Rad s dijagnostikom (Lexia, Diagbox...)

damvid

New member
Pozdrav,

nakon sto sam htio izbrisati sljedece greske koristeci Diagbox na svom C5 (x7)d obio sam sljedecu poruku: "Before erasing the fault(s) an after-sales zone must be completed". Nakon toga trazi ukucavanje kilometraze i kad se to napravi mozse se kliknuti onaj gumb za brisanje gresaka. Medjutim, ne obrise greske nego veli "fault codes delete unsuccessful".

Nakon ponovog paljenja motora Anti Pollution Fault poruka na displayu je nestala i check engine lampica se ugasila. Medjutim, prilikom citanja poruka pnovo se pojavljuje iste greske:

P1671 : cruise control
P1166 : fuel pressure regulator control
P0691 : Fan high speed control
P1607 : vehicle speed limitation
P2131 : accelerator pedal hard point switch signal
P0692 : Fan high speed control

Samo da napomenem da i tempomat i speed limit rade normalno, sto nije bio slucaj nakon sto se problem prvi put pojavio (prilikom voznje na autocesti u 6. brzini sam snazno udario po gasu - odmah se upalio anti Pollution fault i auto otisao u limp mode, ni tempomat ni speed limit nisu radili).

Thanks.
 

Konrad

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Relej ventilatora motora, prekidac na pedali gasa su problemi.

Greske nece obrisat jer su vjerojatno neke od njoh stalno prisutne npr stalno je kratki spoj u prekidacu pedale gasa. Jer dok god imas stalnu gresku nemozes ih obrisat.

Btw stavi si hrvatski jezik u Diagbox, ocitaj greske te udi u svaku gresku da ti pokaze freeze frame tj podatke vezane uz gresku a imat ces i opis greske (kratki spoj, prekid signala itd...)

Uz to pogledaj tlak goriva u parametrima ti ima trazeni i izmjereni pa usporedi. Imas i polozaj pedale gasa, prekidac pedale gasa, prekidac tempomata itd
 

damvid

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Thanks Tec,

idem se sad malo igrati s tim. Samo par pitanja u medjuvremenu:

jesi li siguran da se radi o ventilatoru motora?...jednom me je bio zezao ventilator grijanja kabine (nije radio) i sam je od sebe onda proradio kad sam zatvorio onaj otvor za hladjenje pretinca za rukavice. Kasnije sam istrazujuci na netu utvrdio da je to prilicno cesta greska na X7. Da li ova greska implicira da se ventilator uopce nece upaliti? Ako je tako i ako se radi o motoru onda lako po ljeti moze doci do pregrijavanja....

Da li postoji neki "vodic/upute za koristenje" Diagboxa ili se sve svodi na learnign by doing?

Hvala puno.
 

Konrad

New member
Najjednostavnije je prebacit Diagbox na hrvatski.

Nadalje imas u racunalu motora izbornik test izvrsnih clanova u kojem izmedu ostalih komponenti mozes palit prvu i drugu brzinu ventilatora motora da provjeris za svaki slucaj.

Za tlakove, prekidace itd imas prikaz u parametrima.

Diagbox tj bivsa Lexia je po meni jedan od boljih softvera za dijagnostiku jer stvarno ima puno testova i informacija tako da dosta toga mozes sam izmjerit itd. Imas i opciju da odaberes npr zadani i izmjereni tlak turba, goriva itd, pokrenes snimanje pa se vozis i nagazis ga u 6-oj pa kasnije pogledas dali su tlakovi bili isti kao zadani ili je tlak goriva bio manji pa je auto izgubio snagu itd
 

damvid

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Bio se u pravu Tec, puno je jednsotavnije na hrvatskom.
Ali ne samo to, bio si u pravu i oko svega ostalog> ventilator radi samo u prvoj brzini, a senzor otpora papucice gasa je neaktivan.

Relej ventilatora sam vec nasao na netu i pogledao sam kako se mijenja.

