Rad s dijagnostikom (Lexia, Diagbox...)

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Možda da bude dogovor, da svi koji imaju DiagBox i žele pomoći drugima, da se to napiše u potpis svake poruke (signature), npr. Diagbox v.7.60, Zagreb i okolica ... pa onda dogovor po potrebi preko PM-a
Nije losa i ta ideja,sad cu da to pokusam.
Ali i ovaj trag nebi bio los,za podsjecanje,prve prilike,koristenja diagboxa cu da pravim fotke putanje,zlu ne trebalo.
Edit. Dali sam uspjeo nevidim gdje prikazuje potpis?!
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Mislim da je DiagBox prekompleksan da bi ga se objašnjavalo korak po korak, najbolje da ga svaki za sebe otkrije tko ga ima, ili da ode k nekome tko zna ... ja sam ga koristio do sada na samo 4-5 različitih PSA automobila, nemam pojma gdje je što ... :D ... a isto tako sam nehotice napravio par kvarova na svojem, koje sam onda poslije tjedan dana tražio gdje je došlo do krivog odabira opcije ... :d ... to nije za igrati ... a nažalost, ako se ne igraš, ne budeš ni saznao ...

Ništa u tvom potpisu, nešto si fulao izgleda

EDIT: To ti je pod Moj profil i opcije (pri vrhu lijevo) -> Dodaj ili izmjeni potpis
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Sta si zeznuo mozes li se sjetiti?! Ja sam spajao desetak auta mozda i vise i cini mi se bas da nema sanse da nesto zeznes,samo dobro obratis paznju,pa cak u telekodiranju takodje ne mozes nista zeznuti,koliko sam ja skontao ovaj alat,sve moras da potvrdjujes a objasnjava sve relativno razumljivo i meni laiku.
hvala
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Dok sam tražio neke "dodatne" opcije, izgubio sam zvuk žmigavaca (ono škljocanje), a svi ostali zvukovi su ostali raditi (pojas i sl.) ... ni na servisu nisu uspjeli otkriti što je točno, već sam skoro naručio novi modul ispod volana (s polugama žmigavca i brisača) ... i ona sam metodom pokušaja i pogrešaka došao do toga da sam aktivirao pokretni ekran, ili tako nešto, što C5 naravno nema ... kada sam ga isključio, zvuk žmigavaca uskrsnuo ... kako sam to uspio, nemam pojma ... nije u svim izborniima telekodiranje 1-na-1, nego je moguće telekodirati cijeli set parametara odjedom (sve na nekoj stranici), i valjda mi je tako propustilo da sam mijenjao nešto što nisam trebao ...
 

Citru

New member
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Super je i ovako,jos kad budem imao vremena da razradim instrukcije sto sam vecndobio ovdje od nekog,o postavljanju fotki,pa bih ako bude zaintresovanih npr.
Koristenje diagboxa npr ukljucivanje dnevnih svjetla propratio fotkama kroz meni sa objasnjenjima i sa kodom na kraju telekodiranja,mozda nebi bilo lose da ima ovdje i sam bih se podsjetio,jer mi se desi kad par dana ne uzimam diagnostiku zaboravim putanju kroz meni.
Tako bi i ako kome uztrebaju druge opcije neko od nas ko jos ima diagbox,postavio putanju kroz meni,mozda bi bilo korisno za neke buduce i nove korisnike diagnostike,ja sam malo nasao informacija bas na tu tematiku o putanji kroz meni diagnostike a vala i objasnjenjima o npr ucitanim parametrima raznih sklopova,jer mi se desava da samo blejim a neznam koja kad vrijednost treba da bude. npr za egr ventil kad treba da je zatvoren kad otvoren i koliko. Itd. ko je admin za tu tematiku,ako je zainteresovan neka nam otvori namjensku temu i da instrukcije.
Hvalaaaa!!

1. u parametrima postoji sve...najcesce postoji opcija zadani i postignuti tlak, postotak EGR ventila itd...EGR pretezno pomaze zagrijavanju motora tako da pusta postotak ispuha natrag na usis cime plinovi topli prolaze kroz hladnjak koji zagrijava rashladnu tekucinu

2. koliko sam cuo bilo je nekoliko dobrih ljudi ali stvari se zakomplicirale

Možda da bude dogovor, da svi koji imaju DiagBox i žele pomoći drugima, da se to napiše u potpis svake poruke (signature), npr. Diagbox v.7.60, Zagreb i okolica ... pa onda dogovor po potrebi preko PM-a
dobra ideja :palac-gore:

nastavno na ostalo...decki potrebno je dosta iskustva za Lexiu a kamoli Diagbox
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Predjimo Na temu u vezu sa diagboxom,da ne sirimo Ovdje pricu. Otvarajte novu ,vi koji ste sa vise iskustva,za nas sa mrsavijim znanjem hhhaha
Najbitnije je to da imamo jaku volju da ucimo,bit ce i rezultata.
 

