravljana. Ostatak auta je između 0,19 i 0,25 mm. Tvornička mjera je navodno oko 0,11–0,13 mm. (Mjerač laka testiran na kalibracijskoj podlozi – radi bez greške.)

Desni far je original, ali ima oznaku iz 2020. Lijevi je stariji u skladu s godinom proizvodnje, također original. Možda je LED modul crknuo, možda je bio razbijen – tko zna. Vijci s obje strane izgledaju isto, vezni lim također – ništa ne ukazuje na udarac.

Auto ne dimi, ne trese se.
Gume su za kontejner (2021., ali ispucane), a veliki servis čeka. Naravno i registracija.

Nemam ništa protiv da je auto i cijeli lakiran, ali pitam se – zašto? Osim ako nije bio totalka. A opet, ako je bio – tko bi se toliko trudio složit ga ovako uredno?

Malo km, puno novaca, a opet je to auto star 10 god. Sad kad sam ga vidio, sam još manje pametan. Inače što se izgleda tiče Mondeo unatoč godinama djeluje prilično sjveže, aktualno i močno.
Spuštaj mu cijenu koliko se da i uzimaj!
 

Cutac

Prèkaroš
Vozačka vrata su isto lakirana, debljina laka 0,5 mm.
To nije lakirano, nego pokitano potencijalno. Ili je barem dvaput lakirano.

Nemam ništa protiv da je auto i cijeli lakiran, ali pitam se – zašto? Osim ako nije bio totalka. A opet, ako je bio – tko bi se toliko trudio složit ga ovako uredno?
Netko pati na to da mu auto bude pic pic?

Ja sam stava da ako je auto u urednom stanju i ako se sve čini da je po ps-u, da nema potrebe razbijati glavu koliko je puta farban i zašto.
Ok, to povlači druge probleme, gubi se originalnost, ali to nebi trebao biti problem u najobičnijem Mondeu. Plus što ja osobno ne bih plaćao premiju za Mondeo dizel sa relativno malo kilometara.
Čuvati ga nema smisla, a platiti i onda ga koristiti za peri deri daily koji je star 10 godina isto nema nekog jačeg smisla.
 

Franz

Well-known member
Auto ne dimi, ne trese se.
Jučer sam bio preumoran da napišem najbitniju stvar. :D Ponio sam 1000 € za kaparu (pustio bih 500), ozbiljno sam mislio uzeti auto ako mi sve sjedne. Dolazim tamo, a na autu papir "rezerviran". Navodno ga još netko dolazi pogledati, ali bi ga lik ostavio meni ako odmah pustim kaparu ili kupim na licu mjesta.

I sad dolazi ključni moment – ajmo ga provozati. Suprotno svim očekivanjima, kreće izvlačenje: nema prijenosne tablice, kolega ih "odveo na tehnički". Znači, sve se svodi na hladni start na parkingu i davanje gasa u leru. Auto ne dimi, ne trese, ali ništa od vožnje.

Toliko sam bio iscrpljen da mi se nije dalo ni ljutiti. Tek jutros, nakon što sam ostavio klince u vrtiću i krenuo na posao, pukne me - znači, otišao sam u vukojebinu pogledati ga, a tip me zapravo izvoz’o.

Tako da odustajem. Nisam ni košulju od 50€ kupio da ne probam, neću ni auto. Nek’ veselje i "sreća" tog auta pripadnu nekom drugom. Sutra idem pogledati drugi, isti model. Ima "stvarnih" 150kkm, prvi vlasnik (naravno :D), panorama (koja možda pušta vodu), ali barem ima nove gume, napravljen veliki servis i – registriran je. Za parsto eura manje.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jučer sam bio preumoran da napišem najbitniju stvar. :D Ponio sam 1000 € za kaparu (pustio bih 500), ozbiljno sam mislio uzeti auto ako mi sve sjedne. Dolazim tamo, a na autu papir "rezerviran". Navodno ga još netko dolazi pogledati, ali bi ga lik ostavio meni ako odmah pustim kaparu ili kupim na licu mjesta.

I sad dolazi ključni moment – ajmo ga provozati. Suprotno svim očekivanjima, kreće izvlačenje: nema prijenosne tablice, kolega ih "odveo na tehnički". Znači, sve se svodi na hladni start na parkingu i davanje gasa u leru. Auto ne dimi, ne trese, ali ništa od vožnje.

Toliko sam bio iscrpljen da mi se nije dalo ni ljutiti. Tek jutros, nakon što sam ostavio klince u vrtiću i krenuo na posao, pukne me - znači, otišao sam u vukojebinu pogledati ga, a tip me zapravo izvoz’o.

Tako da odustajem. Nisam ni košulju od 50€ kupio da ne probam, neću ni auto. Nek’ veselje i "sreća" tog auta pripadnu nekom drugom. Sutra idem pogledati drugi, isti model. Ima "stvarnih" 150kkm, prvi vlasnik (naravno :D), panorama (koja možda pušta vodu), ali barem ima nove gume, napravljen veliki servis i – registriran je. Za parsto eura manje.
Ja sam odma napisa: vozija fratar od samostana do crkve. 😂 Povrh toga auta su takvi crveni uskličnici da nije ni moglo drugačije završiti.
 

Franz

Well-known member
Ista razina opreme, kao i motor i mjenjač?
Ista razina +/-, recimo onaj crveni ima električna vrata gepeka, a ovaj nema, ali ima panorama krov, snezor mrtvog kuta, pojaseve s airbagom i normalan rezervni. Ostalo isto. U globalu ovaj je opremljeniji. Nisam ga stigao pogledati. Neplanirano sam završio na poslovnom putu. Ako stignem danas, ili u ponedjeljak.

P.S. Interesantno je kako se crveni od 70.000 km još uvijek prodaje. ;)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Oba imaju ručni mjenjač.
Baš želiš ručno šaltati?

Mislim da je Ford imao dva tipa automatskog mjenjača; prvi je robotizirani “automatik” kod njih zvani PowerShift, a drugi bi trebao biti pravi automatik (ugrađivao se u jače motore).
Netko će znati više o tome…

Ja sam se preporodio s automatskim EAT6 mjenhačem u DS5!
Just sayin’…
😎
 
Na vrh