Gdje se nalayi ovaj senzor otpora papucice gasa - jel se to treba cijeli potenciometar mijenjati (cijeli gas) ili mogu samo taj senzor zamijeniti?

Thanks.


Gdje se tocno nala
 

Konrad

New member
Re: Rad s dijagnostikom

prekidac je na samoj pedali gasa...

ventilator motora ima relej ili GMV otpornik, ovisi koji je OPR broj na autu tvom

ali relej je za prvu brzinu, druga se pali direktno iz BSM-a ako se ne varam, BSM ti je kuciste sa osiguracima ispod plastike iza akumulatora
 

damvid

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Sad sam tek zbunjen. Gledao sam po BSM-u i svi su osiguraci OK. Prema Citroen service box-u za moj VIN je u pitanj relej OEM broja 6545XF, odnosno 6545N3.

Radio sam test izvrsnih clanova ponovo i nekako mi se cini da ventilator radi jedino kad je klima upaljena, bez obzira koju brzinu odaberem u testu izvrsnih clanova.

Isto mi je nejasno zasto mi javlja dvije greske za ventilator (jednu kad motor radi, a jednu kad ne radi):

Prva
P0691 : Upravljanje drugom brzinom sklopa motoventilatora
Karakterizacija : Kratki spoj s masom ili otvoreni krug
Status : isprekidano .
Lokaliziranje : lokalno .
Varijable pridružene greški
Broj okretaja motora : 0 okret/min
Napon akumulatora : 12.35 Volta
stanje motora : prekinut ili zakočen
temperatura rashladne tekućine : 74 °C
izmjereni tlak goriva : 0 bar
položaj papučice gasa : 0 %
napon napajanja 1 : 4.99 Volta
napon napajanja 2 : 4.99 Volta

Druga
P0692 : Upravljanje drugom brzinom sklopa motoventilatora
Karakterizacija : Kratki spoj na plusu
Status : isprekidano .
Lokaliziranje : lokalno .
Varijable pridružene greški
Broj okretaja motora : 832 okret/min
Napon akumulatora : 10.94 Volta
stanje motora : motor radi
temperatura rashladne tekućine : 50 °C
izmjereni tlak goriva : 147 bar
položaj papučice gasa : 0 %
napon napajanja 1 : 4.99 Volta
napon napajanja 2 : 4.99 Volta

Mozda mi je jos nejasnije zasto mi veli da postoji greska na limitatoru i tempomatu, a oni u voznji najnormalnije rade. Takodjer mi je nejasno zasto veli da se to desilo u 6., odnosno 4. stupnju prijenosa, a radio sam test dok je auto stajao na mjestu. Da li se tu radi o nekim starima greskama i ako da, zasto ih ne mogu izbrisati?

Ispricavam se na duzem postu i zahvaljujem na pomoci.

P1671 : tempomat
Karakterizacija : informacija neusklaÐena
Status : isprekidano .
Lokaliziranje : udaljeni .
Varijable pridružene greški
Broj okretaja motora : 2496 okret/min
Napon akumulatora : 14.36 Volta
zahtjev za programom stabilnosti ESP : Ne
stupanj prijenosa mjenjača : stupanj 6
izmjereni tlak goriva : 1735 bar
položaj papučice gasa : 100 %
napon papučice gasa 1 : 762 mvolta(i)
napon papučice gasa 2 : 381 mvolta(i)

P1607 : limitator brzine vozila
Karakterizacija : informacija neusklaÐena
Status : isprekidano .
Lokaliziranje : udaljeni .
Varijable pridružene greški
Broj okretaja motora : 2656 okret/min
Napon akumulatora : 14.26 Volta
zahtjev za programom stabilnosti ESP : Ne
stupanj prijenosa mjenjača : stupanj 4
izmjereni tlak goriva : 1078 bar
položaj papučice gasa : 100 %
napon papučice gasa 1 : 762 mvolta(i)
napon papučice gasa 2 : 381 mvolta(i)