fullcool

New member
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

EGR pretezno pomaze zagrijavanju motora tako da pusta postotak ispuha natrag na usis cime plinovi topli prolaze kroz hladnjak koji zagrijava rashladnu tekucin
Prouči funkciju EGR-a, imaš na net-u hrpu informacija
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Rad s dijagnostikom

Danas sam pregledao jednu 5cu keca i izbacuje gresku da je tipka za meni bor kompjutera u spoju.
Jeli imao neko slican problem?
http://imgur.com/Yh3UNoi
 
Posljednje uređivanje:

Citru

New member
Re: Prijedlozi i pitanja vezani za forum

Prouči funkciju EGR-a, imaš na net-u hrpu informacija
jednostavno receno

moras biti u struci da znas princip rada pojedinih komponenti, kako ih ispitati itd...ja sam ih dosta promijenio hvala ;)
 

fullcool

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Htio sam ti reći da si totalno pogrešno opisao EGR, niti pomaže zagrijavanju motora niti zagrijava rashladnu tekućinu, upravo suprotno, na netu je lako dostupan opis rada EGR-a, ko ga zanima lako dođe do informacija, ja samo upozoravan na pogreške kako ljudi nebi usvajali netočne informacije.
 

igor

New member
Re: Rad s dijagnostikom

EGR ventil koristi se u automobilima na benzin i na dizel. On radi tako da dio ispušnih plinova iz motora preusmjerava natrag na cilindre u motoru. On smanjuje emisiju dušikovih oksida, a ovim se postiže to da temperatura prilikom sagorijevanja ne prelazi 1800 stupnjeva Celzijevih koji su optimalni za sagorijevanje, a ako temperatura naraste više, stvaraju se dušikovi oksidi. Dakle, mogli bismo reći da egr ventil igra važnu ekološku ulogu. Da bi ova vrsta ventila dobro radila, motor mora biti dobro ugrijan te on ne radi dobro kada je motor hladan, zbog čega onda u tom stanju dolazi do čestog 'trokiranja' dok se sustav ne ugrije.
Naziv dolazi od engleskih riječi Exhaust Gas Recirculation, u slobodnom prijevodu 'recirkulacija ispušnih plinova'.
 

Automatic

Well-known member
Re: Rad s dijagnostikom

Fino si to objasnil ali imaš par nazovimo grškica.KAtalizator treba bit zagrijan za ono što tvrdiš.EGR ne vraća dio ispušnih plinova već dio nesagorivih plinova vraća ponovo u usisnu granu a s tim se smanjuje zagađenje , naravno potrošnja auta i čuvanje katalizatora. Ali ima i svoje mane ,čađenje usisne grane kao i leptira i hoće ostati otvoren kad zablokira pa onda auto se zaletava ,guši i nekad nema ler gas.Auto ne trokira zbog EGRa ako je EGR hladan.EGR radi odmah pri palenju auta i isto tako bilježi grešku ako je neispravan.Neki auti imaju egr ventil gdje mu kroz kučište ide voda ali to je večinom da se ugrije rashladna tekučina u glavi i bloku motora da čim prije makne čok i time se smanji emisija plinova u cilindrima i smanji se radnja EGRa samim time jer nema više tolike količine goriva koja ne može izgorijeti pa EGR može biti dosta pritvoren.Ima još dosta čimbenika koji su povezani sa njim da bi odradili svoje ali to nije više ni toliko bitno da sad teramo raspravu o tome.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Rad s dijagnostikom

izgled diagboxa,za one koji nisu imali priliku vidjeti.




 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Re: Rad s dijagnostikom

A jeste se raspisali o tom EGR-u ... ajde da Vam ne bude dosadno, evo što Citroen dokumentacija kaže za njega (C5 X7 model, samo dio puno složenije priče kroz dokumentaciju):

Kod:
http://www.filedropper.com/c5egrosn
Micija, mogao si pokazati par konkretnih ekrana sa parametrima i očitanjima, ovo je kao da ti ja pokažem print screen početnog ekrana Windows-a nakon instalacije i kažem, eto, tako Vam izgleda kompjuter ... :D ... mislim, čisto da se ljude odmah ubije u pojam i demotivira, da ne bi svi mislili kak je to zgodno i jednostavno ... :D
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Rad s dijagnostikom

A jeste se raspisali o tom EGR-u ... ajde da Vam ne bude dosadno, evo što Citroen dokumentacija kaže za njega (C5 X7 model, samo dio puno složenije priče kroz dokumentaciju):