P2131 : Signal sklopke točke otpora papučice gasa
Karakterizacija : Električna greška
Status : isprekidano .
Lokaliziranje : lokalno .
Varijable pridružene greški
Broj okretaja motora : 2656 okret/min
Napon akumulatora : 14.26 Volta
zahtjev za programom stabilnosti ESP : Ne
stupanj prijenosa mjenjača : stupanj 4
izmjereni tlak goriva : 1020 bar
položaj papučice gasa : 100 %
napon papučice gasa 1 : 762 mvolta(i)
napon papučice gasa 2 : 381 mvolta(i)
 

Automatic

Well-known member
Re: Rad s dijagnostikom

Dajem instrukcije iz harmonike i klavijatura i iz mehanike za samo sat vremena za pivu .Mislim da ne može povoljnije ----dosta sati iz mehatronike sve povoljno za ljubitelje citroena:hello:
 

Konrad

New member
Re: Rad s dijagnostikom

limitator ti baca gresku zbog prekidaca ''kick down'' na pedali gasa..jer kada podesis limitator nemozes preko zadane brzine se voziti osim ako ugasis limitator ili stisnes skroz gas da ti skljocne pedala...znaci taj prekidac koji skljocne je u banani i automatski se povezuje greska uz limitator i tempomat...

isto kako ti izbaci gresku tempomata kada ti rikne prekidac na pedali kocnice...to su elementi o kojima te funkcije ovise jer tempomat ne radi ako je neispravan prekidac kocnice (jer pritisak na kocnicu gasi tempomat), limitator ne radi ako je neispravan prekidac kick down na pedali...

obrati paznju i u opisu greske na:
lokaliziranje - udaljeno -> u drugom racunalu se pojavila greska
lokaliziranje - lokalni - > greska se pojavila u racunalu u kojem si sad (npr motor, mjenjac)

za test ventilatora motora...probaj test prve brzine, test druge brzine...u krajnjem slucaju otpoji konektor za struju na njemu i spoji direktno na 12V...jer druga brzina je u biti direktna

osiguraci za ventilator su ti na donjoj strani BSM-a, znaci moras odvijacem stisnuti 3 usice na krajevima kucista i lagano podignuti BSM da vidis MAXI osigurace sa donje strane...

 

damvid

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Puno hvala Tec,

sto se tice osiguraca: znaci prvo maknem onaj crni poklopac iznad poklopca akumulatora - to su cetiri satro sarafa koja se zakrenu za 90 stupnjeva. Nakon toga se stvori pred mnom kutija s osiguracima i konektorima. U donjem dijelu te kutije se nalaze maksi osiguraci (ovo zaokruzeno crvenim na slici) i jedan od njih je za ventilator.



Jel se ispravnost tih osiguraca utvrdjuje kao i ispravnost normalnih?

Sto pak se tice "kick down" prekidaca, tu mi ne preostaje drugo nego kupiti cijelu pedalu (1601EK), jer mi je otislo ovo pod brojem 2 (ovo je sa c4 foruma)?

Najvise me zbunjivalo u tome svemu sto meni limitator i tempomat rade normalno tako dugo dok ne lupim po gasu. Onda se pojavi Anti Pollution Defekt i auto ode u limp mode. Anit Pollution sam uspio ponistiti, a i rad tempomata i limitatora vratiti u normalu pokusajem brisanja gresaka, ali su greske jos izgleda ostale zapisane u ECU.u.

Ima li mozda netko iskustva sa DIY popravkom tog prekidaca?