Micija, mogao si pokazati par konkretnih ekrana sa parametrima i očitanjima, ovo je kao da ti ja pokažem print screen početnog ekrana Windows-a nakon instalacije i kažem, eto, tako Vam izgleda kompjuter ... :D ... mislim, čisto da se ljude odmah ubije u pojam i demotivira, da ne bi svi mislili kak je to zgodno i jednostavno ... :D
nije mi htjelo otvoriti tvoj link.
Editovao sam gornji post sa fotkama koje sam imao u tel ali prve prilike,kad budem imao vremena spremit cu fotke iz opcije u opciju,vezano za neki problem ili ocitavanje parametara ili video ako uspijem napraviti,pa postavim.
A stvarcica me ocarala,malo sam blejao kad sam imao priliku,dok su meni radili oko auta,ali nije uopste komplikovano i tesko rukovati sa njom i sam sam dosta nacackao i skontao.
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Rad s dijagnostikom

Link mora raditi, pojavi ti se "Download this file", upišeš generirani kod i Download now, upravo isprobao za svaki slučaj
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: Rad s dijagnostikom

Na telefonu sam vjerovatno to je razlog,druge prilike na kompu,kad mognem.
 

fullcool

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Fino si to objasnil ali imaš par nazovimo grškica.KAtalizator treba bit zagrijan za ono što tvrdiš.EGR ne vraća dio ispušnih plinova već dio nesagorivih plinova vraća ponovo u usisnu granu a s tim se smanjuje zagađenje , naravno potrošnja auta i čuvanje katalizatora. Ali ima i svoje mane ,čađenje usisne grane kao i leptira i hoće ostati otvoren kad zablokira pa onda auto se zaletava ,guši i nekad nema ler gas.Auto ne trokira zbog EGRa ako je EGR hladan.EGR radi odmah pri palenju auta i isto tako bilježi grešku ako je neispravan.Neki auti imaju egr ventil gdje mu kroz kučište ide voda ali to je večinom da se ugrije rashladna tekučina u glavi i bloku motora da čim prije makne čok i time se smanji emisija plinova u cilindrima i smanji se radnja EGRa samim time jer nema više tolike količine goriva koja ne može izgorijeti pa EGR može biti dosta pritvoren.Ima još dosta čimbenika koji su povezani sa njim da bi odradili svoje ali to nije više ni toliko bitno da sad teramo raspravu o tome.
EGR je ugrađivan i na motore bez katalizatora, kako znaš temperaturu katalizatora ako nemaš senzor temperature na njemu ?
Kakvi su to "nesagoreni plinovi"? Dizeli rade sa viškom zraka a benzinci sa korekcijom smjese, nema tu nikakvih nesagorenih plinova kod ispravnog motora, samo plinovi koji su produkt sagorijevanja u motoru a to su ispušni plinovi.
EGR ne radi dok je motor hladan pa tako ne može ni zagrijavati ništa, osim toga sprava kroz koju prolazi voda je hladnjak ispušnih plinova, služi da hladi a ne suprotno.
 

igor

New member
Re: Rad s dijagnostikom

Fino si to objasnil ali imaš par nazovimo grškica.KAtalizator treba bit zagrijan za ono što tvrdiš.EGR ne vraća dio ispušnih plinova već dio nesagorivih plinova vraća ponovo u usisnu granu a s tim se smanjuje zagađenje , naravno potrošnja auta i čuvanje katalizatora. Ali ima i svoje mane ,čađenje usisne grane kao i leptira i hoće ostati otvoren kad zablokira pa onda auto se zaletava ,guši i nekad nema ler gas.Auto ne trokira zbog EGRa ako je EGR hladan.EGR radi odmah pri palenju auta i isto tako bilježi grešku ako je neispravan.Neki auti imaju egr ventil gdje mu kroz kučište ide voda ali to je večinom da se ugrije rashladna tekučina u glavi i bloku motora da čim prije makne čok i time se smanji emisija plinova u cilindrima i smanji se radnja EGRa samim time jer nema više tolike količine goriva koja ne može izgorijeti pa EGR može biti dosta pritvoren.Ima još dosta čimbenika koji su povezani sa njim da bi odradili svoje ali to nije više ni toliko bitno da sad teramo raspravu o tome.
Ja sam objasnil ajmo reč laički, točno ili netočno nek prosude iskusniji po tom pitanju, no proučavajuči motore i baveči se mehanikom od malih nogu iz gušta i u slobodno vrijeme mada mi to nije struka, pa i čitajuči po netu slažem se s fullcool-ovim postom i usudio bih se reči da sam donekle u pravu.
 
Na vrh