Hvala puno jos jednom!!!
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Instalacija Diagboxa 7.1

Kupljena od Kineza. Stigla su tri cd-a. Ima svašta na njima. (Ubacit cu fotke ako uspijem.)
Koliko sam ja skontao, da bih koristio za moju peticu tu dijagnostiku, treba da instaliram Diagbox, a u njemu se instalira i Lexija i pp 2000.
Kad dođem do dijela aktivacije i unesem kod koji piše u uputstvu, na videu izbaci mi da je greška koda. Scary01 je kod.
Zna li neko u cemu bi mogao biti problem? Idem po instrukcijama i nije mi ništa promaklo. Tri puta ponavljao sve???
Hvala!
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Instalacija Diagboxa 7.1

Rijesenoooo... Problem je bio u update,ludi kinez nije poredao na jedan cd. I to umjesto kako logika kaze zadnji da stavi na drugi cd,on je prvi izostavio i narezao na drugi cd. Tri dana nam trebalo da provalimo da fali taj prvi update sa v7,1.
Malo se cackalo imaa gresakaa,ne fali hahha,za izvoza ima.
I ima jedna jako interesantna stvar,ima istorija tj kompletan zapis sta je tad pregledano,sa svim podatcima,sto mi nikako nije jasno zasto serviseri mi nikad nisu odstampali i dali a diagnostiku nekad znaju naplatiti i po 2o €.
Aliii pojavljuje se tu jos jedaan problem hhaha neznam ja te parametree raztumaciti hhhaa
Npr jedna dizna u minus jedna u plusu kad gas dodam one sve u plusu na istoj cifri..
Ako uspijem postavim par fotki gresaka sto sam nasumice pravio.

Nemam opciju za fotke grrrr.

Poruka Moderatora:
http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/upute-postavljanje-slika-na-forumu-2392/
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
DiagBox- Lexija mogucnosti i nacin korištenja.

Upravo kako kaze naslov,tema da nam posluzi za medjusobnu pomoc oko koristenja diagnostike.
Od nedavno se sluzim DiagBoxom 7,49 i imam mnogo nepoznanica oko mogucnosti a vala i nacina koristenja.
Vec sam svoja dva auta spajao i malo cackao,cak sam na c5 (1) u telekodiranju ukljucio dnevna svjetla i za potvrdu mi trazilo kod,koji sam nasao na netu 03114,mozda nekom bude od koristi u buduce,pominjanje istog.
Na X7 sam samo usudio se da ucitam greske,obrisem ih i pregledam parametre npr. Dizni,fap filtera,egr-a i jos neka testiranja sklopova.
E sad kakvih jos mogucnosti ima nadam se da ce mo sirenjem rasprave na ovoj temi jedni drugima pomoci da ustanovimo.
Hvala svima koji budu ucestvovali.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Rad s dijagnostikom

Da pokusam postaviti konkretno pitanje.
Zna li neko gdje potraziti preko diagBoxa opciju da iskljucim ili promjenim onu ubitacnu buku za nevezan pojas?!
U koju opciju uci jeli to u bsi ili negdje drugo traziti?!
Hvala
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Super je i ovako,jos kad budem imao vremena da razradim instrukcije sto sam vecndobio ovdje od nekog,o postavljanju fotki,pa bih ako bude zaintresovanih npr.
Koristenje diagboxa npr ukljucivanje dnevnih svjetla propratio fotkama kroz meni sa objasnjenjima i sa kodom na kraju telekodiranja,mozda nebi bilo lose da ima ovdje i sam bih se podsjetio,jer mi se desi kad par dana ne uzimam diagnostiku zaboravim putanju kroz meni.
Tako bi i ako kome uztrebaju druge opcije neko od nas ko jos ima diagbox,postavio putanju kroz meni,mozda bi bilo korisno za neke buduce i nove korisnike diagnostike,ja sam malo nasao informacija bas na tu tematiku o putanji kroz meni diagnostike a vala i objasnjenjima o npr ucitanim parametrima raznih sklopova,jer mi se desava da samo blejim a neznam koja kad vrijednost treba da bude. npr za egr ventil kad treba da je zatvoren kad otvoren i koliko. Itd. ko je admin za tu tematiku,ako je zainteresovan neka nam otvori namjensku temu i da instrukcije.
Hvalaaaa!!
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Možda da bude dogovor, da svi koji imaju DiagBox i žele pomoći drugima, da se to napiše u potpis svake poruke (signature), npr. Diagbox v.7.60, Zagreb i okolica ... pa onda dogovor po potrebi preko PM-a
 
Na vrh